Eleştirin Lütfen

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    http://www.yusufkisa.com/webmaster-konulari/wordpress-turkce-arras-tema/ al hoca bunu kullan :)


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PoLiZei
    PoLiZei's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek

    arkadaşlar @SARI verdiği linklerden bir temayı seçtim düzenledim bir kaç yerini daha düzenlenecek çok şey var ama pek hoşuma gitmedi görünüm sizce nasıl aceba ? :) 

    http://www.oyunblog.org


    Hayat paylasmaktır
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    PoLiZei bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkadaşlar @SARI verdiği linklerden bir temayı seçtim düzenledim bir kaç yerini daha düzenlenecek çok şey var ama pek hoşuma gitmedi görünüm sizce nasıl aceba ? :) 

    http://www.oyunblog.org


    -----------------------------

    Hocam genelde arayüz çizerim photoshopta. Ve bu az bilgim ile baktığımda "Süper" diyorum. Ellerine sağlık :) 

    Logodaki "Oyun" kısmını turuncu veya altın sarısı yap daha iyi durur. Blog yazısınıda beyaz yap.  


    ne diyon?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PoLiZei
    PoLiZei's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek

    Daniel-Koo bunu yazdı:
    -----------------------------

    PoLiZei bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkadaşlar @SARI verdiği linklerden bir temayı seçtim düzenledim bir kaç yerini daha düzenlenecek çok şey var ama pek hoşuma gitmedi görünüm sizce nasıl aceba ? :) 

    http://www.oyunblog.org


    -----------------------------

    Hocam genelde arayüz çizerim photoshopta. Ve bu az bilgim ile baktığımda "Süper" diyorum. Ellerine sağlık :) 

    Logodaki "Oyun" kısmını turuncu veya altın sarısı yap daha iyi durur. Blog yazısınıda beyaz yap.  


    -----------------------------

     

    hmms vay be şevk verdin bana Daniel-Koo :)) değiştirdim logo renklerini :)


    Hayat paylasmaktır
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    irem27
    irem27's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2010
    Dişi

    Satranc oynamak istedim 60 mb satranc uygulamasini indirmek zorundasiniz dedi , internet baglantisi zayif olanlarin 60 mb indirebildikten sonra oynayabilecek olmasini dusundum bir an , bunu hizlandirmanin bir yolu yokmu ?


    There was an irem come unto the earth,born in the holy land of Pennsylvania,raised in the mystical east of Allentown.She believed she had the power to help herself and all mankind,so that others saw her power and came to her to be healed of their troubles and their many diseases.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PoLiZei
    PoLiZei's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek

    hocalar tema ve logolar değişti blog biraz kendine geldi gibi eksik-gedik ne var bi bakıverin :) http://www.oyunblog.org


    Hayat paylasmaktır
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cahitnuri
    cahitnuri's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ekim/2011
    Erkek

    search kısmını turkcelestirip biraz kucultebilirsin. temanın editör kısmından kolaylıkla halledebilirsin halledemezsen ses et yardım etmeye calısırım. 
    Ayrıca sana bi tavsiye admin panelini baska bi linke tası. ileride patlama bosuna :)  

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    gözüme çarpan sorunları sıralıyorum alt alta

    1-) ortada sürekli değişen oyunları tanıtan şey adı neyse artık o çok hızlı ve üzerine gelince değişmemeli

    2-) online kişi sayısını ya değiştir ya kaldır bence artık o eskidi

    3-) search kısmı türkçe olmalı

    4-) en lattaki keywordde hiç gerek yok kullanan olmaz bence boşuna yer kaplıyor ve amatör görünüyor

    5-) iletişim kısmında facebook twitter g+ kısmı niye 2 tane ?

    6-) son olarak ta madem bir logon var niye favicon olarak eklemedim böyle sanki site tam yüklenmiyor gibi izlenim veriyor


    I am Jack's inflamed sense of rejection
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Espo
    Espo's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2010
    Erkek

    hocam genel itibari ile güzel fakat bir kaç nacizane görüşümü bildirmek istiyorum,

     

    - slider resimlerini daha canlı ve kaliteli seçersen çok daha güzel gözükür,

    - menü'nü ya kaldır yada biraz daha birşeyler ekle. iletişim yazısını, seninle iletişime geçmek isteyen herkes arayıp bulur zaten. öyle eşek kadar menüde durmasına gerek yok. küçük bir fontla footer a yada header a gider.

    - footer'a çeki düzen vermelisin kesinlikle. çok kötü duruyor ve oradaki markum.net görüntü bozukluğu oluşturuyor. keywords'leri farklı bir şekilde dizebilirsin.

    - sitenin en üstündeki rss feed kısmı ve iletişim yazan koyu yere ince turuncu bir şerit geçersen daha hoş durur.

    - içerik kısmının marginlerine biraz ayar vermelisin.

    - mevcut backgroundu sağa degilde sola dayasan hem logon daha net gözükür hem de daha hoş durur sanki.

    - sitenin title ını daha güzel yaparsan olur. OyunBlog | Lineage 2 gibi mesela.

    - facivon da eklemelisin.

    - birde bu whos u kaldırmalısın bence. hiç kullanmadım ne tür + ları var bilmiyorum fakat google analytics kullanmıyorsun heralde. denemelisin. onda da aktif olarak online kaç kişi var görebiliyorsun artık.


    Yeni bir iş, yeni bir aş, yeni bir hayat. Sil baştan başlamak gerek bazen modunda. Artık buralarda yokum :) Hepinizi seviyorum, muck.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    kapalı kırmızı yap arka planı hocam

Toplam Hit: 5618 Toplam Mesaj: 49