Etnik Köken Araştırma ?
-
BalTurk bunu yazdımy4 bunu yazdıLemuria bunu yazdı
Holy sadece soyadı kanunundan sonraki soy ağacını çıkarıyor , etnik köken olayı farklı..anadolu'da yeni sayılacak bir aile iseniz pek birşey bulamazsın..holy'nin bana verdiği liste'de sadece 2 kuşak ailemiz vardı ailemiz anadolu'ya girdiğinde Dedem 6 7 yaşlarındaymış ve liste'de dedem bile yoktu aile'nin dediğine göre karapapak türk'üyüz sonradan yerleştiğimiz kars'ın Türkiyeli yerlileri ve bazı tarihcilerin söylediğine göre Ermeni'yiz ama işin aslı tam bir muamma tabi , anne tarafı'da son derece karışık .. malakan'lık ta var Türk'lük te ki kafkas halkları son derece karışık ve derin çözmen imkansız gibi birşey , nerelisin bu arada ?
slavız hocam biz . yunanistandan göç etmişler .
hocam yunanistan göçmeniyseniz slavlıkla alakanız yoktur.yunanistan dahil tüm rumeliye 1400 'lü yıllarda Türkleştirme politikası çerçevesinde İç Anadolu,Ege,Akdeniz bu bölgedeki Türkler yerleştirilmiştirBuraları kaybedince tekrar Anadoluya gelmişlerdir.Supoofunun dediği Türkler Buğday tenli, düz siyah veya kahverengi saçlı, siyah veya kahverengi gözlü, kare kafalı, çıkık elmacık kemikli sözüne de katılmıyorum.sonuçta 600 sene Rumelide yaşamışlar insanın dış görünüşü değişir.Maalesef toplumumuzda halen şu yanlış var Rumeliden gelenler slav sanılıyor.Alakası yok
Ben genetik olarak Turklukten bahsettim. o zamanlar oralara yerlesenler slavlarla evlenip cocuk yaptilar ve genler bozuldu, sadece genler degil kultur de oyle. -
frq23 bunu yazdı
şöyle birşey var bide. ben asyalıymışım mesela la nerelerden gelmişim be şimdi kalk git oraya desen üşenirim
Hocam şunu adam akıllı şöyle koysana

buna göre benim latin çıktıda baskın gene göre gidiyordur bu.
-
SpoofU bunu yazdıBalTurk bunu yazdımy4 bunu yazdıLemuria bunu yazdı
Holy sadece soyadı kanunundan sonraki soy ağacını çıkarıyor , etnik köken olayı farklı..anadolu'da yeni sayılacak bir aile iseniz pek birşey bulamazsın..holy'nin bana verdiği liste'de sadece 2 kuşak ailemiz vardı ailemiz anadolu'ya girdiğinde Dedem 6 7 yaşlarındaymış ve liste'de dedem bile yoktu aile'nin dediğine göre karapapak türk'üyüz sonradan yerleştiğimiz kars'ın Türkiyeli yerlileri ve bazı tarihcilerin söylediğine göre Ermeni'yiz ama işin aslı tam bir muamma tabi , anne tarafı'da son derece karışık .. malakan'lık ta var Türk'lük te ki kafkas halkları son derece karışık ve derin çözmen imkansız gibi birşey , nerelisin bu arada ?
slavız hocam biz . yunanistandan göç etmişler .
hocam yunanistan göçmeniyseniz slavlıkla alakanız yoktur.yunanistan dahil tüm rumeliye 1400 'lü yıllarda Türkleştirme politikası çerçevesinde İç Anadolu,Ege,Akdeniz bu bölgedeki Türkler yerleştirilmiştirBuraları kaybedince tekrar Anadoluya gelmişlerdir.Supoofunun dediği Türkler Buğday tenli, düz siyah veya kahverengi saçlı, siyah veya kahverengi gözlü, kare kafalı, çıkık elmacık kemikli sözüne de katılmıyorum.sonuçta 600 sene Rumelide yaşamışlar insanın dış görünüşü değişir.Maalesef toplumumuzda halen şu yanlış var Rumeliden gelenler slav sanılıyor.Alakası yok
Ben genetik olarak Turklukten bahsettim. o zamanlar oralara yerlesenler slavlarla evlenip cocuk yaptilar ve genler bozuldu, sadece genler degil kultur de oyle.Türkleştirme politikası oldu da , osmanlı hanedanı bile Türk soyu degil o soy ne kadar değişti haberin varmı ,tüm sultanlar yabancı zaten.
