En Yaygın Ve En İyi Muhasebe Programı?
-
şimdiye kadar etasından logosuna 10-12 program kullandım.Sektörel olarak değişio program ismi ama genelde Logo bu işin 1 numarası.Bi muhasebe programında bulunması gereken 1. özellik raporlama ne kadar iyiyse muhasebeleştirme ne kadar iiyse porgram o oranda iiyidir.
Şu SAP ve Netsis Kullanan arkadaşlar link paylaşabilirlerse çok makbule geçer:)
-
zirve diye bir program var hocam. Muhasebeci olmasan bile kullanabilrisin. Benim favorimdir.
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
netsis full link rica etsem? :)
-----------------------------Aynen herkes elindeki porgramı paylaşşsa on numara olur:)
-
logo, eta, zirve
+favorim logo'dur. Her işletmeye uygun modülleri bulunmaktadır.
+bi arkadaşın dediği B2B vardır.
+Tiger2 modelinde ve üst versiyonlarında bankaları otomatik işler. ( garanti bankasıyla anlaşmalı sadece garantiyi bunu tüm bankalara göre ayarlayabilsen çok iyi olurdu aslında şu anda işlediğim 8 bankada yaklaşık aktif 20 hesap var)
+sadece türkiyede değil birçok ülkedede kullanılır.
( kişisel fikrim eğer kurumsallaşmış şirketlerde çalışmayı düşünüyorsanız türkiyede veya türk menşeili şirketlerin %60-70 ı bu programı kullanmaktadır.Bu en iyi olduğu anlamına gelmez ama işe girerken + etken olacağı kesindir.)
- sql server ı çok şişiriyor
- 40 yılda birde olsa bazen fiş işlerken hata veriyor
şimdilik aklıma gelenler bunlar
