Eurovision‘Da 2. Olduk
-
ingilizler umursasada bir cacık olmaz çünkü ingiltere'den pek fazla kaliteli şarkıcı çıkmıyor bunu kendileride kabul ediyor.
Aksanlarından kaynaklanan bir sorun var sanırsam:)
dediğiniz gibi robbie - led zeppelin - lily allen - james blunt oldukça iyiler fakat daha çok dünyada usa aksanıyla söylenen şarkılar önde geliyor
-
RaAmLis bunu yazdı:
-----------------------------
sunucunun alman kızı fenerin şampiyon olup sevinmesine benzetmesi beni kopardı o an
Fenerbahçe gibi halen kazanıp kazanmadığından emin değil dedi:)))
yüksek puan beklediğim bütün ülkeler düşük puan verdi bize bizse her zamanki gibi ermenilere yüksek puan verdik şarkılarıda zaten bize karşıydı. Kız give to me motherland diyordu şarkıda şaka gibi aq. Spikerde o kayısıyı alın toprağınıza dikin ama kendinizinkine dedi. Bundan 1-2 dk sonrada yayın yönetmeni güzel yorumlarından dolayı sunucuyu kutladı:)))
alman kızda fena değildi. şerefsiz norveçli de kıza yanağımdan öp deyip sonra kızın dudaklarına yapıştı.O andan sonra kamera yakınlaştı kıza kızda sanki bitch dedi:))
-----------------------------
hocam şu öpücük videosunu baya merak ettim doğrusu =) -
-
HaLFDeviL bunu yazdı:
-----------------------------
hocam şu öpücük videosunu baya merak ettim doğrusu =)
-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=qqetcouzNaY
2:16 da baslıyor olay:)
sanırsam bunlar birbirini seviyormuş oğlan öptükten sonra kızda gel bide sen öp diyor ondan sonra sanki bitch diyor bana öyle geldi:))
-
Yarın İrlanda'da devrim olacak kısmetse.
http://www.facebook.com/pages/Ireland/19045481529
Şu an İrlanda'nın kurucusunun Yılmaz Vural olduğuna inandırdık.
İngilizleri kötüledik, CcC Ireland, we are cold CcC
-
hatunda biraz bihterlik var :)
-
chaigg bunu yazdı:
-----------------------------
hatunda biraz bihterlik var :)
----------------güzel tespit katılıyorum :)
-
grupta parçada bok gibi olsada , eurovizyonda her sene aldığımız başarılı sonuçlar - yani her daim ilk 5 , ilk 10 - içinde olmamız Türkiye nin avrupa içinde sempati topladığını ilişkilerini kuvvetlendirdiğini gösteriyor aslında, malum bu yarışma da konu sanat yada parçalar değil kim kimi ne kadar seviyosa yani o sene için ilişkilerine ne kadar değer veriyosa ona göre oy veriyor. buna göre avrupa ülkeleri içinde bu sene en sevilen 2.ülke olmuşuz diyebiliriz.
-
xzxz bunu yazdı:
-----------------------------
grupta parçada bok gibi olsada , eurovizyonda her sene aldığımız başarılı sonuçlar - yani her daim ilk 5 , ilk 10 - içinde olmamız Türkiye nin avrupa içinde sempati topladığını ilişkilerini kuvvetlendirdiğini gösteriyor aslında, malum bu yarışma da konu sanat yada parçalar değil kim kimi ne kadar seviyosa yani o sene için ilişkilerine ne kadar değer veriyosa ona göre oy veriyor. buna göre avrupa ülkeleri içinde bu sene en sevilen 2.ülke olmuşuz diyebiliriz.
-----------------------------bana o sempati nedense herzaman gurbetçi sempatisi gibi gelmiştir ama kestiremiyorum tam olarak yinede dogru olabilir dediğin :)
-
http://vimeo.com/12129616
Gerçekten çok iyiydiler.......Teşekkürler Manga !
