folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Eve Net Bağlatacagım Tavsiye



Eve Net Bağlatacagım Tavsiye

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    evet 100 GB kotası var. 64 TL 20MBİT veriyor yanındada T11  veriyor ama 24 ay seni bağlıyor.


    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    narcobs
    narcobs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2010
    Erkek

    1 ay önce ttnetten süperonline geçmek gibi bi hata yaptım ve internet şuan rezalet ne film izleyebiliyorum ne sayfalarda hızlıca dolaşabiliyorum ve ara ara kopmalar yaşıyorum. 8mb sınırsız..

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaNGeR
    RaNGeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek
    Nomm bunu yazdı

    Superonline yoksa, uydunet hiç alma verdiğin tarife çok pahalı 5mb 70tl nedir yahu.

    Ben ttnet kullanıyorum. 8mb adil kullanım bedeli 50 gb veriyor. 50 gb downloadı aşında aylık internetn 3mb'e düşüyor ki 3 mb bile rahat rahat fps oyunları oynatıyor. İnternet ve download hızında gözle görülen bir eksilme olmuyor.

    Aylık 40 tl veriyorum. Superonline alamıyorsan, 2.TTnet altyapısıda sağlam en iyisi

    Kullanıp da mı yorum yapıyorsunuz bilemiyorum. Ben hem TTNET hem de Uydunet kullandım. TTNET'te hiçbir zaman teorik azami hızınızı göremezsiniz. Ping çok yüksektir. Hız çok dalgalıdır. Dahası adil kullanım kotası diye bir şey var.

    Uydunet'in hiçbir sınırsız tarifesinde adil kullanım kotası yoktur. Ping çok düşüktür. Dahası, tarifenizin teorik hızı ne ise onu stabil şekilde kullanabilirsiniz. Buna artı olarak TTNET gibi, servisi verem etmez, her geldiğinde servis ücreti (20 TL) almaz. Uydunet'in servisini ben gece 2'de aradığımı bilirim. Gece 3'e kadar hizmet verdiklerini söylemişlerdi. Eve farklı nedenlerden dolayı birkaç kez çağırmıştım, bir defasında bütün kabloların uçlarını kaliteli jaklar ile değiştirttim. Adamlar neredeyse yarım gün çalıştı, tek kuruş para vermedim.

    5 Mbps'e geçebilirim ancak 3 Mbps bana yetiyor. Dahası, TTNET'in adil kullanım kotasını aştıktan sonra verdiği 3 Mbps hızda bırakın stabil kalmayı, acaba teorik 384 KB/sn gören var mıdır, merak ediyorum doğrusu.

    RaNGeR tarafından 26/Ara/12 13:44 tarihinde düzenlenmiştir

    Forumda mesaj yazarken lütfen imla kurallarına uyalım, düzgün bir TÜRKÇE ile yazışalım. TÜRKÇE bizimdir, dilimize sahip çıkalım.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazasker1
    kazasker1's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek
    RaNGeR bunu yazdı
     
    TTNET'in adil kullanım kotasını aştıktan sonra verdiği 3 Mbps hızda bırakın stabil kalmayı, acaba teorik 384 KB/sn gören var mıdır, merak ediyorum doğrusu.

    Kesinlikle haklısın...


    Karın güzelseee, ne işin var dügün evinde? Dügün senin evinde. Gir oynaaa çık oyna... Karın çirkinse, ne işin var ölü evinde? Ölü senin evinde. Gir aglaaa, çık agla...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nomm
    Nomm's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2012
    Erkek
    kazasker1 bunu yazdı
    RaNGeR bunu yazdı
     
    TTNET'in adil kullanım kotasını aştıktan sonra verdiği 3 Mbps hızda bırakın stabil kalmayı, acaba teorik 384 KB/sn gören var mıdır, merak ediyorum doğrusu.

    Kesinlikle haklısın...

    Ben katılmıyorum. Kadıköyde oturuyorum belki altyapı problemlerinizden veya hattınızdan dolayı bir problem olabilir.. Ben 8 ise 8 i görüyorum speedtest yapıyorum çoğu zaman bu tam 8 çıkmıyor tabiki 7.60 larda oluyor genelde ama bu 8 dir benim gözümde 3 te tam 3 değil 2.40-2.70 arası oynuyor genelde bu da beni tatmin ediyor 10 yıl olacak ttnet kullanalı bugüne kadar beni yarı yolda bırakmadı downloadında hakkını veriyorum ayda sadece 200 gb yakın veri indiriyorum bu sadece veri trafigi film arsivi yapıyorum. Bu nedenle ve paylaştırıyorum benim haricimde 3 kisi kullanıyor bu interneti... 

