Evde Canı Sıkılanlar İçeri!
-
@Varg & @Esconda
hocam niye sabote ediyosunuz ki şunu :|
zaten oynayacağımız en fazla 1 ay. tüm ömrümüzü böyle geçirmicez heralde. her ne kadar çalışmaya yer veriyorsak, eğlenceye de vermemiz söz konusu :\ -
Bu iş yattı. Şimdiden söyleyeyim size :)
-
Paragrafi bunu yazdı:
-----------------------------
Bu iş yattı. Şimdiden söyleyeyim size :)
-----------------------------
galiba evet :/ -
Tamam ya hadi oynayalım.Bişi demiyorum tamam.
-
bikaç kişi cs server alsın kursun.. tüm tarikat orda takılalım.Cs1.6 dünyanın en fazla oynanan oyunu.. nerdeyse bilmeyen yok en mantıklısı o ;) sistem gereksinimide yok 10 numara oyun :=)
-
tmm ölese ben klan felan anlamam CS de. anlayan birisi klan kursun tahribat diye,klan savaşlarına felan katsın bizi biz de oynayalım...
-
Otur photoshop çalış :\ Hem faideli olur :\
-
cod 2 oynayan varsa online ifadenizi alırım bana uyar :)
-
kurban bayramı sonrası dediğiniz her türlü aktiviteye varım ben
-
brutalalien bunu yazdı:
-----------------------------
cod 2 oynayan varsa online ifadenizi alırım bana uyar :)
-----------------------------ifademizi almayacaksın olm, ifade alacaz, clan kuracaz.