Türkiye'de %100 türküm diye kimse birşey diyemez ki zatende yok aga, karman çorman bir milletiz. Orta asyada degiliz :)
-
kırgızistan cumhur başkanı türkiye türkleri için şu cümleyi kullanmıştı biz sizi çekik gözlü gönderdik çakır gözlü geri döndünüz dedi doğrumu laf etti bilemiyorum
-
Yusuf Hocanın sayfasından bulabilirsin : http://www.anadoluasiretleri.com/index.php
-
ayak fali roma cikti
-
PanxeR bunu yazdıfrq23 bunu yazdı
şöyle birşey var bide. ben asyalıymışım mesela la nerelerden gelmişim be şimdi kalk git oraya desen üşenirim
Hocam şunu adam akıllı şöyle koysana

buna göre benim latin çıktıda baskın gene göre gidiyordur bu.
Kökemin romay mış,
-
ayak falı latin çıktı ne alaka adsfd
-
PanxeR bunu yazdıSpoofU bunu yazdıBalTurk bunu yazdımy4 bunu yazdıLemuria bunu yazdı
Holy sadece soyadı kanunundan sonraki soy ağacını çıkarıyor , etnik köken olayı farklı..anadolu'da yeni sayılacak bir aile iseniz pek birşey bulamazsın..holy'nin bana verdiği liste'de sadece 2 kuşak ailemiz vardı ailemiz anadolu'ya girdiğinde Dedem 6 7 yaşlarındaymış ve liste'de dedem bile yoktu aile'nin dediğine göre karapapak türk'üyüz sonradan yerleştiğimiz kars'ın Türkiyeli yerlileri ve bazı tarihcilerin söylediğine göre Ermeni'yiz ama işin aslı tam bir muamma tabi , anne tarafı'da son derece karışık .. malakan'lık ta var Türk'lük te ki kafkas halkları son derece karışık ve derin çözmen imkansız gibi birşey , nerelisin bu arada ?
slavız hocam biz . yunanistandan göç etmişler .
hocam yunanistan göçmeniyseniz slavlıkla alakanız yoktur.yunanistan dahil tüm rumeliye 1400 'lü yıllarda Türkleştirme politikası çerçevesinde İç Anadolu,Ege,Akdeniz bu bölgedeki Türkler yerleştirilmiştirBuraları kaybedince tekrar Anadoluya gelmişlerdir.Supoofunun dediği Türkler Buğday tenli, düz siyah veya kahverengi saçlı, siyah veya kahverengi gözlü, kare kafalı, çıkık elmacık kemikli sözüne de katılmıyorum.sonuçta 600 sene Rumelide yaşamışlar insanın dış görünüşü değişir.Maalesef toplumumuzda halen şu yanlış var Rumeliden gelenler slav sanılıyor.Alakası yok
Ben genetik olarak Turklukten bahsettim. o zamanlar oralara yerlesenler slavlarla evlenip cocuk yaptilar ve genler bozuldu, sadece genler degil kultur de oyle.Türkleştirme politikası oldu da , osmanlı hanedanı bile Türk soyu degil o soy ne kadar değişti haberin varmı ,tüm sultanlar yabancı zaten.
Türkiye'de %100 türküm diye kimse birşey diyemez ki zatende yok aga, karman çorman bir milletiz. Orta asyada degiliz :)
ayni seyleri soyluyoruz aslinda.
-
Valla bizim soy agacı böyle galiba biri internet sitesi açmış adamlarda ekliyor çoğu da akraba zaten
