folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder En Yaygın Ve En İyi Muhasebe Programı?



En Yaygın Ve En İyi Muhasebe Programı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sertan_06
    sertan_06's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2007
    Erkek

    şimdiye kadar etasından logosuna 10-12 program kullandım.Sektörel olarak değişio program ismi ama genelde Logo bu işin 1 numarası.Bi muhasebe programında bulunması gereken 1. özellik raporlama ne kadar iyiyse muhasebeleştirme ne kadar iiyse porgram o oranda iiyidir.

    Şu SAP ve Netsis Kullanan arkadaşlar link paylaşabilirlerse çok makbule geçer:)

     


    spor akademisi hazırlık kurslarımız ankarada açılmıştır.tbt dekilere duyurulur.firtina_kickbox@hotmail.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ToR5
    ToR5's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Haziran/2008
    Erkek

    zirve diye bir program var hocam. Muhasebeci olmasan bile kullanabilrisin. Benim favorimdir.


    Her türlü çek senet tahsilatı yapılır. Zenginden alınıp fakire verilir. Fakirin topuklarına sıkılır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sertan_06
    sertan_06's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2007
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    netsis full link rica etsem? :)


    -----------------------------

    Aynen herkes elindeki porgramı paylaşşsa on numara olur:)


    spor akademisi hazırlık kurslarımız ankarada açılmıştır.tbt dekilere duyurulur.firtina_kickbox@hotmail.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    detay
    detay's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek

    logo, eta, zirve

    +favorim logo'dur. Her işletmeye uygun modülleri bulunmaktadır.

    +bi arkadaşın dediği B2B vardır.

    +Tiger2 modelinde ve üst versiyonlarında bankaları otomatik işler. ( garanti bankasıyla anlaşmalı sadece garantiyi bunu tüm bankalara göre ayarlayabilsen çok iyi  olurdu aslında şu anda işlediğim 8 bankada yaklaşık aktif 20 hesap var)

    +sadece türkiyede değil birçok ülkedede kullanılır.

    ( kişisel fikrim eğer kurumsallaşmış şirketlerde çalışmayı düşünüyorsanız türkiyede veya türk menşeili şirketlerin %60-70 ı bu programı kullanmaktadır.Bu en iyi olduğu anlamına gelmez ama işe girerken + etken olacağı kesindir.)

     

    - sql server ı çok şişiriyor

    - 40 yılda birde olsa bazen fiş işlerken hata veriyor

    şimdilik aklıma gelenler bunlar

     

     


    maaasebeci....
Toplam Hit: 8873 Toplam Mesaj: 35