    Bence sizin bölge ve altyapınızla alakası sorunlardır bunlar... Çünkü bu tip sorunlar genelde altyapıdan kaynaklanıyor.


    Aganta Burina Burinata
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    kim ne derse desin uydunetden gerisi yalan.


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Olgunisik
    Olgunisik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek
    Sınırlı kullanacaksan vıın al. Ben kullanıyorum afedersin köpek gibi çalışıyor. 250kb/sn ile dosya çekmek sıradan.
    Sınırsız alacaksan sıralaman şöyle olsun.
    1-superonline fiber
    2-uydunet
    3-ttnet fiber
    4-superonline adsl.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NuLL29
    NuLL29's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Temmuz/2007
    Erkek

    ttnet üniversiteli yalın internet kanpanyası var. hepsi dahil 50 tl limitsiz. sakın modem istemeyin aynı modem sahibinden de 30 40 tl ye satılıyor.


    .::::Tesadüfen Doğdum Mecburen Yaşıyorum Zorudan Ölücem:::...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RitmFarbRacourci
    RitmFarbRacourci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2008
    Erkek
    Olgunisik bunu yazdı
    Sınırlı kullanacaksan vıın al. Ben kullanıyorum afedersin köpek gibi çalışıyor. 250kb/sn ile dosya çekmek sıradan.

    Sınırsız alacaksan sıralaman şöyle olsun.

    1-superonline fiber

    2-uydunet

    3-ttnet fiber

    4-superonline adsl.


    tuttum bu yorumu.
    Az, öz , uz(konum agöre tabiii)

    I'şıkY'ılı;^^`) Zk't^^` RnSySyTk.Ödl.SpRtÇzBşBkYd Kryptia.agogE Sa'd-l'Suûd az.ç'k 'lmyn'Dşn Pnct'tnAnNttn Blgi,YpBlgi 'Ct'nDrm.CmdyDrm.MdrnDrm hRşYdşR ClptcPth'Strsm M'nPhs' Ld,X/Y YrYnZmnGrçklk,AlgBzklğ KrzFrst'tr Tiytr' Pugchv,Jtrn,İmmlmn,FllngLef,Pik' SuprmcySprrty CoBehTh elFnmno:NzrioRonldo AdnKy TkSs,TkHrf(?) .RtNsTk.KvMp.Mk.TrmDyn ScklkNmRzgr ŞkHcBy ccp.kky Snrlr'Çz SnaSnLzmsn 'NsnKsknçtr BgDppr.MagllnCl'ds.S'thCro's Ch'kW'ng CreazioneDiAdamo^^`, Arctrs.Spic' ArcScnd,YySnye TrbProp,TrbJet,TrbFan ~3.10^5km/sn~343m/sn ~900-1240m/snMacH RamJt,ScRamJt Przdi^^' Tbu.XL Prsek MAtv^^` mLAT G'dWllHnting(f). 3id't^^` TareZmenPr ParaMotor TrflrVArsİlşklr (-)+.(/)*,~ ZminŞkil . ..Bu imza @SubZero tarafindan degistirilmistir. "Bu kadar uzun karmakarisik bir imza yapma diye uyardim ama heeheeeey(^^D)_hey kim söylüyor, kim dinliyor." Imzanizi SubZero'ya bilgi vermeden degistirmeyiniz. Tesekkurler...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaNGeR
    RaNGeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek
    Nomm bunu yazdı

    Ben katılmıyorum. Kadıköyde oturuyorum belki altyapı problemlerinizden veya hattınızdan dolayı bir problem olabilir.. Ben 8 ise 8 i görüyorum speedtest yapıyorum çoğu zaman bu tam 8 çıkmıyor tabiki 7.60 larda oluyor genelde ama bu 8 dir benim gözümde 3 te tam 3 değil 2.40-2.70 arası oynuyor genelde bu da beni tatmin ediyor 10 yıl olacak ttnet kullanalı bugüne kadar beni yarı yolda bırakmadı downloadında hakkını veriyorum ayda sadece 200 gb yakın veri indiriyorum bu sadece veri trafigi film arsivi yapıyorum. Bu nedenle ve paylaştırıyorum benim haricimde 3 kisi kullanıyor bu interneti... 

    Bence sizin bölge ve altyapınızla alakası sorunlardır bunlar... Çünkü bu tip sorunlar genelde altyapıdan kaynaklanıyor.

    edit: Hesap yapmıştım ama vazgeçtim. Bilen biliyor zaten :P

    RaNGeR tarafından 20/Oca/13 02:52 tarihinde düzenlenmiştir

    Forumda mesaj yazarken lütfen imla kurallarına uyalım, düzgün bir TÜRKÇE ile yazışalım. TÜRKÇE bizimdir, dilimize sahip çıkalım.
Toplam Hit: 3865 Toplam Mesaj: 31