D&P Parfümler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArkiYaN
    ArkiYaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2007
    Erkek
    kodunu bilmiyorum ama One million ve armani black code iyidir güzeldir

    Fak yu!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    Musalla_T bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben L6 kullanıyorum ama fahrenayt sağlamdır


    -----------------------------

    farhrenheit vazgeçilmezimdir hocam :) Sonra zen vardır allure home channel ve sport u vardır jil sander da güzeldir devid beckham signature hoştur 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    irwa bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arno bunu yazdı:
    -----------------------------

    sunyy2003 bunu yazdı:
    -----------------------------

    bende şu an parfüm muhabbeti yapıyordum arkadaşın biri parfüm getirti avondan böle pis koku görmedim parfümmü başka şeymi anlamadım yarın geri vericem iğrenç bişi :S


    -----------------------------

     

    Avon baştan aşşaga çöp hacı zaten


    -----------------------------

     

    oriflame da diwine war bi o kokuyu sewiorum öle markalardan 


    -----------------------------

    avınun perceive ve wish of love parfüm bi bayana yakışan hoş kokulardan ama artık herkes kullanıyo :/

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arno
    Arno's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2010
    Erkek

    BosphorusPasha bunu yazdı:
    -----------------------------

    irwa bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arno bunu yazdı:
    -----------------------------

    sunyy2003 bunu yazdı:
    -----------------------------

    bende şu an parfüm muhabbeti yapıyordum arkadaşın biri parfüm getirti avondan böle pis koku görmedim parfümmü başka şeymi anlamadım yarın geri vericem iğrenç bişi :S


    -----------------------------

     

    Avon baştan aşşaga çöp hacı zaten


    -----------------------------

     

    oriflame da diwine war bi o kokuyu sewiorum öle markalardan 


    -----------------------------

    avınun perceive ve wish of love parfüm bi bayana yakışan hoş kokulardan ama artık herkes kullanıyo :/


    -----------------------------

    Sokakta gezen bütün kızlar zaten kurabiye gibi kokuyo nasıl bi parfümse.d


    Ay Go Yuu Go Wee Go ...
Toplam Hit: 5019 Toplam Mesaj: 25