folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Ergenekon AK Parti'yi Parçaladı !



Ergenekon AK Parti'yi Parçaladı !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    feel_me
    feel_me's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    1903 bunu yazdı:
    -----------------------------

    bilmiyolar sen anlatta öğrensinler.


    -----------------------------

    Oğuz Han soyundan İl Han, Türk yurduna hakan olduğunda, Tatar yurdunun hakanı Sevinç Han ile aralarında savaş çıkmış ve İl Han galip gelmişti. Sevinç Han Kırgız Hanı'na hediyeler ve adamlar göndererek kendi tarafına çekmişti. Türk kabileleri kalabalık olduğundan savaşlarda daima galip gelirlerdi. Bütün illerde Türk oku ötmeyen, kolu yetmeyen bir yer yoktu. Bu nedenle kabileler Türkleri kötülerdi. Sevinç Han Türklerden öç almak amacıyla bütün kabileleri birleştirerek Türklerin üzerine yürüdü. Savaş başladı, on gün savaş oldu. Türkler galip geldi. Sevinç Han, hile ile kaçar gibi yaparak tekrar geri döndü ve Türkleri mağlup ederek ,tümünü kılıçdan geçirdiler, dünyada Türk kalmadı. İl Han'ın oğulları da bu savaşta ölmüş, en küçük oğulları Kıyan (Kayan) ile kardeşinin oğlu Nüküz (Tukuz) sağ kalmıştı , eşlerini de alıp dağlar arasındaki çok dar bir geçitten geçerek , içinde akarsular, kaynaklar, otlar, çayırlar, ovalar ve meyve ağaçları olan geniş bir ülkeye geldiler. Buraya sarp kayalık anlamına gelen Ergenekon ismini verirler.

    Kıyan ve Nüküz burada yaşar ve çoğalırlar ve onların çocuklarıda. Nesilleri artar kabileler ve oymaklar haline gelirler. Dörtyüz sene sonra kendileri ve hayvanları o kadar çoğalır ki Ergenekona sığamaz duruma gelirler. Bir demirci;"ben bir yer gördüm, orada demir madeni var zannederim bir demir eritebilirsek bir yol buluruz" dedi. Demircinin sözüne uydular ve demiri eriterek dışarıya çıktılar. O gün Türklerce bayram sayıldı. Bütün kabilelere haber vererek Ergenekondan çıktıklarını bildirdiler. Moğollar bunların üzerine yürüdü ve savaş başladı. Türkler galip geldi ve Tatarları kılıçtan geçirdiler. Böylece Dörtyüz yıl sonra yurtlarına yerleştiler.


    http://tr.wikipedia.org/wiki/Ergenekon_Destan%C4%B1

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    umit
    umit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    ne ergenekonmus beee. herseye gücü yetiyo. heryere elleri uzanıyo. bunca yıl nasılda görmemişiz bunları. bide nasıl böle bi olusum bu noktaya kadar bekledi. paşaları içerden çıkarmadı. ordunun karalanmasına izin verdi. ne kadar ilginç dimi. vakit taraf gibi gazeteler. resmen cumhuriyet düşmanlıgı yaptı. vakitin okur yorumlarında cumhurişyete Atatürke anıtkabire dil uzatıldı ama bu mükemmel organize ergenekon sesini çıkarmadı. ne düşünüyolar acaba


    le le le sakine
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xzxz
    xzxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek

    FireX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bu Ergenekon'a değil Akp'nin içindeki kendini düşünmeyen, vatansever kırıntılarına işaret eder. Her önüne gelen yasanın onaylanacağını mı sanıyordunuz? O kadar demokratik(!) ya bu parti. Milletvekilleri kendileri düşünüp taşınıp reddetmişler.

    Ek olarak Ergenekon iddiaları komik...


    -----------------------------

    hoca en iyisini söylemiş , aynen katılıyorum


    herşeyin bir şeyi vardır
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cihaatt
    cihaatt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2010
    Erkek

    ölümüne Tayyeeeeeeeep Ulennnnnn!

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maximuss
    maximuss's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2005
    Erkek

    feel_me bunu yazdı:
    -----------------------------

    1903 bunu yazdı:
    -----------------------------

    bilmiyolar sen anlatta öğrensinler.


