folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder Evrenle İlgili Soru-Cevaplar



Evrenle İlgili Soru-Cevaplar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek
    CHaRMaNDeR bunu yazdı
    Arlong bunu yazdı

    ışık hızını falan bilmem ama evrenin big bangten hatta daha öncesinden başlayarak günümüze kadar gelişini anlatan en güzel belgesel var

    http://www.gityat.com/s/belgesel/1729-Dunyamizin-bugune-kadar-basina-gelenlerin-hikayesi-Dunya-Bir-Gezegenin-oykusu-Earth-Ma

    video güzel hazırlanmış ama, bazı mantık hataları var. birincisi, trilyonlarca metrekarelik alanda nedense dünyanın sadece en uygun yörüngesini nasıl bulduğu anlatılmamış, veya eğer 20 milyon yılda binlerce meteorda su düşmüşse başka gezegenlerde de aynısını görünürdü.

    yani o kadar su bir araya gelip atmosferi oluşturacak, o sırada yine kadar göktaşı çarpacakki güneşten gelen zararlı tüm maddeleri ve ışınları yansıtacak manyetosferi oluşturacak vs.vs. sonuçta tesadüf zincirine bağlanacak ya, oralarıda es geçmek o yüzden sorun olmaz herhalde. başlığına bilim deyince kesin gerçek oluyor ya sonuçta

     

    çok değil, dünyanın kendi etrafındaki dönüşünde sadece 1mm lik yalpalama olsa büyüyecek ve yörüngesinden çıkacak. bunun olmaması için de çarpan meteorların sayısı değil, içinde taşıdığı maddelere kadar ton ton değil, kg kg değil, gram gram hesaplı olması gerekiyor. 

    ama dawkins ne derse ona uymaya devam. müslümanlar peygamber ne derse uyunca sorun oluyor ama, bugünün insanı dawkins ne derse bir sebebi vardır deyip ona uyunca sorun olmuyor

    Japonya depremi dünyayı yaklaşık 17 cm oynattı yörüngesinden müdür. Bir fark hissettin mi sen?

    http://www.nasa.gov/topics/earth/features/japanquake/earth20110314.html


    while (1<2)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arlong
    Arlong's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2005
    Erkek
    CHaRMaNDeR bunu yazdı
    Arlong bunu yazdı

    ışık hızını falan bilmem ama evrenin big bangten hatta daha öncesinden başlayarak günümüze kadar gelişini anlatan en güzel belgesel var

    http://www.gityat.com/s/belgesel/1729-Dunyamizin-bugune-kadar-basina-gelenlerin-hikayesi-Dunya-Bir-Gezegenin-oykusu-Earth-Ma


    ama dawkins ne derse ona uymaya devam. müslümanlar peygamber ne derse uyunca sorun oluyor ama, bugünün insanı dawkins ne derse bir sebebi vardır deyip ona uyunca sorun olmuyor

    charmender dawkisi nerede çıkardın? müslüman peygamber ne derse sorun oluyor demişsin birde:)

    ben videoyu verdimki anlattıkları bana gayet mantıklı geldi beğendim ve sizlerinde görmesini istedim,  müslümanların "allah yarattı" demekten başka açıklaması veya böyle bir videosu varsa linki verde oradan öğrenelim doğrusunu??

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CHaRMaNDeR
    CHaRMaNDeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2003
    Erkek
    KrypT bunu yazdı
    CHaRMaNDeR bunu yazdı
    Arlong bunu yazdı

    ışık hızını falan bilmem ama evrenin big bangten hatta daha öncesinden başlayarak günümüze kadar gelişini anlatan en güzel belgesel var

    http://www.gityat.com/s/belgesel/1729-Dunyamizin-bugune-kadar-basina-gelenlerin-hikayesi-Dunya-Bir-Gezegenin-oykusu-Earth-Ma

    video güzel hazırlanmış ama, bazı mantık hataları var. birincisi, trilyonlarca metrekarelik alanda nedense dünyanın sadece en uygun yörüngesini nasıl bulduğu anlatılmamış, veya eğer 20 milyon yılda binlerce meteorda su düşmüşse başka gezegenlerde de aynısını görünürdü.

