En Yaygın Ve En İyi Muhasebe Programı?
-
ETA, LOGO, MİCRO..
-
40 Kişilik Netsis Lisansım Var. LKS ETA'da Kullandım Netsis Kadar Kullanışlı Ve Kolay Degil Rapor Bazlı Tüm Olayları Sorunsuz Ve Kolayca Alabilirim Netsis Forever :D
-
SAP kullanıyoruz gayet iyi
-
ege de netsis kullanılır çoğunlukta. ama muhasebe bürolarını diyorsan luca vazgeçilmez. süper bir program. internetin olduğu her yerden girersin. kurma derdi yok. sadece browser olsun yeterli. pc çöktü ,virüs girdi derdi yok. data kaybetme riski de sıfır.
-
netsis full link rica etsem? :)
-
Netsisde Bir Çok Yazılımda Olmayan Özellikler Var Mesela E-ticaret Siteleri B2B Uygulamasında Excel Ara Yüzlü Degil Direk Sistem Üzerinden Veri Çekerek Çalısıyor. Buda Kullanıcılara Büyük Bi Kolaylık Sipariş Düştü Tekrar Gir Muhabbeti yok Direk Cari Hesaba Sipariş Olarak Düşüyor.
-
Biz çok geri kalmışız yaa ERA kullanıyoz :)
-
Tabiki hangisini en iyi biliyorsan odur,
-
"DİA" muhasebe programı gerçekten çok iyi arkadaşlar..başlıca özellikleri internet üzerinden çalışıyor olması ve yedekleme derdi yok :))
yok bilgisayar bosuldu derdi yok,yedekler silindi derdi yok..dünyanın diğer ucundan bile hesabınıza giriş yapabilirsiniz..
-
En yaygın, professionel muhasebe programları: LOGO, ETA, MICRO
Bu muhasebe programlarından herhangi birini kullanmayan muhasebeci olmaz.İstersen muhasebecileri ziyaret ederek sor öğren.
Tecrübe konuşuyor =) LOGO ve ETA ii derecede biliyorum ama muhasebeci değilim :)
