Eskişehirde Kalacak Yer
-
amele_2 bunu yazdı:
-----------------------------
o diil de ibis ne lan. ibiş diye isim mi olur :D
büyük oteli geçince geceliği 20 liraya pansiyonlar var. bi sor derim.
görünüşe göre usame bin ladin'le bile gecelersin
-----------------------------walla otel bulamazsam,fatihi rahatsız ederim artık oda olmadı acilde falan sabahlarım temiz mekan sıkıntısı yok :D
-
yılbaşında gene eskişehir :D
geçen gittiğimde porsuk otelde kaldım 30 liraydı daha uygun biyer varmı acaba :D
-
Realist bunu yazdı:
-----------------------------
yılbaşında gene eskişehir :D
geçen gittiğimde porsuk otelde kaldım 30 liraydı daha uygun biyer varmı acaba :D
-----------------------------Sende buldun şeysizini arıyon artık :D
-
Realist bunu yazdı:
-----------------------------
yılbaşında gene eskişehir :D
geçen gittiğimde porsuk otelde kaldım 30 liraydı daha uygun biyer varmı acaba :D
-----------------------------Eğer geleceksen oldukça sıkı giyin burada hava buzzzzz :)