    yani o kadar su bir araya gelip atmosferi oluşturacak, o sırada yine kadar göktaşı çarpacakki güneşten gelen zararlı tüm maddeleri ve ışınları yansıtacak manyetosferi oluşturacak vs.vs. sonuçta tesadüf zincirine bağlanacak ya, oralarıda es geçmek o yüzden sorun olmaz herhalde. başlığına bilim deyince kesin gerçek oluyor ya sonuçta

     

    çok değil, dünyanın kendi etrafındaki dönüşünde sadece 1mm lik yalpalama olsa büyüyecek ve yörüngesinden çıkacak. bunun olmaması için de çarpan meteorların sayısı değil, içinde taşıdığı maddelere kadar ton ton değil, kg kg değil, gram gram hesaplı olması gerekiyor. 

    ama dawkins ne derse ona uymaya devam. müslümanlar peygamber ne derse uyunca sorun oluyor ama, bugünün insanı dawkins ne derse bir sebebi vardır deyip ona uyunca sorun olmuyor

    Japonya depremi dünyayı yaklaşık 17 cm oynattı yörüngesinden müdür. Bir fark hissettin mi sen?

    http://www.nasa.gov/topics/earth/features/japanquake/earth20110314.html

    yörüne zaten yıl içinde milyon km değişiyor, bahsettiğim kendi etrafındaki dönüşü sırasındaki yalpalama. kuzey ve güney kutuplardaki noktaların baz olup o noktalar etrafındaki dönüşün, çekirdeğe oranla yalpalaması. bu şekilde yalpalama olsa doğudan güneye olduğu gibi güneydoğudan kuzey batıya doğru vs. sinüsoidal yalpalama olur ve yörüngesi bozulurdu dünyanın. çünkü bu tarz yalpalamayla yörüngede duran bildiğim başka gezegen yok


    Düşünüyorum, o halde varım.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek
    CHaRMaNDeR bunu yazdı
    KrypT bunu yazdı
    CHaRMaNDeR bunu yazdı
    Arlong bunu yazdı

    ışık hızını falan bilmem ama evrenin big bangten hatta daha öncesinden başlayarak günümüze kadar gelişini anlatan en güzel belgesel var

    http://www.gityat.com/s/belgesel/1729-Dunyamizin-bugune-kadar-basina-gelenlerin-hikayesi-Dunya-Bir-Gezegenin-oykusu-Earth-Ma

    video güzel hazırlanmış ama, bazı mantık hataları var. birincisi, trilyonlarca metrekarelik alanda nedense dünyanın sadece en uygun yörüngesini nasıl bulduğu anlatılmamış, veya eğer 20 milyon yılda binlerce meteorda su düşmüşse başka gezegenlerde de aynısını görünürdü.

    yani o kadar su bir araya gelip atmosferi oluşturacak, o sırada yine kadar göktaşı çarpacakki güneşten gelen zararlı tüm maddeleri ve ışınları yansıtacak manyetosferi oluşturacak vs.vs. sonuçta tesadüf zincirine bağlanacak ya, oralarıda es geçmek o yüzden sorun olmaz herhalde. başlığına bilim deyince kesin gerçek oluyor ya sonuçta

     

    çok değil, dünyanın kendi etrafındaki dönüşünde sadece 1mm lik yalpalama olsa büyüyecek ve yörüngesinden çıkacak. bunun olmaması için de çarpan meteorların sayısı değil, içinde taşıdığı maddelere kadar ton ton değil, kg kg değil, gram gram hesaplı olması gerekiyor. 

    ama dawkins ne derse ona uymaya devam. müslümanlar peygamber ne derse uyunca sorun oluyor ama, bugünün insanı dawkins ne derse bir sebebi vardır deyip ona uyunca sorun olmuyor

    Japonya depremi dünyayı yaklaşık 17 cm oynattı yörüngesinden müdür. Bir fark hissettin mi sen?

    http://www.nasa.gov/topics/earth/features/japanquake/earth20110314.html

    yörüne zaten yıl içinde milyon km değişiyor, bahsettiğim kendi etrafındaki dönüşü sırasındaki yalpalama. kuzey ve güney kutuplardaki noktaların baz olup o noktalar etrafındaki dönüşün, çekirdeğe oranla yalpalaması. bu şekilde yalpalama olsa doğudan güneye olduğu gibi güneydoğudan kuzey batıya doğru vs. sinüsoidal yalpalama olur ve yörüngesi bozulurdu dünyanın. çünkü bu tarz yalpalamayla yörüngede duran bildiğim başka gezegen yok

