folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Evde Canı Sıkılanlar İçeri!



Evde Canı Sıkılanlar İçeri!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    Hocalar bir çoğumuz günümüzün yarısını evde, bilgisayar başında geçiriyoruz (ben dahil). Hani olur ya hep aynı şeyleri yapıyoruz; msn, tbt, stumble vs vs...

    Ben diyorum ki şöyle Warrock, CS gibi bir oyuna akalım. bi de Klan tarzı bişey yapalım TAHRİBAT diye; TeamSpeak de açalım günümüze eğlence katalım. Oyun önerileri olanlar yazsın...


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    unuttum yazmayı; sistem gereksinimleri çok olmasın :)


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YesMilord
    YesMilord's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2007
    Erkek

    DotA klanı fln yapabiliriz. Veya COD serilerini fln da oynayabiliriz, yada bi ton gusel oyun var,  en basitinden risk bile atabiliriz.. :)


    I don't wanna be an angel, I just wanna be God.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HuznunHikayesi
    HuznunHikayesi's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2009
    Erkek

    geçen age of atıyorlardı ya da atacaklardı ama oldu mu bilmiyorum .d


    172* & 05-18-10 17:3x..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Varg
    Varg's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek

    oyunun bi getirisi ne olur sana ? anlık zevk aynı orgazm gibi.

    işine yarar şeyler (tasarım,yazılım vs.) gibi şeyler yaparsan hem bişeyler ogrenirsin. hemde para kazanma ihtimalin olur.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    walla yarın ınkılap dan vize var ve ne yapcağımı bilmıyom canım cok sııkkın laptopum yok bu mesajdan sonrada cıkış yapıyorum ve son noktayı koyuyom zati ggünün yarısını pc başında geçiriyor adam canı sıkılıyorsa dışarı cıkar yane :|


    Boş İşler Uzmanı..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    CS'ye karşıyım, bayar artık.

    COD 2 hala popüler, hayvan gibi sistem istemiyor olabilir.

    Ama akşamları toplanıp age of atsakta iyi olur hani.


    He is finding himself.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xzxz
    xzxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek

    hamaçi de starcraft pek güzel oynanıyor ilgilenenlerle hertürlü kapışırız ...


    herşeyin bir şeyi vardır
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    xzxz bunu yazdı:
    -----------------------------

    hamaçi de starcraft pek güzel oynanıyor ilgilenenlerle hertürlü kapışırız ...


    -----------------------------

    hocam hamaçili değil de online oynanan bi oyun daha zevkli olur. TBT diye klan kurar, önümüze geleni keseriz =)

    edütbidüt: slogan da hazır; "dalımızı sökenin ağacını kökten sökeriz" :)


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    Hocam RPG oynatmayın bize ya. Onun ortamı başka şimdi.

    Ayrıca yaş ortalaması 12 olan knight'ı da bence hiç oynatmayın.

    Girip takılıp, eğlenip çıkacağımız birşey olsun derim.


    He is finding himself.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    Varg bunu yazdı:
    -----------------------------

    oyunun bi getirisi ne olur sana ? anlık zevk aynı orgazm gibi.

    işine yarar şeyler (tasarım,yazılım vs.) gibi şeyler yaparsan hem bişeyler ogrenirsin. hemde para kazanma ihtimalin olur.


    -----------------------------

    Katılıyorum sana dostum.Ama oyun oynamak istiyorsa insan oynamalı.Benim önereceğim şey, hep birlikte bir tasarım projesi gerçekleştirmek.Bunun için bazı programları bilmen gerekiyor.Onun için ilk bu programları öğrenip sonra tasarım projesi gerçekleştirmek.

    Ne olabilir bu tasarım projesi

    Mesela beğendiğimiz bir ev dizaynı çizeriz taslak olarak,daha sonra bu evlerin bölümlerini bölüşüp 3boyutlu olarak tasarlayabiliriz.(Ev içindeki eşya,oda vs vs)

    Çok yararlı ve heyecanlı olur.


    https://t.me/pump_upp
Toplam Hit: 8533 Toplam Mesaj: 36