Eğlenceli Bir Browser Game
-
evet zor oluyo bide süre fln war millet noob diyo beceremiince:D
-
tahribat odasi actim gelin tahribatca takilalim, tahribat odasina girmek icin /room Tahribat yazin chat yerine bekliyorum
-
shamanken napcaz hoca ben onu çözemedim hiçbişeyi koyamıyom o sağdaki menüden ?
-
tikledim
-
3.sayfaya gelmiş kaçırdık mq :)
ben aççaktım deli gibi bağlıyo çok güldürüyo bazı yerlerde.
linke ilk giren arkadaşlar diğer bölüme geçmeyi beklesin direk oyuna bağlanmıyosunuz klavyeyi kırmayın.
sonra sarı isimli olan sizsiniz anlarsınız mevzuyu.
bazı abazalar var düz duvara tırmanıyolar bi beceremedim aq direksiyonlamı oynuyo nabıyosa bi sağ bi sol.
shamanlık alttaki puana göre 1.olduğunuzda shamansınız,, millete geçmeleri için yardım ediyosunuz bazen 2 shaman ve 2 delik oluyo diğer shamanı öldürüp kapısının önünü kapatırsanız daha sağlam puan geliyo heralde herkes öyle yapıyo.
kazandığınız puanla şapka vb.. alabiliyosunuz (menu-shop).
-
Bakalım bir,deneyelim.
-
hacılar şaman olunca o tahtaları sabitlemek için ortasında raptiye gibi çıkıyo ya. onu nasıl yapıyoruz? çözen varmı?
-
shamanlık için siteleri araştırırsanız bulabilirsiniz b tuşu f tuşları gibi tuşlarda kullanılıyo sanırım öğrenirsem buraya yazarım
-
hocam biraz anlatın su oyunu ya :) deli danalar gibi ordan oraya kosuyrum
-
hocam gel tahribatın room a ben giriyorum şuan anlatırım :) baya baya çözdüm olayı. gülmekten gebertiyo zaman zaman :)
