Ekşi Sözlük Yazarı Nasıl Olunur?
-
HolySeclorum bunu yazdı:
-----------------------------
Zep_lin bunu yazdı:
-----------------------------
arkhanson bunu yazdı:
-----------------------------şuna da bir açıklık getireyim, ekşi sözlük homojen bir ortam değil.. yani tikilerin boy gösterdiği, sırf salak, marka bağımlısı insanlardan oluşan bir arkadaşlık sitesi de değil.. ekşi sözlükte komünisti de var yobazı da, atatürkçüsü de var maocusu da, tikisi de var olmayanı da.. 18inden 50 sine kadar çeşit çeşit insan var.. yani oldukça heterojen bir yapı ve klonlarıyla kıyaslanmayacak derecede kaliteli.. yani bir ürünün orjinali vardır bir de taklidi, orjinali varken taklidine başvurmak bence saçma.
-----------------------------
homojen heterojen ne demektir iyi ogrenip bi daha yazar misin?
-----------------------------
:D:D Evet öğren..İşte ekşi sözlük yazarı böyle bişey..Şimdi canlı canlı görüp anlamışsınızdır :D
-----------------------------saat 00:13 we kahkahama ew ahalisi uyandı.. allahda seni güldürsün emi..
-
O senin gözlem eksikliğinden kaynaklanan bir durum olabilir..
herhangi bir siyasi başlığa gir eksisözlükte, ne denli farklı fikirlerin olduğunu görürsün..
-
sipidik bunu yazdı:
-----------------------------
HolySeclorum bunu yazdı:
-----------------------------
Zep_lin bunu yazdı:
-----------------------------
arkhanson bunu yazdı:
-----------------------------şuna da bir açıklık getireyim, ekşi sözlük homojen bir ortam değil.. yani tikilerin boy gösterdiği, sırf salak, marka bağımlısı insanlardan oluşan bir arkadaşlık sitesi de değil.. ekşi sözlükte komünisti de var yobazı da, atatürkçüsü de var maocusu da, tikisi de var olmayanı da.. 18inden 50 sine kadar çeşit çeşit insan var.. yani oldukça heterojen bir yapı ve klonlarıyla kıyaslanmayacak derecede kaliteli.. yani bir ürünün orjinali vardır bir de taklidi, orjinali varken taklidine başvurmak bence saçma.
-----------------------------
homojen heterojen ne demektir iyi ogrenip bi daha yazar misin?
-----------------------------
:D:D Evet öğren..İşte ekşi sözlük yazarı böyle bişey..Şimdi canlı canlı görüp anlamışsınızdır :D
-----------------------------saat 00:13 we kahkahama ew ahalisi uyandı.. allahda seni güldürsün emi..
-----------------------------anlayamadım neye gülüyorsun?
-
arkhanson bunu yazdı:
-----------------------------İnsan bildiği bir şeyi söylerken bile binlerce defa düşünmeli, biraz daha az iddialı olmalı.. çünkü insanı rezil edebiliyor doğru bildikleri.. misal ben bu mesajı yazarken birkaç kere düşündüm, "acaba ben mi amelelik ettim ulan, yanlış yerde mi kullandık" diye.. Ama hatalı kullanmamışım, siz nasıl anladınız onu bilmiyorum.
sonuçta hata da yapabiliriz, normal olanı bu.. anormal olanı sizin yaptığınız gibi hata aramak, bulduğu hatayı da insanın yüzüne vurmaktır. o kadar uğraşmanıza gerek yok arkadaşlar siz sorun ben yaptığım onlarca salaklığı anlatabilirim size, öyle egosu yüksek, götü kalkık değilim, sizin gibi kusursuz da değilim.
arkadaş bir soru sormuş, biz de elimizden geldiği, dilimizin döndüğü kadar yardım etmeye, yol yordam göstermeye çalışmışız.. ama işte götü kalkıklık bizimkisi de..
Burada hata gördüğünüz gibi bende değil, bu tutmadı başka bir şey bulun..
Boşuna çürütmüyoruz dirseğimizi tıp fakültesinde dimi, kimyanın b.kunu çıkardık, homojen- heterojen'i evimin adresinden daha iyi biliyorum emin olun.
Stigma teşekkür ederim, benim için zor olan bir şeyi sen yapmışsın, arkadaşlara detaylı olarak açıklamışsın.
aslında kim kendini beğenmiş ve herşeyi biliyorum sanıyor?
işte böylece ekşi sözlüğe bok atanlar böyle birşey, şimdi canlı canlı görüp anlamışsınızdır...
-----------------------------hocam bide şunu meraq etmişimdir bööle terimsel konusmalar ben şunu okudum bunları şöyle bilirim tavrı sözlükden öncemi wardı sonradanmı olusdu?? yha ne bilim adam alırken buda bi kıstas olabilir mesela orda benm düşüncem böle acıkcası..
ayrıca sunuda belirtmeliyim homojen we heterojene bakış açımız farklıydı o anda.. malum bizde terimsel zeka yok..
