Eurovision‘Da 2. Olduk
-
seadog bunu yazdı:
-----------------------------
İdda ediyorum davul+zurna+bass+tekno+yerel kıyafet+hafif sert tarzda hareketli yerel dans= 1.
-----------------------------Denemeye değer hocam şaka değil ciddiyim bir İbrahim Tatlıses fenamı olur
-
aklımdan hep 7 geçiyordu benim ama 2.olduk .. hayırlı olsun..
-
hayatımda duyduğum en düttürü şarkıda birinci oldu ya helal olsun Şarkısı resmen atari Müziği Karar verdim bunu dinleyeceğime gidip 1 tane karakutu alıcam 9999 in 1 den açar açar dinlerim artık
-
SweeneyTodd bunu yazdı:
-----------------------------
seadog bunu yazdı:
-----------------------------
İdda ediyorum davul+zurna+bass+tekno+yerel kıyafet+hafif sert tarzda hareketli yerel dans= 1.
-----------------------------Denemeye değer hocam şaka değil ciddiyim bir İbrahim Tatlıses fenamı olur
-----------------------------yok hocam o kadar da değil :D
-
Z-CHAN bunu yazdı:
-----------------------------
Kim tam olarak kültürüyle çıkıyor ki? Folklör yarışmasına mı katılıyoruz?
Amaç şarkıların rekabet ettiği güzel bir ortam yaratmak. Türkçe flemekçe kıyafet falan çok önemsiz detaylar.
-----------------------------Seninle polemiğe girmek istemiyorum, kendi ülkeni savunan bir mesajını görmedim zaten, Türk müsün onu da bilmiyorum ya neyse.. Sen ırkçılığa hayır söylemleriyle dolaş hocam etrafta sana daha çok yakışıyor..
-
sunucunun alman kızı fenerin şampiyon olup sevinmesine benzetmesi beni kopardı o an
Fenerbahçe gibi halen kazanıp kazanmadığından emin değil dedi:)))
yüksek puan beklediğim bütün ülkeler düşük puan verdi bize bizse her zamanki gibi ermenilere yüksek puan verdik şarkılarıda zaten bize karşıydı. Kız give to me motherland diyordu şarkıda şaka gibi aq. Spikerde o kayısıyı alın toprağınıza dikin ama kendinizinkine dedi. Bundan 1-2 dk sonrada yayın yönetmeni güzel yorumlarından dolayı sunucuyu kutladı:)))
alman kızda fena değildi. şerefsiz norveçli de kıza yanağımdan öp deyip sonra kızın dudaklarına yapıştı.O andan sonra kamera yakınlaştı kıza kızda sanki bitch dedi:))
-
hakeden kazandı
http://www.magazinhaberi.com/haberler/lena-meyer-laundrut-manga-nin-rakibi-havuzda-soyundu.bmp
http://img19.imageshack.us/img19/5744/lenameyerlandrut003.jpg
-
pesimistzombie bunu yazdı:
-----------------------------
hakeden kazandı
http://www.magazinhaberi.com/haberler/lena-meyer-laundrut-manga-nin-rakibi-havuzda-soyundu.bmp
http://img19.imageshack.us/img19/5744/lenameyerlandrut003.jpg
-----------------------------Haha :D
-
pesimistzombie bunu yazdı:
-----------------------------
hakeden kazandı
http://www.magazinhaberi.com/haberler/lena-meyer-laundrut-manga-nin-rakibi-havuzda-soyundu.bmp
http://img19.imageshack.us/img19/5744/lenameyerlandrut003.jpg
-----------------------------Çok fena..
-
Çarpık bacaklı, daha birinci olup olmadığı bile idrak edemeyen bir kızın güzelliği olsa ne yazar?
Rezalet şarkılar..
+ Eğer bu yapıda güzellik değerlendiriliyorsa ruslar birinci olmalı.
Göründüğü üzere Eurovision o kadar da Eurovision birşey değilmiş..