    Linke tıklayıp okudun mu müdür? Dünyanın kütlesinin üzerine dengelendiği yörüngede oluyor zaten kayma. Ayrıca bu yörüngede mevsime bağlı olarak görülen değişimler 1 metre civarında. Ne milyon kilometresi hacı? Sıktıkça sıkıyon sen de.


    while (1<2)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CHaRMaNDeR
    CHaRMaNDeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2003
    Erkek
    Arlong bunu yazdı
    CHaRMaNDeR bunu yazdı
    Arlong bunu yazdı

    ışık hızını falan bilmem ama evrenin big bangten hatta daha öncesinden başlayarak günümüze kadar gelişini anlatan en güzel belgesel var

    http://www.gityat.com/s/belgesel/1729-Dunyamizin-bugune-kadar-basina-gelenlerin-hikayesi-Dunya-Bir-Gezegenin-oykusu-Earth-Ma


    ama dawkins ne derse ona uymaya devam. müslümanlar peygamber ne derse uyunca sorun oluyor ama, bugünün insanı dawkins ne derse bir sebebi vardır deyip ona uyunca sorun olmuyor

    charmender dawkisi nerede çıkardın? müslüman peygamber ne derse sorun oluyor demişsin birde:)

    ben videoyu verdimki anlattıkları bana gayet mantıklı geldi beğendim ve sizlerinde görmesini istedim,  müslümanların "allah yarattı" demekten başka açıklaması veya böyle bir videosu varsa linki verde oradan öğrenelim doğrusunu??

    bu tür mantık hatalarını yok sayınca banada mantıklı geliyor. mantık kişinin kabullerinden ortaya çıkan bilinçaltı ürünüdür, sadece kesin delilleri kabul ederse bir nebze etkilenir.

    Allah yarattı deyip gerisini boşvermiyoruz, diyoruz ki, bir dna nın rastgele oluşma ihtimali 2üzeri 300 se, bunun böyle olmasını istyen bir irade vardır diyoruz. anlayışımıza da uyan açıklamayıda islam yaptığı için müslümanız diyoruz.

    yada bir karbon atomunun aklı olsa, bilinen 3 milyon 600 bin farklı şekilde nasıl diğer atomlarla birleşme yöntemi olsun onlar molekülleri oluştursun, onun üstünde vs.vs.vs. giderken nasıl insan oluşsun diyoruz. bilim keşfettikçe bizde araştırdıkça öğrenip bu işin çok detaylı ve yüksek zeka ürünü olduğu, ayrıca bir insanın midesine hitap eden nasıl bu kadar meyve ağaç olduğunu da görünce, o kadar molekülün atomun mutlaka eşzamanlı çalışması gerektiğini anlayıp demekki bir amaçlı icad ediş var diyoruz.

    sadece yorum farkı. islam bilime karşı değil. kuranda 100ü geçik ayette, yere göğe yıldızlara bakmaz mısın, deveye karıncaya bakmazmısın diye ayetler var. onların hakikatlerinin öğrenilmesi islamda zorunlu gereklilik yani farzdır. öğrenmeyen varsa müslümanlığı eksiktir. öğrenmeyen insanların varlığıda, islamın özünü etkilemez


    Düşünüyorum, o halde varım.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arlong
    Arlong's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2005
    Erkek
    CHaRMaNDeR bunu yazdı
    Arlong bunu yazdı
    CHaRMaNDeR bunu yazdı
    Arlong bunu yazdı

    ışık hızını falan bilmem ama evrenin big bangten hatta daha öncesinden başlayarak günümüze kadar gelişini anlatan en güzel belgesel var

    http://www.gityat.com/s/belgesel/1729-Dunyamizin-bugune-kadar-basina-gelenlerin-hikayesi-Dunya-Bir-Gezegenin-oykusu-Earth-Ma


    ama dawkins ne derse ona uymaya devam. müslümanlar peygamber ne derse uyunca sorun oluyor ama, bugünün insanı dawkins ne derse bir sebebi vardır deyip ona uyunca sorun olmuyor

    charmender dawkisi nerede çıkardın? müslüman peygamber ne derse sorun oluyor demişsin birde:)

    ben videoyu verdimki anlattıkları bana gayet mantıklı geldi beğendim ve sizlerinde görmesini istedim,  müslümanların "allah yarattı" demekten başka açıklaması veya böyle bir videosu varsa linki verde oradan öğrenelim doğrusunu??

    bu tür mantık hatalarını yok sayınca banada mantıklı geliyor. mantık kişinin kabullerinden ortaya çıkan bilinçaltı ürünüdür, sadece kesin delilleri kabul ederse bir nebze etkilenir.

