Erepublik Oynayanlar
-
@ Panxer ekledim hocam seni
Bu arada az once tbtden 1 uyeye gold attim gorevi tamamlasin diye adam bizi dolandirdi :l
Baslicaklar varsa oyuna pm atabilirler bana yardimci olurum.
-
Nereye kayıt olalım söyleyin bakalım...
-
Hocam ref linki vermiştim üye olcaklar varsa ref linkinden olurlarsa en azından 1 kişiye kazandırmış olur.Şuan topraklarımızın hepsi yunan işgalinde haftaya isyan başlatıcaz topraklarımızı geri almak için.
-
-
-
2 aylik Yunan esiri altindaydi topraklarimiz 1 haftadir baslatilan savaslar sonucu topraklarimizi geri kazandik.Kuzey Kibris ve Yunan adalarini aldik.Suan Yunanistan topraklarina savasimiz devam ediyor.Yardimci olucak arkadaslar vericegim linkten uyelik alip baslayacaklari bolgeyi Turkiye veya Iran yaparsa sevinirim.
http://www.erepublik.com/en/referrer/Humerus7
Oyun konusunda bilgi almak istiyorsaniz oyundan ya da buradan mesaj atarsaniz size bilgilendirme yapicam.
-
18. seviye taaa ffiii tarihinden bi hesabım vardı girdim. 15 kişiyi katlettim yunanlardan :D
-
Tahribattan oynayan cok az kisi var.Aslinda sayimizi cogaltip Tahribat savas grubu kurabiliriz.
-
kendi şirketim kurdum nasıl eleman bulacam
-
Sirketine gir manage employees kismina, job offers kismi var oradan veriyorsun.