-
Bende yazardım ama bıraktım.Bıktım hanım koşçulardan, yarrak afedersinizcilerden, bakınızla birbirine cevap verenlerden,1 ay öncesinden parsellenen maç başlıklarından, sopcastçilerden, 1-2-3 şeklinde açılmış konuya 2-3-1 diye entry girip yaratıcı ve komik olduğunu düşünenlerden, bkz: dolu konulardan.Hiç kendinizi kasmaya değecek bişey değil.Yinede yorumlar hariç, girilen tanım cümleleriyle şu yukarda saydıklarımdan arta kalan entrylerden bilgi edinebiliyor insan.
-
sipidik bunu yazdı:
-----------------------------
arkhanson bunu yazdı:
-----------------------------İnsan bildiği bir şeyi söylerken bile binlerce defa düşünmeli, biraz daha az iddialı olmalı.. çünkü insanı rezil edebiliyor doğru bildikleri.. misal ben bu mesajı yazarken birkaç kere düşündüm, "acaba ben mi amelelik ettim ulan, yanlış yerde mi kullandık" diye.. Ama hatalı kullanmamışım, siz nasıl anladınız onu bilmiyorum.
sonuçta hata da yapabiliriz, normal olanı bu.. anormal olanı sizin yaptığınız gibi hata aramak, bulduğu hatayı da insanın yüzüne vurmaktır. o kadar uğraşmanıza gerek yok arkadaşlar siz sorun ben yaptığım onlarca salaklığı anlatabilirim size, öyle egosu yüksek, götü kalkık değilim, sizin gibi kusursuz da değilim.
arkadaş bir soru sormuş, biz de elimizden geldiği, dilimizin döndüğü kadar yardım etmeye, yol yordam göstermeye çalışmışız.. ama işte götü kalkıklık bizimkisi de..
Burada hata gördüğünüz gibi bende değil, bu tutmadı başka bir şey bulun..
Boşuna çürütmüyoruz dirseğimizi tıp fakültesinde dimi, kimyanın b.kunu çıkardık, homojen- heterojen'i evimin adresinden daha iyi biliyorum emin olun.
Stigma teşekkür ederim, benim için zor olan bir şeyi sen yapmışsın, arkadaşlara detaylı olarak açıklamışsın.
aslında kim kendini beğenmiş ve herşeyi biliyorum sanıyor?
işte böylece ekşi sözlüğe bok atanlar böyle birşey, şimdi canlı canlı görüp anlamışsınızdır...
-----------------------------hocam bide şunu meraq etmişimdir bööle terimsel konusmalar ben şunu okudum bunları şöyle bilirim tavrı sözlükden öncemi wardı sonradanmı olusdu?? yha ne bilim adam alırken buda bi kıstas olabilir mesela orda benm düşüncem böle acıkcası..
ayrıca sunuda belirtmeliyim homojen we heterojene bakış açımız farklıydı o anda.. malum bizde terimsel zeka yok..
-----------------------------hocam, bildiğim ve uzmanı olarak sayılabileceğim bir konuda bana ahkam kesiliyorsa (evet tam olarak ahkam kesmek) ben de hop arkadaş bi dur bakalım nereye böyle acele acele derim..
düşün ki sen bi ustasın, adam sana getirmiş arabasını. açıyosun kaputu bakıyosun motora.. o sırada adam ha bire kusur buluyor sende, "şunu şöyle yap, bunu böyle yap, beceriksizsin ula" diyor.. sen de demez misin, "hop kardeş ağır ol burada yılların ustası var, senden iyi biliriz" diye..
üslub ve amaç farklıysa vereceğim minimum tepki budur..
ayrıca ne övünücem doktor olmakla, tam anlamıyla amelelik.. oturup baba parası yemek daha hava atılası bir durum değil mi? saçlarım dökülüyor bu yaşta, geceler boyu uyumadığımı bilirim ders çalışırken, okuyacağım 6 sene eninde sonunda 1,5 milyara çalışan bi pratisyen hekim olucaz, o da mezun olabilirsek..
estağfurullah herkes bilmek zorunda değil heterojeni homojeni.. fakat bilir gibi yapmak, bilmeden ahkam kesmek beni kızdıran.. sonuçta ben de yanlış kullanabilirdim o kelimeleri, fakat uyarırkenki üslub çok daha düzgün olabilirdi. ben de mesela birçok bilgisayar terimini hayatta bilmem, o konuda da ahkam kesmem.
-
Bu kadar kötülenmesine sebep nedir,anlayamadım..Pek afedersiniz öyle "götü kalkık" olmak gibi bir zorunluluk gerekmiyor..Tanıdığım kullanıcı arkadaşların çoğu
öğrenci olup,diğer tanıdıklarım da,iş güç sahibi,akşam işinden gelince,bir kaç entry giren suser'lar..Aklı başında adam çoktur.Yalnız şöyle bir durumda var,en ciddi
konu başlığında bile geyik yapabilitesi olan çok suser var,bu da sözlüğün konseptinden kaynaklı...
-
alternatif sözlükler var. bende uzun zamandan beri aktif sözlük yazarlıgı yapıyorum. yazdığım sözlükte de baya popülerim. ama kim olduğumu söylemem. ( ekşi değil )
tek tip homojen birey olman gerekir veya, marjinal olman gerekiyor. ortalama bir insan isen, yazar olamazsın. belki es kaza olabilirsin ama ortama bir insan ve ismail tk hayranı olduğun anlaşılırsa atılırsın.
-
satılık he-sap var :D isteyen varsa eğer
-
bende satabirilim. yazarlıktan sıkıldım artık.
