folder Tahribat.com Forumları
linefolder Cep Telefonları, Gsm Operatörleri ve Mobil İnternet
linefolder Dünyanın En İyi Mobil Mesajlaşma Uygulaması Adayı BIP Detaylı Anlatım.



Dünyanın En İyi Mobil Mesajlaşma Uygulaması Adayı BIP Detaylı Anlatım.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoktaliVirgul
    NoktaliVirgul's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Bip'i hiç ağda sniffleyen oldu mu?


    If my calculations are correct, when this baby hits eighty-eight miles per hour... you"re gonna see some serious shit.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Berceste.
    MhmdAlmz
    MhmdAlmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2015
    Erkek

    Tamam beleş eyvallah da benim evde türk sel çekmiyor?  Wifi kullanıyorum wifi den yer mi? Hayır yiyorsa ben beleş kullanamam. 

    Bunlar hep geleceği yazanlardan topladıkları avellerin geliştirdiği uygulama. Bence berbat ötesi bir uygulama. Tek iyi yanı mobil veri den yenemesi türksel yada turk Telekom her neyse.  

    Kimseyi aşağılamak istemiyor ama o geleceği yazanlar vs pek de bir bok bildiği yok. Saçma sapan gelecek vaatleri ile 3 4 kurs ile milleti kandırıp şirkete alıyorlar. Sonra efendim uygulama yaptık. Ya zaten sen o eğitim ile gelen kişileri şirkete alıp. Böyle bir uygulama geliştirmeye çalışırsan böyle saçma bir uygulama ortaya çıkar. 

    Ben bile uçtan uca şifreleme yazdım tek başıma mesajlaşma uygulaması için. Zor değil 3 5 key ve düzgün bir şifreleme algoritması ile olabilitesi çok yüksek. Ve pek zaman alacağını düşünmüyorum.  O whatsapp dediğin uygulamadan millet eroin vs satıyor. Gidip eroini bip den mi satsın :D 

    Hocam hareket olarak algılama ama. Bence bip ile sadece bilgisiz tayfayı toplayıp ( kanka bunda internet paketi gitmiyor lan sende gelsene Türksele)  daha fazla para kazanmak. Devlete veri vermek. Biraz gereksiz süsleyip. Ohaa türk siri lan buuu laflarını duymak amacı ile yapılmış bir uygulama. 

    Geliyoo.com bip Geliyoo.com aynı şey 😇😇😇😇


    Fe Eyne Tezhebun?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AbdullahAzad
    AbdullahAzad's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    turkcell'in hic bir pazarlama calisani senin kadar calismiyor panxer.

    gına geldi artik senin bu turkcell konulkarindan.

    extra prim mi var ucunda?


    Kendi hakkımda bir şeyler söylemek isterdim ama orduda öğrendiğim en önemli şey; dışarı bilgi sızdırmamaktı.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HyP-X
    HyP-X's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2012
    Erkek

    Gebze çalışıyor :)

    DİpNOT: Bu bir dokundurma değildir

     

    HyP-X tarafından 19/Nis/17 16:46 tarihinde düzenlenmiştir

    ..
Toplam Hit: 3204 Toplam Mesaj: 45
whatsapp turkcell telegram bip turktelekom