Eve Net Bağlatacagım Tavsiye
-
evet 100 GB kotası var. 64 TL 20MBİT veriyor yanındada T11 veriyor ama 24 ay seni bağlıyor.
-
1 ay önce ttnetten süperonline geçmek gibi bi hata yaptım ve internet şuan rezalet ne film izleyebiliyorum ne sayfalarda hızlıca dolaşabiliyorum ve ara ara kopmalar yaşıyorum. 8mb sınırsız..
-
Nomm bunu yazdı
Superonline yoksa, uydunet hiç alma verdiğin tarife çok pahalı 5mb 70tl nedir yahu.
Ben ttnet kullanıyorum. 8mb adil kullanım bedeli 50 gb veriyor. 50 gb downloadı aşında aylık internetn 3mb'e düşüyor ki 3 mb bile rahat rahat fps oyunları oynatıyor. İnternet ve download hızında gözle görülen bir eksilme olmuyor.
Aylık 40 tl veriyorum. Superonline alamıyorsan, 2.TTnet altyapısıda sağlam en iyisi
Kullanıp da mı yorum yapıyorsunuz bilemiyorum. Ben hem TTNET hem de Uydunet kullandım. TTNET'te hiçbir zaman teorik azami hızınızı göremezsiniz. Ping çok yüksektir. Hız çok dalgalıdır. Dahası adil kullanım kotası diye bir şey var.
Uydunet'in hiçbir sınırsız tarifesinde adil kullanım kotası yoktur. Ping çok düşüktür. Dahası, tarifenizin teorik hızı ne ise onu stabil şekilde kullanabilirsiniz. Buna artı olarak TTNET gibi, servisi verem etmez, her geldiğinde servis ücreti (20 TL) almaz. Uydunet'in servisini ben gece 2'de aradığımı bilirim. Gece 3'e kadar hizmet verdiklerini söylemişlerdi. Eve farklı nedenlerden dolayı birkaç kez çağırmıştım, bir defasında bütün kabloların uçlarını kaliteli jaklar ile değiştirttim. Adamlar neredeyse yarım gün çalıştı, tek kuruş para vermedim.
5 Mbps'e geçebilirim ancak 3 Mbps bana yetiyor. Dahası, TTNET'in adil kullanım kotasını aştıktan sonra verdiği 3 Mbps hızda bırakın stabil kalmayı, acaba teorik 384 KB/sn gören var mıdır, merak ediyorum doğrusu.
RaNGeR tarafından 26/Ara/12 13:44 tarihinde düzenlenmiştir -
RaNGeR bunu yazdıTTNET'in adil kullanım kotasını aştıktan sonra verdiği 3 Mbps hızda bırakın stabil kalmayı, acaba teorik 384 KB/sn gören var mıdır, merak ediyorum doğrusu.
Kesinlikle haklısın...
-
kazasker1 bunu yazdıRaNGeR bunu yazdıTTNET'in adil kullanım kotasını aştıktan sonra verdiği 3 Mbps hızda bırakın stabil kalmayı, acaba teorik 384 KB/sn gören var mıdır, merak ediyorum doğrusu.
Kesinlikle haklısın...
Ben katılmıyorum. Kadıköyde oturuyorum belki altyapı problemlerinizden veya hattınızdan dolayı bir problem olabilir.. Ben 8 ise 8 i görüyorum speedtest yapıyorum çoğu zaman bu tam 8 çıkmıyor tabiki 7.60 larda oluyor genelde ama bu 8 dir benim gözümde 3 te tam 3 değil 2.40-2.70 arası oynuyor genelde bu da beni tatmin ediyor 10 yıl olacak ttnet kullanalı bugüne kadar beni yarı yolda bırakmadı downloadında hakkını veriyorum ayda sadece 200 gb yakın veri indiriyorum bu sadece veri trafigi film arsivi yapıyorum. Bu nedenle ve paylaştırıyorum benim haricimde 3 kisi kullanıyor bu interneti...
Bence sizin bölge ve altyapınızla alakası sorunlardır bunlar... Çünkü bu tip sorunlar genelde altyapıdan kaynaklanıyor.
-
kim ne derse desin uydunetden gerisi yalan.
-
Sınırlı kullanacaksan vıın al. Ben kullanıyorum afedersin köpek gibi çalışıyor. 250kb/sn ile dosya çekmek sıradan.
Sınırsız alacaksan sıralaman şöyle olsun.
1-superonline fiber
2-uydunet
3-ttnet fiber
4-superonline adsl. -
ttnet üniversiteli yalın internet kanpanyası var. hepsi dahil 50 tl limitsiz. sakın modem istemeyin aynı modem sahibinden de 30 40 tl ye satılıyor.
-
Olgunisik bunu yazdıSınırlı kullanacaksan vıın al. Ben kullanıyorum afedersin köpek gibi çalışıyor. 250kb/sn ile dosya çekmek sıradan.
Sınırsız alacaksan sıralaman şöyle olsun.
1-superonline fiber
2-uydunet
3-ttnet fiber
4-superonline adsl.
tuttum bu yorumu.
Az, öz , uz(konum agöre tabiii)
-
Nomm bunu yazdı
Ben katılmıyorum. Kadıköyde oturuyorum belki altyapı problemlerinizden veya hattınızdan dolayı bir problem olabilir.. Ben 8 ise 8 i görüyorum speedtest yapıyorum çoğu zaman bu tam 8 çıkmıyor tabiki 7.60 larda oluyor genelde ama bu 8 dir benim gözümde 3 te tam 3 değil 2.40-2.70 arası oynuyor genelde bu da beni tatmin ediyor 10 yıl olacak ttnet kullanalı bugüne kadar beni yarı yolda bırakmadı downloadında hakkını veriyorum ayda sadece 200 gb yakın veri indiriyorum bu sadece veri trafigi film arsivi yapıyorum. Bu nedenle ve paylaştırıyorum benim haricimde 3 kisi kullanıyor bu interneti...
Bence sizin bölge ve altyapınızla alakası sorunlardır bunlar... Çünkü bu tip sorunlar genelde altyapıdan kaynaklanıyor.
edit: Hesap yapmıştım ama vazgeçtim. Bilen biliyor zaten :P
RaNGeR tarafından 20/Oca/13 02:52 tarihinde düzenlenmiştir
