Eurovision‘Da 2. Olduk

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    ingilizler umursasada bir cacık olmaz çünkü ingiltere'den pek fazla kaliteli şarkıcı çıkmıyor bunu kendileride kabul ediyor.

    Aksanlarından kaynaklanan bir sorun var sanırsam:)

    dediğiniz gibi robbie - led zeppelin -  lily allen - james blunt  oldukça iyiler fakat daha çok dünyada usa aksanıyla söylenen şarkılar önde geliyor

     


    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaLFDeviL
    HaLFDeviL's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2008
    Erkek

    RaAmLis bunu yazdı:
    -----------------------------

    sunucunun alman kızı fenerin şampiyon olup sevinmesine benzetmesi beni kopardı o an

    Fenerbahçe gibi halen kazanıp kazanmadığından emin değil dedi:)))

     

    yüksek puan beklediğim bütün ülkeler düşük puan verdi bize bizse her zamanki gibi ermenilere yüksek puan verdik şarkılarıda zaten bize karşıydı. Kız give to me motherland diyordu şarkıda şaka gibi aq. Spikerde o kayısıyı alın toprağınıza dikin ama kendinizinkine dedi. Bundan 1-2 dk sonrada yayın yönetmeni güzel yorumlarından dolayı sunucuyu kutladı:)))

     

    alman kızda fena değildi. şerefsiz norveçli de kıza yanağımdan öp deyip sonra kızın dudaklarına yapıştı.O andan sonra kamera yakınlaştı kıza kızda sanki bitch dedi:))

     


    -----------------------------

    hocam şu öpücük videosunu baya merak ettim doğrusu =)


    "elma seni sevmiyorsa, senin elmayı sevmenin elma için bir anlamı olmaz ki"
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Leprosy
    Leprosy's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    HaLFDeviL bunu yazdı:
    -----------------------------

     
    hocam şu öpücük videosunu baya merak ettim doğrusu =)


    -----------------------------

     

    http://www.youtube.com/watch?v=qqetcouzNaY

    2:16 da baslıyor olay:)

    sanırsam bunlar birbirini seviyormuş oğlan öptükten sonra kızda gel bide sen öp diyor ondan sonra sanki bitch diyor bana öyle geldi:))


    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karatahta
    karatahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek

    Yarın İrlanda'da devrim olacak kısmetse.

    http://www.facebook.com/pages/Ireland/19045481529

    Şu an İrlanda'nın kurucusunun Yılmaz Vural olduğuna inandırdık.

    İngilizleri kötüledik, CcC Ireland, we are cold CcC


    Çekil,Önümden Çekil...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    solstice
    solstice's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2008
    Erkek

    hatunda  biraz bihterlik var :)


    https://www.youtube.com/watch?v=k6LrGZGqYn8
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek

    chaigg bunu yazdı:
    -----------------------------

    hatunda  biraz bihterlik var :)


    ----------------

    güzel tespit katılıyorum :)


    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xzxz
    xzxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek

    grupta parçada bok gibi olsada , eurovizyonda her sene aldığımız başarılı sonuçlar - yani her daim ilk 5 , ilk 10 - içinde olmamız Türkiye nin avrupa içinde sempati topladığını ilişkilerini kuvvetlendirdiğini gösteriyor aslında, malum bu yarışma da konu sanat yada parçalar değil kim kimi ne kadar seviyosa yani o sene için ilişkilerine ne kadar  değer veriyosa  ona göre oy veriyor. buna göre avrupa ülkeleri içinde bu sene en sevilen 2.ülke olmuşuz diyebiliriz.

     


    herşeyin bir şeyi vardır
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    solstice
    solstice's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2008
    Erkek

    xzxz bunu yazdı:
    -----------------------------

    grupta parçada bok gibi olsada , eurovizyonda her sene aldığımız başarılı sonuçlar - yani her daim ilk 5 , ilk 10 - içinde olmamız Türkiye nin avrupa içinde sempati topladığını ilişkilerini kuvvetlendirdiğini gösteriyor aslında, malum bu yarışma da konu sanat yada parçalar değil kim kimi ne kadar seviyosa yani o sene için ilişkilerine ne kadar  değer veriyosa  ona göre oy veriyor. buna göre avrupa ülkeleri içinde bu sene en sevilen 2.ülke olmuşuz diyebiliriz.

     


    -----------------------------

    bana o sempati nedense herzaman gurbetçi sempatisi gibi gelmiştir ama kestiremiyorum tam olarak yinede dogru olabilir dediğin :)


    https://www.youtube.com/watch?v=k6LrGZGqYn8
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    http://vimeo.com/12129616

    Gerçekten çok iyiydiler.......Teşekkürler Manga !

Toplam Hit: 7185 Toplam Mesaj: 51