

Engelliler İcin Elele ( Listeni Davet Edermisin )
-
GICIKCAN bunu yazdı:
-----------------------------
irwa ve onun kuyruğuna takılan arkadaşlara eleştirim ; engelli gencin yerine kendinizi koymakla hayal edin bakalım ondan sonra konuşun. irem25 arkadaşımız sadece bir davet için çok mu bir şey istemiş sanki? irwa ve sizin gibiler her gün facebook'ta video izliyorsunuz, youtube'de video izliyorsunuz, msn'de sohbet ediyorsunuz, oyun oynuyorsunuz v.s. v.s. bunları hobi olarak devam ettiriyorsunuz irem25 gibi düşünceli bir arkadaşa gelince sırtınızı dönüyorsunuz. davet edipte elinize sonuçta para geçmeye nasılsa ama engelli bir arkadaşımız için belki sesimizi duyurmuş olabiliriz hayır sever biri belki çıkıpta o engelli gence yardımcı olur birde böyle düşünseniz. yazık irwa ve irwa gibileri destekleyen arkadaşlara yazık. umarım engelli genç gibi sizde bir gün öyle olmazsınız.. diyecek bir sözüm yok
-----------------------------öncelikle bi cümle kurucaksan saygı çerçewesinde kur bu 1 kimse benim kuyruğumda deil ki bi kuyruğada sahip deilim
şimdi sana soruorum sadece o sayfayı beğenerek onun engelini mi aşmış olucaksın?? o kişiye ne yararı olucak??
sadece kişisel gıcıklığını ortaya atıp konunun üstünden giydirme yapmaya çalışma dediklerimin hangisi yanlış ya da nerde bi saygısızlık gördün de böle cümle kurma hakkını kendinde gördün??
hacım ne kimseye sırtımı yaslarım ne de sırtımı dönerim eğer bu konu engellilere gerçekten yardımı olcak bi konu olsa beni tanıyan tanır bilen bilir ilk arkasında durcak kişilerdenim bi yeri yapiim derken diğerini yıkmaktan ne anlıosunuz bende onu anlamıorum sadece bi sanal sayfa merak etme engelliler o kadar çok boş laf dinliolarki bunlara bakmıolar bile
-
Listemi davet edince ne olacak ? Bu sevdadan vazgeç İrem Kılıç.
Engelliler için elele diyosun ;♥♥♥ fikrimin ince gülü ♥♥♥ [HQ]
Bunlar ne hanım ? -
Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------
Listemi davet edince ne olacak ? Bu sevdadan vazgeç İrem Kılıç.
Engelliler için elele diyosun ;♥♥♥ fikrimin ince gülü ♥♥♥ [HQ]
Bunlar ne hanım ?
-----------------------------bunlar engellilere destek adı altında sayfaya adam toplayıp diğer sayfalarının reklamını yapmak ya da başka sayfa sahiplerine paralı reklam yapmaktır ,))
konu facebook ise zaten orda güwenden söz edemezsiniz kurucularınında onlara yardım etmek için deilde sayfaya üye gelsin düşüncesiyle yaptığınada eminim bizimde sayfalarımız war nietleri bilmemek elde deil
-
Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------
Listemi davet edince ne olacak ? Bu sevdadan vazgeç İrem Kılıç.
Engelliler için elele diyosun ;♥♥♥ fikrimin ince gülü ♥♥♥ [HQ]
Bunlar ne hanım ?
-----------------------------İşte bunlar hep moral vermek için altında başka şey aramayın :P
-
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------
Listemi davet edince ne olacak ? Bu sevdadan vazgeç İrem Kılıç.
Engelliler için elele diyosun ;♥♥♥ fikrimin ince gülü ♥♥♥ [HQ]
Bunlar ne hanım ?
-----------------------------İşte bunlar hep moral vermek için altında başka şey aramayın :P
-----------------------------
Aman ne moral :D Engellileri aşk depresyonuna sokucak iyilik yapıyım derken bir ton küfür yicek :D -
karakutu bunu yazdı:
-----------------------------
Tabi sanada hak veriyorum, diyorum ya kimin ne iş yaptığını yada ne olduğunu bilmeden açıklama yapmayın arkadaşlar. Benim ne iş yaptığımı hanginiz biliyor hiç biriniz o yüzden kendimi bu konudan muaf kılıyorum.
Önce insan kendisini Asosyallikten kurtaracak bilgisayar başında yazılan cümlelerle detsek vermek yada sevgi göstermesi çok anlamsız !
-----------------------------
Tabiki, zaten Asosyallikte bir engeldir bana göre! fakat şunu gözardı etmemek gerek, günümüzde internetten ulaşılabilen insan sayısı, sokakta yada herhangi bir şekilde ulaşılabilinen insan sayısının kat kat fazlasıdır. bu yüzden kişisel olarak görüşüm kar amacı olmayan böyle grupların manevi olarak desteklenmesi.
