Erdoganın Çankaya Adayı Belli Oldu
-
bir piyon daha...fetoşunda dediği gibi dikkat çekmeden yapıyorlar işlerini helal olsun
-
Gladiator bunu yazdı:
-----------------------------
GLaDio bunu yazdı:
-----------------------------
karisi turbanli mi?
-----------------------------
:S karısımı yonetecek :S
-----------------------------
Hayır o karıyı zihniyeti görüşü dolayısıyla kendine uyduğu için alan kişi yönetecek.. -
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------
Gladiator bunu yazdı:
-----------------------------
GLaDio bunu yazdı:
-----------------------------
karisi turbanli mi?
-----------------------------
:S karısımı yonetecek :S
-----------------------------
Hayır o karıyı zihniyeti görüşü dolayısıyla kendine uyduğu için alan kişi yönetecek..
-----------------------------güzel cevap
-
Naksi bir arkadas vardi lisede ,simdi Ankarada askerlik yapiyor,lisede ben atesli devrimciydim o zamanlar cok tartisirdik :) bizim naksi arkadas Tayyip i o kadar sevmezdi ama bu vecdi gonulu cok tutardi,koyu tariqatci bu vecdi herhalde...yok anlamadigim akp illa tariqatci bir cumhurbaskani istiyorsa bizim tariqattan gonderelim bir eleman is tatliya baglansin...Konuyu tasaga aliyorum kusura bakmayin...
Tehlikenin farkindayim
Gecenin tam ortasinda
Tahribat(dot) com'dayim... :) -
Zamanında Erzincandan' başbakan çıkmıştı,Yıldırım Akbulut,dangalak herif hukuk fakültesini erzincana açtırmış,şimdi vecdi gönül de Erzincanlı Cumhurbaşkanı olursa,Odtü Teknokenti Erzincana taşımasından korkuyorum,Lan Süzme herifler,öyle bi yere taşımışsınız ki okulu gidip gelirken kurt mu çıkıcak arkadaş Ayı mı koşturcak,kim vurduya mı gidicez diye tırsıyoruz,şu memleketçilik olayının ta içine ediyim..
İnşallah Vecdi Gönül böyle bir faciaya izin vermez
-
la kim cıkarsa cıksın cumhuriyetin evladı olsunlar ... fi tarihinden kalma bi beyin cıkmasın a.q
-
AKP kendi içinden çıkarıo :S şimdik nanayı yedik farya tek başına iktidara elirlerse bu ülkeyi bi daha kolay kolay kimse kurtaramaz...
-
Çok komik olur böyle biri reis-i cumhur olursa... Adamın bence kendinden bile haberi yok... Zaten resimde de zopa yumuş gibi durmuş. RTE'nin cumhurbaşkanı olmasından iyidir ama...
-
HayırLı oLsun :P
-
Tarantula bunu yazdı:
-----------------------------yazar sen salak mısın?
daha yeni açıklandı ak parti nin adayı ve Abdullah Gül. Dün senni açtığın konuya güvenerek konuşuyodum arkadaşlarla, göt ettiler daha açıklanmadı diye. insan konuya benim tahminim filan diye yazar a.q.
götünüzden uydurmayın herşeyi..
-----------------------------dün haber sitelerinde o adamın adı geçiyordu o yüzden yazmış arkadaş..
