Evde Canı Sıkılanlar İçeri!
-
husnuweb bunu yazdı:
-----------------------------
brutalalien bunu yazdı:
-----------------------------
cod 2 oynayan varsa online ifadenizi alırım bana uyar :)
-----------------------------ifademizi almayacaksın olm, ifade alacaz, clan kuracaz.
-----------------------------her türlü yeterki ifade alıyım ben :)) ama biran önce yapalım dersler yoğunlaşmadan :)
-
-
hertürlü fps oyununa varım :)
-
evet organizatör bi liste yapsın atıyorum x oynamak isteyenler y oynamk isteyenler y oynamak isteyenler. sonra kendimize server bulalım clan mlan oluşturalım yapalım birseyler...
-
Red alert 2 3 bunları denesek bide ?
-
herşey tamam bende varımda tbt isimli clan kurmamız yasaklanır :D demedi demeyin
-
isim önemli değil dostum önemli olan tbt den adamların olması :) ve başlamak... yazdan beri bu sohbet oluyor ama başlanamadı bi türlü
-
wolfteam 'i indirmiştim fakat benim laptopta açmamıştı :\
-
Cod2 gelin Xfire: xnackhero ,sd-ctf serverimiz var clan Suazo7.k beklerim.
-
HeroiquE bunu yazdı:
-----------------------------
Cod2 gelin Xfire: xnackhero ,sd-ctf serverimiz var clan Suazo7.k beklerim.
-----------------------------tamamdır yamayı indirip geliyorum yükseltme yapmadım daha


