Eleştirin Lütfen
-
http://www.yusufkisa.com/webmaster-konulari/wordpress-turkce-arras-tema/ al hoca bunu kullan :)
-
arkadaşlar @SARI verdiği linklerden bir temayı seçtim düzenledim bir kaç yerini daha düzenlenecek çok şey var ama pek hoşuma gitmedi görünüm sizce nasıl aceba ? :)
http://www.oyunblog.org
-
PoLiZei bunu yazdı:
-----------------------------arkadaşlar @SARI verdiği linklerden bir temayı seçtim düzenledim bir kaç yerini daha düzenlenecek çok şey var ama pek hoşuma gitmedi görünüm sizce nasıl aceba ? :)
http://www.oyunblog.org
-----------------------------
Hocam genelde arayüz çizerim photoshopta. Ve bu az bilgim ile baktığımda "Süper" diyorum. Ellerine sağlık :)
Logodaki "Oyun" kısmını turuncu veya altın sarısı yap daha iyi durur. Blog yazısınıda beyaz yap. -
Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------PoLiZei bunu yazdı:
-----------------------------arkadaşlar @SARI verdiği linklerden bir temayı seçtim düzenledim bir kaç yerini daha düzenlenecek çok şey var ama pek hoşuma gitmedi görünüm sizce nasıl aceba ? :)
http://www.oyunblog.org
-----------------------------
Hocam genelde arayüz çizerim photoshopta. Ve bu az bilgim ile baktığımda "Süper" diyorum. Ellerine sağlık :)
Logodaki "Oyun" kısmını turuncu veya altın sarısı yap daha iyi durur. Blog yazısınıda beyaz yap.
-----------------------------hmms vay be şevk verdin bana Daniel-Koo :)) değiştirdim logo renklerini :)
-
Satranc oynamak istedim 60 mb satranc uygulamasini indirmek zorundasiniz dedi , internet baglantisi zayif olanlarin 60 mb indirebildikten sonra oynayabilecek olmasini dusundum bir an , bunu hizlandirmanin bir yolu yokmu ?
-
hocalar tema ve logolar değişti blog biraz kendine geldi gibi eksik-gedik ne var bi bakıverin :) http://www.oyunblog.org
-
search kısmını turkcelestirip biraz kucultebilirsin. temanın editör kısmından kolaylıkla halledebilirsin halledemezsen ses et yardım etmeye calısırım.
Ayrıca sana bi tavsiye admin panelini baska bi linke tası. ileride patlama bosuna :) -
gözüme çarpan sorunları sıralıyorum alt alta
1-) ortada sürekli değişen oyunları tanıtan şey adı neyse artık o çok hızlı ve üzerine gelince değişmemeli
2-) online kişi sayısını ya değiştir ya kaldır bence artık o eskidi
3-) search kısmı türkçe olmalı
4-) en lattaki keywordde hiç gerek yok kullanan olmaz bence boşuna yer kaplıyor ve amatör görünüyor
5-) iletişim kısmında facebook twitter g+ kısmı niye 2 tane ?
6-) son olarak ta madem bir logon var niye favicon olarak eklemedim böyle sanki site tam yüklenmiyor gibi izlenim veriyor
-
hocam genel itibari ile güzel fakat bir kaç nacizane görüşümü bildirmek istiyorum,
- slider resimlerini daha canlı ve kaliteli seçersen çok daha güzel gözükür,
- menü'nü ya kaldır yada biraz daha birşeyler ekle. iletişim yazısını, seninle iletişime geçmek isteyen herkes arayıp bulur zaten. öyle eşek kadar menüde durmasına gerek yok. küçük bir fontla footer a yada header a gider.
- footer'a çeki düzen vermelisin kesinlikle. çok kötü duruyor ve oradaki markum.net görüntü bozukluğu oluşturuyor. keywords'leri farklı bir şekilde dizebilirsin.
- sitenin en üstündeki rss feed kısmı ve iletişim yazan koyu yere ince turuncu bir şerit geçersen daha hoş durur.
- içerik kısmının marginlerine biraz ayar vermelisin.
- mevcut backgroundu sağa degilde sola dayasan hem logon daha net gözükür hem de daha hoş durur sanki.
- sitenin title ını daha güzel yaparsan olur. OyunBlog | Lineage 2 gibi mesela.
- facivon da eklemelisin.
- birde bu whos u kaldırmalısın bence. hiç kullanmadım ne tür + ları var bilmiyorum fakat google analytics kullanmıyorsun heralde. denemelisin. onda da aktif olarak online kaç kişi var görebiliyorsun artık.
-
kapalı kırmızı yap arka planı hocam
