Ebedi Uzay Yolculuğu
-
hocam cidden bi link falan olmadı haber kaynağını göster.
nası olsa bi gün boktan bi sebepten ölmek yerine benim küçük insanlık içinse büyük bi adımla ölmüş olurum XD
-
o kadar boş ayattan elini ayağı çekmiş amaçsızca yaşayan insanların olduğunu hesaba katarsak, bulmak çokda zor olmayacaktır. İntihar edeceğime gider bir halta yararım mantığı..
-
biri demiş yalnız sıkılır insan
evet bencede. yanımıza bi hatun vermeleri lazım böyle kuru kuru olmaz :D
-
ulen aslında gidiceksin çocuk çoluğa karışacaksın uzay aracının içinde o zaman görürüz bizim torunlar geri dönünce nasıl göt oluyor nasa..
şaka maka o kadar uzun yolculukta illaki çocuk çoluk olayına giren olur
-
darkness_izmir bunu yazdı:
-----------------------------hocam cidden bi link falan olmadı haber kaynağını göster.
nası olsa bi gün boktan bi sebepten ölmek yerine benim küçük insanlık içinse büyük bi adımla ölmüş olurum XD
-----------------------------Ya o attığın Büyük adımı İnsanlık hiç bi zaman öğrenemeyecekse, Bir yerde Gemine bişey oldu Gitti yada bir uygarlığa esir düştün..?
-
ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------darkness_izmir bunu yazdı:
-----------------------------hocam cidden bi link falan olmadı haber kaynağını göster.
nası olsa bi gün boktan bi sebepten ölmek yerine benim küçük insanlık içinse büyük bi adımla ölmüş olurum XD
-----------------------------Ya o attığın Büyük adımı İnsanlık hiç bi zaman öğrenemeyecekse, Bir yerde Gemine bişey oldu Gitti yada bir uygarlığa esir düştün..?
-----------------------------abi ne yaptın :| star wars e çevirdin :|
aroganlılara ölüm :|
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------darkness_izmir bunu yazdı:
-----------------------------hocam cidden bi link falan olmadı haber kaynağını göster.
nası olsa bi gün boktan bi sebepten ölmek yerine benim küçük insanlık içinse büyük bi adımla ölmüş olurum XD
-----------------------------Ya o attığın Büyük adımı İnsanlık hiç bi zaman öğrenemeyecekse, Bir yerde Gemine bişey oldu Gitti yada bir uygarlığa esir düştün..?
-----------------------------abi ne yaptın :| star wars e çevirdin :|
aroganlılara ölüm :|
-----------------------------Ne yapyim Konu öyle bi konuki Tüm Fantezi Hayal Gücüm açığa Çıkıyo. :)
-
ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------darkness_izmir bunu yazdı:
-----------------------------hocam cidden bi link falan olmadı haber kaynağını göster.
nası olsa bi gün boktan bi sebepten ölmek yerine benim küçük insanlık içinse büyük bi adımla ölmüş olurum XD
-----------------------------Ya o attığın Büyük adımı İnsanlık hiç bi zaman öğrenemeyecekse, Bir yerde Gemine bişey oldu Gitti yada bir uygarlığa esir düştün..?
-----------------------------abi ne yaptın :| star wars e çevirdin :|
aroganlılara ölüm :|
-----------------------------Ne yapyim Konu öyle bi konuki Tüm Fantezi Hayal Gücüm açığa Çıkıyo. :)
-----------------------------giden olursa ordan :| ışın kılıcı getirsin :| parası neyse veririm ucuzdur orda :F
-
ya bide silah alırsın baktın çok sıkıldın kafana dayarsın tak :D ulan o kadar uzakki azrail de üşenir oraya gelmeye :DD
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------darkness_izmir bunu yazdı:
-----------------------------hocam cidden bi link falan olmadı haber kaynağını göster.
nası olsa bi gün boktan bi sebepten ölmek yerine benim küçük insanlık içinse büyük bi adımla ölmüş olurum XD
-----------------------------Ya o attığın Büyük adımı İnsanlık hiç bi zaman öğrenemeyecekse, Bir yerde Gemine bişey oldu Gitti yada bir uygarlığa esir düştün..?
-----------------------------abi ne yaptın :| star wars e çevirdin :|
aroganlılara ölüm :|
-----------------------------Ne yapyim Konu öyle bi konuki Tüm Fantezi Hayal Gücüm açığa Çıkıyo. :)
-----------------------------giden olursa ordan :| ışın kılıcı getirsin :| parası neyse veririm ucuzdur orda :F
-----------------------------Çok Beklersin. :D Baksana Belki Dönmeyecek Giden.!