Öte yandan bazen dernek altyapılı olmayan bu tarz siteler yönetici değişimi sonrası yada reklam amacıyla isim değişikliğine uğrayabiliyor (örnekleri mevcut). Fakat gerçekten büyük bir grup ve ben herhangi bir istismar kokusu almıyorum ki buna zaten izin vereceklerini de düşünmüyorum.
Bana göre internet aracılığı ile manevi destek vermek demek onlara sevgi dolu mesajlar yazmak, ah canım, vah canım, yazıık demek değildir yeri geldiğinde isminin orada görünmesi bile bazen manevi bir destek olabilir. Tabii isterdim ki bu sayfayı açan arkadaş kişisel olarak sayfayı kullanmasın, herhangi bir derneğe bağışlasın kurumsal olarak bu iş yürüsün ama insanlar her zaman her yönden düşünüp, hareket edemez. ama bu demek değildir ki destek olunmasın, böyle bir şeyi düşünüp uygulamaya geçirmesi bile büyük bir yardım. Bu grubu açan arkadaşı kutlamak gerek 1 milyon kişiyi çatısı altında toplayabilmiş.
Edit: Yukarıda konuyu baltalayarak parçalara bölen arkadaşlarada tavsiyem biraz daha düşünceli olmaları. Tamam sana güven vermiyor olabilir orada gördüğün iki tane şarkı yüzünden fakat şunu hiç düşündün mü? o kadar post atılmış sayfaya başka şarkı yok!!! ya o iki şarkı bir engelli arkadaşımızın isteğiyse? Vicdan muhakemesini iyi yaparak eleştirin.
Tabiki böyle olmayabilir de ama o kadar güzel paylaşımlar varken oradaki iki tane şarkıyı gördün diye komple karalama yapma hakkına sahip değilsiniz.
-
JeremYC30 bunu yazdı:
-----------------------------
karakutu bunu yazdı:
-----------------------------
Tabi sanada hak veriyorum, diyorum ya kimin ne iş yaptığını yada ne olduğunu bilmeden açıklama yapmayın arkadaşlar. Benim ne iş yaptığımı hanginiz biliyor hiç biriniz o yüzden kendimi bu konudan muaf kılıyorum.
Önce insan kendisini Asosyallikten kurtaracak bilgisayar başında yazılan cümlelerle detsek vermek yada sevgi göstermesi çok anlamsız !
-----------------------------
Tabiki, zaten Asosyallikte bir engeldir bana göre! fakat şunu gözardı etmemek gerek, günümüzde internetten ulaşılabilen insan sayısı, sokakta yada herhangi bir şekilde ulaşılabilinen insan sayısının kat kat fazlasıdır. bu yüzden kişisel olarak görüşüm kar amacı olmayan böyle grupların manevi olarak desteklenmesi.
Öte yandan bazen dernek altyapılı olmayan bu tarz siteler yönetici değişimi sonrası yada reklam amacıyla isim değişikliğine uğrayabiliyor (örnekleri mevcut). Fakat gerçekten büyük bir grup ve ben herhangi bir istismar kokusu almıyorum ki buna zaten izin vereceklerini de düşünmüyorum.
Bana göre internet aracılığı ile manevi destek vermek demek onlara sevgi dolu mesajlar yazmak, ah canım, vah canım, yazıık demek değildir yeri geldiğinde isminin orada görünmesi bile bazen manevi bir destek olabilir. Tabii isterdim ki bu sayfayı açan arkadaş kişisel olarak sayfayı kullanmasın, herhangi bir derneğe bağışlasın kurumsal olarak bu iş yürüsün ama insanlar her zaman her yönden düşünüp, hareket edemez. ama bu demek değildir ki destek olunmasın, böyle bir şeyi düşünüp uygulamaya geçirmesi bile büyük bir yardım. Bu grubu açan arkadaşı kutlamak gerek 1 milyon kişiyi çatısı altında toplayabilmiş.
Edit: Yukarıda konuyu baltalayarak parçalara bölen arkadaşlarada tavsiyem biraz daha düşünceli olmaları. Tamam sana güven vermiyor olabilir orada gördüğün iki tane şarkı yüzünden fakat şunu hiç düşündün mü? o kadar post atılmış sayfaya başka şarkı yok!!! ya o iki şarkı bir engelli arkadaşımızın isteğiyse? Vicdan muhakemesini iyi yaparak eleştirin.
Tabiki böyle olmayabilir de ama o kadar güzel paylaşımlar varken oradaki iki tane şarkıyı gördün diye komple karalama yapma hakkına sahip değilsiniz.
-----------------------------
+1 -
200 bin kişi beğenince ne güzel toplu reklam yapılabilecek..
günlük reklama 20 lira alıyor..
Beğenin siz beğenin
-
bazı mallarda bunlara alet oluyor yazık
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
bazı mallarda bunlara alet oluyor yazık
-----------------------------1.313.902 Kişi :D