Eğlenceli Bir Browser Game
-
hocam tahribat boş kimse yok
-
komik anlar oluyor fakat server göçüyor devamlı
-
yok hacı yazdı. server restart die :) başlasın gene gircem beklerim
-
hocam c-v-b-n tuşlarını nası kullanıyoruz, ne farkları war
-
bende sadece b kullanıldı. onunlada tahta koyuyosun ya, ortasına raptiye basmak için. yani ortadan sabtlemek için. diğer tuşları girince deniyim bakalım. dikkat etmemişim.
-
kapalımı halen server
-
yok hocam açık
-
boyna dusuruyolar yaf :S
-
/room tahribat a gelin beyler
-
10-15 dk ya tahribata gelirim nick Ephesus şapkam var :F
edit : girmiyo siteye lan :S
Toplam Hit: 7384 Toplam Mesaj: 46
