Ebedi Uzay Yolculuğu
-
ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------darkness_izmir bunu yazdı:
-----------------------------hocam cidden bi link falan olmadı haber kaynağını göster.
nası olsa bi gün boktan bi sebepten ölmek yerine benim küçük insanlık içinse büyük bi adımla ölmüş olurum XD
-----------------------------Ya o attığın Büyük adımı İnsanlık hiç bi zaman öğrenemeyecekse, Bir yerde Gemine bişey oldu Gitti yada bir uygarlığa esir düştün..?
-----------------------------abi ne yaptın :| star wars e çevirdin :|
aroganlılara ölüm :|
-----------------------------Ne yapyim Konu öyle bi konuki Tüm Fantezi Hayal Gücüm açığa Çıkıyo. :)
-----------------------------giden olursa ordan :| ışın kılıcı getirsin :| parası neyse veririm ucuzdur orda :F
-----------------------------Çok Beklersin. :D Baksana Belki Dönmeyecek Giden.!
-----------------------------kargo diye bişi var abi :| kaçıncı yüzyılda yaşıyon :| banka havalesi ile parayı yatırırım ben :|
-
ne linki ne başvurusu?
adamlar astronot arıyor.
astronot demek mühendis gibi birşey demek.
-
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------ne linki ne başvurusu?
adamlar astronot arıyor.
astronot demek mühendis gibi birşey demek.
-----------------------------
yani :Dinşaata amele aramıyolar :P
-
nasıl başvurabiliriz ilgili internet sitesi fln varmı ayrıca belli kıstasları vardır muhtemelen yani milliyet, yaş, boy ,kilo vb gibi neye göre seçecekler?
bence başvurmak gayet mantıklı olur, kimbilir belki amazonlar gezegenine denk gelirsin ilk bulan sen olduğun için ganimette sana ait olur, katrilyonda bir ihtimal olsa da bu gezegende kalarak edineceğinden çok daha fazla umut var senin için.
