En Hızlı İnternet Hangisinde?
-
Safari reklamı var burda.Safariyi duymadım bile ama buna göre en iyisi..Firefoxx forzaa
-
ZaYGo bunu yazdı:
-----------------------------Opera hiç bişiy için eklentiye ihtiyac yoktur bu en iyi özelliği ayrıca en hızlı ve en güvenli browserdir.
-----------------------------
Hmm. Opera'nın kendi download manager'ı var mı? Media player'la uğraşmaya gerek kalmadan direk browserdan o an çalan şarkıyı değiştirebiliyor muyum? Ya da ftp manager'ı var mı? Peki bookmark'larımı herhangi bir kayba karşı nette saklamamı sağlıyor mu? Bunlar ve daha yüzlerce eklenti ile Firefox'u kişiselleştirmem mümkün. Hızından bahsetme benim için hız fazla önemli değil, ve Firefox'un hızı bana yeter. Opera'yı bu kadar kişiselleştirmek mümkün mü? Son kullandığımda sayfaları bile doğru düzgün gösteremeyen dandik bir browserdı uzun zamandır yüzüne bakmadım. Son halini bilmiyorum o yüzden soruyorum.
-
Firefox kardeşim hem kulalnım kolaylığı hem surf zevki
-
Bu sürümde Internet Explorer'ı geçtiğine hak verdim.
-
KrypT bunu yazdı:
-----------------------------
ZaYGo bunu yazdı:
-----------------------------Opera hiç bişiy için eklentiye ihtiyac yoktur bu en iyi özelliği ayrıca en hızlı ve en güvenli browserdir.
-----------------------------
Hmm. Opera'nın kendi download manager'ı var mı? Media player'la uğraşmaya gerek kalmadan direk browserdan o an çalan şarkıyı değiştirebiliyor muyum? Ya da ftp manager'ı var mı? Peki bookmark'larımı herhangi bir kayba karşı nette saklamamı sağlıyor mu? Bunlar ve daha yüzlerce eklenti ile Firefox'u kişiselleştirmem mümkün. Hızından bahsetme benim için hız fazla önemli değil, ve Firefox'un hızı bana yeter. Opera'yı bu kadar kişiselleştirmek mümkün mü? Son kullandığımda sayfaları bile doğru düzgün gösteremeyen dandik bir browserdı uzun zamandır yüzüne bakmadım. Son halini bilmiyorum o yüzden soruyorum.
-----------------------------Tavsiyem, denemendir. Firefox'ta 10 tane flashlı sayfa, Oprea'da 20 tane flashlı sayfa açın yine de hızı farkedeceksinizdir. Html betiklerini gayet iyi yorumluyor.
-
ontedi bunu yazdı:
-----------------------------Tavsiyem, denemendir. Firefox'ta 10 tane flashlı sayfa, Oprea'da 20 tane flashlı sayfa açın yine de hızı farkedeceksinizdir. Html betiklerini gayet iyi yorumluyor.
-----------------------------
Dedim ya bana hızdan bahsetmeyin diye. Benim için bana sağladığı kolaylıklar, kişiselleştirilebilitesi daha önemli. Günün en az 6-7 saat nette geçiren birisiyim doğal olarak web browser'ımın sadece kuru kuru web sitesi açıp kapayan odunsu bir program olması yeterli gelmiyor. Firefox'ta istediğim her şey var. Arkadaşın birisi eklentilere gerek duymadan Opera'da her şey var demiş. Eklentilerle veya eklentisiz, var mı? -
KrypT bunu yazdı:
-----------------------------ontedi bunu yazdı:
-----------------------------Tavsiyem, denemendir. Firefox'ta 10 tane flashlı sayfa, Oprea'da 20 tane flashlı sayfa açın yine de hızı farkedeceksinizdir. Html betiklerini gayet iyi yorumluyor.
-----------------------------Dedim ya bana hızdan bahsetmeyin diye. Benim için bana sağladığı kolaylıklar, kişiselleştirilebilitesi daha önemli. Günün en az 6-7 saat nette geçiren birisiyim doğal olarak web browser'ımın sadece kuru kuru web sitesi açıp kapayan odunsu bir program olması yeterli gelmiyor. Firefox'ta istediğim her şey var. Arkadaşın birisi eklentilere gerek duymadan Opera'da her şey var demiş. Eklentilerle veya eklentisiz, var mı?
-----------------------------+10000000
Firefox neti daha güzel hale getiriyor. Firefox kulanmadan konuşmayın deneyin görün
-
Operanın eklentıye ıhtıyacı olmadığına eminmisiniz
resimlere bakın farkı görün
İnternethaberin Firefoxta görüntüsü
http://img208.imageshack.us/img208/160/firefoxvz2.jpg
İnternethaberin operada görüntüsü
http://img72.imageshack.us/img72/6623/opreraft1.jpg
-
qra51 bunu yazdı:
-----------------------------
KrypT bunu yazdı:
-----------------------------ontedi bunu yazdı:
-----------------------------Tavsiyem, denemendir. Firefox'ta 10 tane flashlı sayfa, Oprea'da 20 tane flashlı sayfa açın yine de hızı farkedeceksinizdir. Html betiklerini gayet iyi yorumluyor.
-----------------------------Dedim ya bana hızdan bahsetmeyin diye. Benim için bana sağladığı kolaylıklar, kişiselleştirilebilitesi daha önemli. Günün en az 6-7 saat nette geçiren birisiyim doğal olarak web browser'ımın sadece kuru kuru web sitesi açıp kapayan odunsu bir program olması yeterli gelmiyor. Firefox'ta istediğim her şey var. Arkadaşın birisi eklentilere gerek duymadan Opera'da her şey var demiş. Eklentilerle veya eklentisiz, var mı?
-----------------------------+10000000
Firefox neti daha güzel hale getiriyor. Firefox kulanmadan konuşmayın deneyin görün
-----------------------------heh bende bu kryipt in dediklerini diyodum forumda yeri geldikce. sayfa 0.1s sonra açılsa nolur açılmasa nolur :)
-
mozilla firefoxu tek geçerim :D
