folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Eskişehir'deki Müridlerden Tavsiye ?



Eskişehir'deki Müridlerden Tavsiye ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ERERESEL
    ERERESEL's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    Eskişehir'de Esenli dolmuşlarının kalktığı yerde (Köprübaşına yakın) Yıldız Lokantası var çok hesaplıdır ve Esnaf Sarayının karşısında tabildot yemek lokantası var o da hesalıdır.


    Bir yalanın öyküsü bin gece söylenir.Bir doğru için yardan da serden de geçilir.Hile bir zehirdir,kıvrandırır kişiyi.Hile ile iş gören mihnet ile can verir.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Media
    Media's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek

    Haller gençlik merkezinin hemen karşısında öğrencilerin gözde mekanı PİLAVCI  var zaten gidince kalabalığı fark edersin , Tek rakibimiz anneniz tabelası var üstünde :D sedat abiye selamlar 

    baktın ora kesmedi esnaf sarayının karşısında yemek dünyası var 3 çeşit yemek seçebiliyorsun , orada mı bütçeye uymadı o zaman direk sıcak sulara yardır  , sıcak sulara girdin mi birine sor hacı bolu lokantası nerde göstersinler.


    ....
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ephesus
    Ephesus's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2009
    Erkek

    kanatlı çaprazında donas var 4 liraya baya iyi doyuruyo :D 


    Avukat/Hukukçu
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    astegmen
    astegmen's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2008
    Erkek

    Şehir içindeki tantunicilerin çoğu sabaha kadar açıktır, tantuni ucuz ve lezzetli bir atıştırmalık yemektir (yanında şalgam suyu veya ayranla nefis olur).


    Bismillah Her Hayrın Başıdır
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FoKMaN
    FoKMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    Ephesus bunu yazdı:
    -----------------------------

    kanatlı çaprazında donas var 4 liraya baya iyi doyuruyo :D 


    -----------------------------

     

    donas lezzetlidir ama yapılışını ve icine konanları gördükten sonra tekrar yemedim..

    hijyenden bahsetmiyorum sadece cok fazla karışım var.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    ahh ahh..

    bir eskişehirli olarak, gidip ünviersiteyi başka bir yerde okumanın zorluğunu anlatamam..

    Eskişehir'in üniversite ortamı ondur kraldır.İlk sene , eskişehir gibi bir yerde dahi mızmızlananlar gördüm.Demek ki öğrenci hali.Bende ilk 2 sene öyleydim.Şimdi alıştım.FAkat sonrasında Eskişehir'i bırakmak istemeyeceksiniz.

    Rahat, demokrat, sosyal, sağlam bir şehir.

    ---

    tepebaşında falan çorbacılar vardı şidmi ne yaptılar bilmiyorum da, ucuzdular baya.

    onun dışında börek yiyebilirsin börekçiler mevcut.Adalara gidersen orda var sandiviç falan.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Abizittin
    Abizittin's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2008
    Erkek

    söylenen yerlerin hepsini haritaya kaydettim.

    donas denilen şey dürüm mü ? anlamadım tam olarak bilboardda gördüm az önce. 4 lira falan yazıyodu.

    tantuni baya çok var, daha çok adalara giderken gözüme çarptı tantuniciler.

    yan yana 2,3 tane inci börek diye dükkan gördüm garibime gitti börekçilerde bol.

    bu konuda bahsedilen hemen hemen tüm mekanlar esparkı geçtikten sonra, yani 1,2 km yol yürümem gerekiyo.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    bu yaz 2ay orlardaydim baglarda kaldim yeni baglar anadolu uni tarflari unide cok guzel bu arada begendim baya bi gezmistik eskisehir mukemmel bi sehir ozledim yahu :) aksam gezmleri 10numara porsuk baglar barlar espark istasyon vaaaay vay

    matematik24.com
Toplam Hit: 2907 Toplam Mesaj: 20