D&P Parfümler
-
Baracuda bunu yazdı:
-----------------------------
halogen bunu yazdı:
-----------------------------A14 kullanıyorum. Armani. Bu da güzeldir. Deneyebilirsin
-----------------------------Aynen kızlar buna bayılıyo :D Her koklayan soruyo ne bu diye orjinal Armani diyorum tav oluyolar :d
-----------------------------Uyar bana ozm deniyim b4 a14dü 2sinden birisini alırım artık:))
-
Şuan I6-Majesty kullanıyorum gerçekten çok güzel tavsiye ederim.
Daha öncede A2 kullanıyordum gio armani yani.Bunu sıktığımda çok olumlu yorumlar alıyordum :)
-
OveRTaX bunu yazdı:
-----------------------------
Şuan I6-Majesty kullanıyorum gerçekten çok güzel tavsiye ederim.
Daha öncede A2 kullanıyordum gio armani yani.Bunu sıktığımda çok olumlu yorumlar alıyordum :)
-----------------------------Her parfümümü iyi bu d&p'nin ya herkez aynı şeyi diyor
-
212 kullanıyorum ama D&P değil David Walker kullanıyorum.
-
bende şu an parfüm muhabbeti yapıyordum arkadaşın biri parfüm getirti avondan böle pis koku görmedim parfümmü başka şeymi anlamadım yarın geri vericem iğrenç bişi :S
-
sunyy2003 bunu yazdı:
-----------------------------
bende şu an parfüm muhabbeti yapıyordum arkadaşın biri parfüm getirti avondan böle pis koku görmedim parfümmü başka şeymi anlamadım yarın geri vericem iğrenç bişi :S
-----------------------------Avon baştan aşşaga çöp hacı zaten
-
Arno bunu yazdı:
-----------------------------
sunyy2003 bunu yazdı:
-----------------------------
bende şu an parfüm muhabbeti yapıyordum arkadaşın biri parfüm getirti avondan böle pis koku görmedim parfümmü başka şeymi anlamadım yarın geri vericem iğrenç bişi :S
-----------------------------Avon baştan aşşaga çöp hacı zaten
-----------------------------oriflame da diwine war bi o kokuyu sewiorum öle markalardan
-
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
Arno bunu yazdı:
-----------------------------
sunyy2003 bunu yazdı:
-----------------------------
bende şu an parfüm muhabbeti yapıyordum arkadaşın biri parfüm getirti avondan böle pis koku görmedim parfümmü başka şeymi anlamadım yarın geri vericem iğrenç bişi :S
-----------------------------Avon baştan aşşaga çöp hacı zaten
-----------------------------oriflame da diwine war bi o kokuyu sewiorum öle markalardan
-----------------------------Sevgilime alırken düşünürüm saol:)
-
brüt foreveR
-
Parfümde amaç kız tavlamak gibi olmuş sanki :)
