folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Eveeeet İran"Da Savaşın İçinde Artık..



Eveeeet İran"Da Savaşın İçinde Artık..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fistandantilus
    Fistandantilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2004
    Erkek
    Kendinizi kandırmayın Türkiye'yi Amerika yönetiyor şu an. Tek bağımsız organ ordu ki onlarda hadi lan savaşa diyemez ki biz ve İran öyle bir harekete kalksak ebemizi zikerler. Türkiye'yi işgal etme hakkı bile olur onların. Bütün dünya bize birleşir. Biraz mantıklı olun.

    Fakat söyleyin kardeşlerim; insanlığın bir ereği eksikse, eksik değil midir- bizzat kendisi de?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    M1KROP
    M1KROP's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    exploit25 kanald de seda sayan şov var daa...

    Hayatımda gördüğüm en güzel kadın. Sizcede öyle değil mi: http://www.yonkis.com/mediaflash/alba.htm
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nereodi
    nereodi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    exploit25 kanald de seda sayan şov var daa... +9999

    hadi bakim sen seda ablanı izle :D

    canısı| Keser gibi olma; hep bana, hep bana. Testere gibi ol Bir sana bir bana...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarantula
    Tarantula's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    korkma İbrahim kardes İslam alemine hiçbisey olmaz.. da bu israil in de gotu sağlam abi turkiyeyi ambargoya bogar abd valla olası bi savasta..
    İran ın ki de lafta kalacaktır bence, onlarda sisirlmis balon gibiler..
    Bi bizde is var bi de Pakistan da..

    Olmayacak şeyler tasarlıyorum, işim bu..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    M1KROP
    M1KROP's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    Fistandantilus doğru ABD yönetiyor isyan yok kardeşim isyan... Tayyip Efendi şimdi seslense halka seferberlik die aq. ya hep ya hiç türkler hayatları boyunca sömürge yaşamadı yaşayamaz ve yaşayamayak... Ve bu Sadece Türklere ait bir özellik bunu kaybetmeyelim...

    Hayatımda gördüğüm en güzel kadın. Sizcede öyle değil mi: http://www.yonkis.com/mediaflash/alba.htm
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nereodi
    nereodi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    yaw a.q tayyeap ipnesinin ya tayyepi e kalsa adam götünü werecek la abd ye


    canısı| Keser gibi olma; hep bana, hep bana. Testere gibi ol Bir sana bir bana...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LYCRa
    LYCRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2003
    Erkek
    ne cahil milletimiz var. şayet bi dahaki seçimlerde akp yine meclise girerse ben söverim böle millete. akp ye oy veren cahildir. bence yaşamayı da haketmiyordur. gebersin aq. sattı vatanı kendi malıymış gibi adi tezgahtar
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nereodi
    nereodi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    +999999 a.q bugün ne güzel laf lar söylüyonuz yaw böyle :D

    canısı| Keser gibi olma; hep bana, hep bana. Testere gibi ol Bir sana bir bana...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    M1KROP
    M1KROP's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    Bir çiftçinin 9 çocu varmış en iyisi götnü verirmiş bizimde en iyisi tayyep artık hesaplayın aq...

    Valla ben şimdi Cuma namazına gidiyorum hadi tarikat hepimiz gidelim BAri memleket için bi dua edilim... Hadi namazdan sonra görüşürüz

    Hayatımda gördüğüm en güzel kadın. Sizcede öyle değil mi: http://www.yonkis.com/mediaflash/alba.htm
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LYCRa
    LYCRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2003
    Erkek
    la mikrop memmet nerdesin ki sen öle cumaya gidion şimdiden? şu an camie gidebilmen için baküde olman lazım. ben de yavaş yavaş hazırlanım
Toplam Hit: 8847 Toplam Mesaj: 68