Ekmek 75 Lira Olmuş :|
-
ßizim eve günde 5 ekmek alınıo mıçtık :|
-
bizim buraya zam işlemiyor ekmek 25 kuruş mazot 1 ytl. Hatta 40 km yukardaki komşu irana git deponu fulle 20 ytl'ye gel :D
-
Thelordmax bunu yazdı:
-----------------------------
bizim buraya zam işlemiyor ekmek 25 kuruş mazot 1 ytl.-----------------------------
Uzayda mı yaşıyorsun :)
-
Thelordmax bunu yazdı:
-----------------------------
bizim buraya zam işlemiyor ekmek 25 kuruş mazot 1 ytl. Hatta 40 km yukardaki komşu irana git deponu fulle 20 ytl'ye gel :D
-----------------------------bizim burda dicene yasadıgın yeri sölesene bide ucuza bi ev ayarla oraya tasınıoruz ailecek
gebzede ekmek 400 ykr :| ( tekli ) xP
-
qaMbLer bunu yazdı:
-----------------------------Thelordmax bunu yazdı:
-----------------------------
bizim buraya zam işlemiyor ekmek 25 kuruş mazot 1 ytl. Hatta 40 km yukardaki komşu irana git deponu fulle 20 ytl'ye gel :D
-----------------------------bizim burda dicene yasadıgın yeri sölesene bide ucuza bi ev ayarla oraya tasınıoruz ailecek
gebzede ekmek 400 ykr :| ( tekli ) xP
-----------------------------Doğubeyazıt :D azrail_baba & real_kürdo bilir :D
-
bizim burda 0,40 ykr tekli ekmek çiftli 0,80 ykr :B istanbul bahçelievler baacılar vs :B hep öle :|bazı yerlerde 0,75 ykr akoim
-
cemnet bunu yazdı:
-----------------------------tayyip kredisini çok tüketti artık bu herife kim oy verirki .. (gerçi fırıncılar oy verrir bu gidişle !)
-----------------------------
fırıncıların da pek kar ettiği söylenemez buğday fiyatına bağlı olarak zam kararı alınmıştır -
Thelordmax bunu yazdı:
-----------------------------
qaMbLer bunu yazdı:
-----------------------------Thelordmax bunu yazdı:
-----------------------------
bizim buraya zam işlemiyor ekmek 25 kuruş mazot 1 ytl. Hatta 40 km yukardaki komşu irana git deponu fulle 20 ytl'ye gel :D
-----------------------------bizim burda dicene yasadıgın yeri sölesene bide ucuza bi ev ayarla oraya tasınıoruz ailecek
gebzede ekmek 400 ykr :| ( tekli ) xP
-----------------------------Doğubeyazıt :D azrail_baba & real_kürdo bilir :D
-----------------------------
way a.k :| -
Thelordmax bunu yazdı:
-----------------------------
qaMbLer bunu yazdı:
-----------------------------Thelordmax bunu yazdı:
-----------------------------
bizim buraya zam işlemiyor ekmek 25 kuruş mazot 1 ytl. Hatta 40 km yukardaki komşu irana git deponu fulle 20 ytl'ye gel :D
-----------------------------bizim burda dicene yasadıgın yeri sölesene bide ucuza bi ev ayarla oraya tasınıoruz ailecek
gebzede ekmek 400 ykr :| ( tekli ) xP
-----------------------------Doğubeyazıt :D azrail_baba & real_kürdo bilir :D
-------------------------------------------------------
bide diyolar doğuda devlet yok. burda devlet varda ne oluyo zam üstüne zam :)
bunlar ak fiyatlar.
-
cold-m4 bunu yazdı:
-----------------------------
canerator bunu yazdı:
-----------------------------75 lira = 75 milyon
naptın sen la :D:D.Şaka biyana izmirde de pahallandımı 450 ykr di :S
-----------------------------450 ykr = 4.5 milyon :D hacı adamla dalga geçerken sen de aynı yanlışa düşmüşsün :P
antioksidaa tamamen katılıyorum, millet vatanmı milleti bırakıp bi bez parçasının peşinden giderse olacağı budur..
-----------------------------Harbi haa:D.En güzeli 450 bin demek yaa amaan:D
