folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Electro World Malı Geri Almıyor



Electro World Malı Geri Almıyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wking
    wking's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2010
    Erkek

    DarkoShinigami bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kanky ne kompleksli adamsın al götür begenmedim de alırlar demedimmi sana :D bide konu açmışın


    -----------------------------

    Almıyorlar. Oradaki görevliyle de konuştum müşteri hizmetlerini de aradım müşteri memnuniyetsizliğine karşı bir garantimiz yok onun için iade alamıyoruz diyorlar.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wking
    wking's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2010
    Erkek

    mximus bunu yazdı:
    -----------------------------

    anadolu yakasında iade olayına yardımcı olabilirim.ama buraya gelene kadar4 aynı para cebinden çıkacak.


    -----------------------------

    Ben Anadolu'dayım, yardımcı olabilir misin?

    http://www.tahribat.com/Forum-Electro-World-Mali-Geri-Almiyor-124284/2/#1418603

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yagiztektas
    yagiztektas's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2008
    Erkek

    Hocam geçen sene gittim bir monitör aldım Bostancı Electro World'den,eve geldim baktım çok büyük monitör biraz abartmışım seçim yaparken.Bir küçüğünü almak için ertesi gün gittim almadılar.Babamı aradım aramızdaki geçen konuşma şu. 

    -Baba almıyorlar bu monitörü
    -Nasıl almıyorlar üstüne oturturum onları hepsini ha!
    -Ne yapiyim şimdi gidiyim mi ben?
    -Bekle orada,geliyorum çingenelik yapıyor o...pu çocukları!

    Babam geldikten sonra önce tatlı dille konuştu,anlamadılar.Sonra baya bir ters yaptı anladıkları dilden konuştu ve s.ke s.ke aldılar monitörü geriye.Bence git anladıkları dilden konuş.Bu onların hep yaptığı şey,almak zorundalar.Almadıkları taktirde hemen tüketici haklarını ara şikayette bulun.Saygılar. 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    livane
    livane's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mayıs/2007
    Erkek

    hocam bu joystiklerin ambalajına bişi diyolar adı aklıma gelmiyo. açılınca kapatılamadığı için geri almıyolar.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    SON DURUM

    Tekrar gittim kutuyu düzeltip bayağı bayağı sıfır paket gibi getirdim ama dikkatli baktın mı belli oluyordu kutusunun acıldıgı.Ve değiştirdim :D

    Ordaki kıza söledim erkeğe söleseydim herif hepsini kontrol ederek alıyordu kız söle bi göz ucuyla baktı aldı :D

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    theimpossible
    theimpossible's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    Arkadaşlar vakumlu ürünlerin iadesi hiçbi teknoloji marketi tarafında yapılmamaktadır..Çünkü reyona koyulduğu zaman hiç bi müşteri kutusu açlmş ürünü almaz!.Mağaza üretici firmaya geri iade yada değişim talep edildiği zaman üretici firmalar arızalı olmadığı zaman geri almıyolar.Buda mağazaların elinde kalıyo!.. Bu sebepten dolayı arızalı olmadığı sürece vakumlu kutuların iadesi yapılmamaktadır!.


    theimp0ssible - cout << " Emektar TBT'çı " << endl ;
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek

    Belli bir süre içersinde s.ke s.ke almak zorunda tükeci hakkı kanununda var. Hakem heyetine git


    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
Toplam Hit: 4621 Toplam Mesaj: 28