Eleştirin Lütfen
-
Arka plan yine olmamış hocam bi garip durmuş bide bazı kapak resimlerinin çözünürlükleri düşük onlara bi el atmak lazım
-
-
şuanda yeni bir arka plan attım :)
-
şu an çok daha iyi hocam arka plan en azından :) içerik olarak da daha yeni anladığım kadarıyla dolduğunda tekrar ziyaret ederiz :D
-
SettingZ bunu yazdı
şu an çok daha iyi hocam arka plan en azından :) içerik olarak da daha yeni anladığım kadarıyla dolduğunda tekrar ziyaret ederiz :D
olur mu hacı ya içerik çok geniş boş gibimi görünüyor :) şuan arka planı bende beğendim:Pp
PoLiZei tarafından 29/Eki/12 19:56 tarihinde düzenlenmiştir -
Hmmm Fena Değil Bence.. Gayet Prof Görünüyo..
Valla Baktımda Eleştirecek bişey Bulamadım Kalktım Kendimi Eleştirdim.. Ben Neden Böyle Bir Site Kuramıyorum Diye. :)
-
Fena değil dostum ilerledikçe daha iyisi olur diye düşünüyorum:)
Bende web sitesi yapmak istiyorum artık :)
-
@ShockMan @
Zfr321 olumlu eleştirileriniz için teşekkür ederim. :)
