D&P Parfümler
-
kodunu bilmiyorum ama One million ve armani black code iyidir güzeldir
-
Musalla_T bunu yazdı:
-----------------------------
ben L6 kullanıyorum ama fahrenayt sağlamdır
-----------------------------farhrenheit vazgeçilmezimdir hocam :) Sonra zen vardır allure home channel ve sport u vardır jil sander da güzeldir devid beckham signature hoştur
-
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
Arno bunu yazdı:
-----------------------------
sunyy2003 bunu yazdı:
-----------------------------
bende şu an parfüm muhabbeti yapıyordum arkadaşın biri parfüm getirti avondan böle pis koku görmedim parfümmü başka şeymi anlamadım yarın geri vericem iğrenç bişi :S
-----------------------------Avon baştan aşşaga çöp hacı zaten
-----------------------------oriflame da diwine war bi o kokuyu sewiorum öle markalardan
-----------------------------avınun perceive ve wish of love parfüm bi bayana yakışan hoş kokulardan ama artık herkes kullanıyo :/
-
BosphorusPasha bunu yazdı:
-----------------------------
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
Arno bunu yazdı:
-----------------------------
sunyy2003 bunu yazdı:
-----------------------------
bende şu an parfüm muhabbeti yapıyordum arkadaşın biri parfüm getirti avondan böle pis koku görmedim parfümmü başka şeymi anlamadım yarın geri vericem iğrenç bişi :S
-----------------------------Avon baştan aşşaga çöp hacı zaten
-----------------------------oriflame da diwine war bi o kokuyu sewiorum öle markalardan
-----------------------------avınun perceive ve wish of love parfüm bi bayana yakışan hoş kokulardan ama artık herkes kullanıyo :/
-----------------------------Sokakta gezen bütün kızlar zaten kurabiye gibi kokuyo nasıl bi parfümse.d