    -----------------------------

    Oğuz Han soyundan İl Han, Türk yurduna hakan olduğunda, Tatar yurdunun hakanı Sevinç Han ile aralarında savaş çıkmış ve İl Han galip gelmişti. Sevinç Han Kırgız Hanı'na hediyeler ve adamlar göndererek kendi tarafına çekmişti. Türk kabileleri kalabalık olduğundan savaşlarda daima galip gelirlerdi. Bütün illerde Türk oku ötmeyen, kolu yetmeyen bir yer yoktu. Bu nedenle kabileler Türkleri kötülerdi. Sevinç Han Türklerden öç almak amacıyla bütün kabileleri birleştirerek Türklerin üzerine yürüdü. Savaş başladı, on gün savaş oldu. Türkler galip geldi. Sevinç Han, hile ile kaçar gibi yaparak tekrar geri döndü ve Türkleri mağlup ederek ,tümünü kılıçdan geçirdiler, dünyada Türk kalmadı. İl Han'ın oğulları da bu savaşta ölmüş, en küçük oğulları Kıyan (Kayan) ile kardeşinin oğlu Nüküz (Tukuz) sağ kalmıştı , eşlerini de alıp dağlar arasındaki çok dar bir geçitten geçerek , içinde akarsular, kaynaklar, otlar, çayırlar, ovalar ve meyve ağaçları olan geniş bir ülkeye geldiler. Buraya sarp kayalık anlamına gelen Ergenekon ismini verirler.

    Kıyan ve Nüküz burada yaşar ve çoğalırlar ve onların çocuklarıda. Nesilleri artar kabileler ve oymaklar haline gelirler. Dörtyüz sene sonra kendileri ve hayvanları o kadar çoğalır ki Ergenekona sığamaz duruma gelirler. Bir demirci;"ben bir yer gördüm, orada demir madeni var zannederim bir demir eritebilirsek bir yol buluruz" dedi. Demircinin sözüne uydular ve demiri eriterek dışarıya çıktılar. O gün Türklerce bayram sayıldı. Bütün kabilelere haber vererek Ergenekondan çıktıklarını bildirdiler. Moğollar bunların üzerine yürüdü ve savaş başladı. Türkler galip geldi ve Tatarları kılıçtan geçirdiler. Böylece Dörtyüz yıl sonra yurtlarına yerleştiler.


    http://tr.wikipedia.org/wiki/Ergenekon_Destan%C4%B1


    -----------------------------

     

    yalnis ceviri !

     

    tatarlar 9 oguz boyunun aldigi isimdir . oguzlar Tur-uk lerden geldiyse, yani turukse. Tatarlar nasil turk olmuyorlar ?

     

    ceviride hata var bence, yazan kisi kafasina gore cevirmis ...

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    iyice orta çağa döndük birisine birşey olsa hemen cin kaçmıştır derlerdi ya ota boka ergenekon şmdi de bu moda oldu

    akp lilere ayar çekilince bak nasılda tıpış tıpış birer birer oy verdiler bak böyle olunca fire veriyorlar demekki..

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YesMilord
    YesMilord's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2007
    Erkek


    FireX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bu Ergenekon'a değil Akp'nin içindeki kendini düşünmeyen, vatansever kırıntılarına işaret eder. Her önüne gelen yasanın onaylanacağını mı sanıyordunuz? O kadar demokratik(!) ya bu parti. Milletvekilleri kendileri düşünüp taşınıp reddetmişler.

    Ek olarak Ergenekon iddiaları komik...


    -----------------------------

    Evet aynen katılıyorum. Benim ergenekon hakkındaki nacizane düşüncem;kendilerinden olmayan her türden insanı ve başarısız oldukları her alanı terör örgütü olarak yaftalak için yaratılan bir soyut kavramdır, ha içinde gerçekten de böyle bi davayı hak edenler vardır ancak davada tutuklananları ve kapsamını gördükten sonra sanırım bu davayı açanların yürütenlerin ve kendisini savcısı(!) ilan edenlerinde davaya dahil edilmesinin en dogrusu oldugu kanaatindeyim... Biraz uzun ve devrik oldu ama anlayan kelimeleri seçip anlar işte... :)


    I don't wanna be an angel, I just wanna be God.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    reddeden akp liler o zaman akp liler ergenekoncu :)

    imralıdaki hain bdp lilere oylamaya katılmayın demiş o zaman eşkiyabaşıda ergenekoncu:)

    nasıl tayip askerlerimize kurşun sıkan teröristleri ergenekon zihniyeti diyorsa ve ben buna gülüyorsam. bu 8. maddeyi ergenekoncular reddettirdi şeyinizede kıçımla gülüyorum...merak etmeyin tayibiniz hırçınlık yapıp bağırmadıysa bunun arkasında bir iş vardır...bu millletin sorunu kalmamış anayasa sorununa takmışlar kafayı..adaleti guvenliği ekonomiyi adamcana sağlamadan çok demokrasi olursunuz çok..30 madde yapmışlar arasına 3 maddeyi sıkıştırıp tuzak yapmışlar ne baraj ne dokunulmazlık tek kelime etmiyorlar akıllı insan bunlar çok akıllı.

     


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ebmarteu
    ebmarteu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Eylül/2005
    Erkek

    Bu ergenekonun arkasindan ramiz dayi cikarsa sasirmam


    **EbMaRtEu**
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    iyi artık ekonomi falan kötü gidince de aslında akpnin planları iyiydi de ergenekon bozdu falan deriz


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
Toplam Hit: 7208 Toplam Mesaj: 46