En Hızlı İnternet Hangisinde?
-
o'nda bu'nda su'ndadir benim gonlum FireFox'tadir , > 1, 2 , +Fasterfox , beta 3 , test 4 < hepsi gecerli.
-
Avant, Maxthon, IE, FF, Netscape, Konqueror, Opera, Safari...
bunlarin hepsini kullandim, test ettim. Benim icin en iyisi Opera.
FF ve Avant da iyidir. Digerleri i$e yaramaz.
-
bu opera sevdan ne kadar daha surecek gladio bilemedim ben, firefox rocks!
-
ie7 kullanipta abi supermis diyen 1 tane adama rastlamadim. tiklarsin "about:blank" gosterecek web sayfasina baglaniyor uyarisi verir raha 30-40 saniyeden fazla beklersiniz ki kendine gelsin bi acilsin.
vista kullanipta xp den daha guzel diyene de rastlamadim
microsoftun ezildigi cakildigi programlar urunler.
-
Konqueror da iyi aslında flock u da sevdim =)
ama alışmışız opera ya kim ne yapsın, bağımlılık yapıyor lanet şey :| =)
-
firefox for ever :)
oprera biraz daha hızl olabilir ama en iyisi ff :)
Toplam Hit: 5561 Toplam Mesaj: 47
