Electro World Malı Geri Almıyor
-
Beyler gittim ben bi joystik aldım 17 tl ye snopy.Actım bi baktım kol playstation kolu : |
Adama götürdüm diyor ki almayız acıldıysa ne yapayım playstation falanda yok pc için almıstım playstation cıktı.Fatura elimde.
-
su içiceksin hacı. biraz daha pahalı bişe olsaydı davasını açardın eşek gibi geri alırlardı.
-
begenmedim ürünü de
1 hafta süren yokmu tüketici hakkı
-
neden almıyorlarki ister 17 ister 117 ne fark eder kutusu faturası varsa neden almasın joistik alınmaz die bi kaide mi var hani cd olsa anlarım yazıcıdan kartuş bedeli keserler anlarım parfüm olur anlarım ama joistik yaw
-
deneme süresinin ardından geri almaları gerekio die biliorum almamaları da firmanın çirkefliğindendir
-
kutusu açılmış ürünü kimse geri almaz
(istisnalar hariç bir ara metro cep telefonlarında 1 ay deneme süresi veriyordu soradan kalktı )
ps si olan birine hediye et onu
-
mağazadan gidip aldıysan almak zorunda değil.Mağazaya bağlı.İnternetten aldıysan 7 gün süre içinde geri gönderebilirsin
-
Beyler o zaman biyerini bozayım ben joystiğin sonra bu bozuk diyeyim.Bozuk olan ürünlerde hediye çeki veriyorlarmıs sonra değiştireyim :D
-
up
-
teknosa'da paketi açınca %15 gibi bi kullanım bedelini tahsil edip geri alıyor ama electroworld yanlış yapmış .
-
up