    Allah yarattı deyip gerisini boşvermiyoruz, diyoruz ki, bir dna nın rastgele oluşma ihtimali 2üzeri 300 se, bunun böyle olmasını istyen bir irade vardır diyoruz. anlayışımıza da uyan açıklamayıda islam yaptığı için müslümanız diyoruz.

    yada bir karbon atomunun aklı olsa, bilinen 3 milyon 600 bin farklı şekilde nasıl diğer atomlarla birleşme yöntemi olsun onlar molekülleri oluştursun, onun üstünde vs.vs.vs. giderken nasıl insan oluşsun diyoruz. bilim keşfettikçe bizde araştırdıkça öğrenip bu işin çok detaylı ve yüksek zeka ürünü olduğu, ayrıca bir insanın midesine hitap eden nasıl bu kadar meyve ağaç olduğunu da görünce, o kadar molekülün atomun mutlaka eşzamanlı çalışması gerektiğini anlayıp demekki bir amaçlı icad ediş var diyoruz.

    sadece yorum farkı. islam bilime karşı değil. kuranda 100ü geçik ayette, yere göğe yıldızlara bakmaz mısın, deveye karıncaya bakmazmısın diye ayetler var. onların hakikatlerinin öğrenilmesi islamda zorunlu gereklilik yani farzdır. öğrenmeyen varsa müslümanlığı eksiktir. öğrenmeyen insanların varlığıda, islamın özünü etkilemez

    o zaman mantığını başka konularda da kullanmalısın bence, gerçekten mantıklı düşünmüşsün senin bir önceki mesajda yazdığın sorunun (videodeki eksikler) cevabını bilmiyorum ve araştırmayıda düşünmüyorum bi yerde denk gelirse öğrenirim, umrumdada değil açıkcası ama bu videoda açık yakalayabilen mantığını  dininde de kullanmaya başlarsan daha çok şey göreceksin, bunu yapabilecek kapasiten var çünkü.

    2005 ten beri bu foruma üyeyim ilk mesajlarıma bakarsan başlarda benimde senin gibi "ihtimal", "mükemmel" gibi kelimelerle savunma yaptığımı görebilirsin. iyi geceler

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek
    CHaRMaNDeR bunu yazdı
    Arlong bunu yazdı
    CHaRMaNDeR bunu yazdı
    Arlong bunu yazdı

    ışık hızını falan bilmem ama evrenin big bangten hatta daha öncesinden başlayarak günümüze kadar gelişini anlatan en güzel belgesel var

    http://www.gityat.com/s/belgesel/1729-Dunyamizin-bugune-kadar-basina-gelenlerin-hikayesi-Dunya-Bir-Gezegenin-oykusu-Earth-Ma


    ama dawkins ne derse ona uymaya devam. müslümanlar peygamber ne derse uyunca sorun oluyor ama, bugünün insanı dawkins ne derse bir sebebi vardır deyip ona uyunca sorun olmuyor

    charmender dawkisi nerede çıkardın? müslüman peygamber ne derse sorun oluyor demişsin birde:)

    ben videoyu verdimki anlattıkları bana gayet mantıklı geldi beğendim ve sizlerinde görmesini istedim,  müslümanların "allah yarattı" demekten başka açıklaması veya böyle bir videosu varsa linki verde oradan öğrenelim doğrusunu??

    bu tür mantık hatalarını yok sayınca banada mantıklı geliyor. mantık kişinin kabullerinden ortaya çıkan bilinçaltı ürünüdür, sadece kesin delilleri kabul ederse bir nebze etkilenir.

    Allah yarattı deyip gerisini boşvermiyoruz, diyoruz ki, bir dna nın rastgele oluşma ihtimali 2üzeri 300 se, bunun böyle olmasını istyen bir irade vardır diyoruz. anlayışımıza da uyan açıklamayıda islam yaptığı için müslümanız diyoruz.

    yada bir karbon atomunun aklı olsa, bilinen 3 milyon 600 bin farklı şekilde nasıl diğer atomlarla birleşme yöntemi olsun onlar molekülleri oluştursun, onun üstünde vs.vs.vs. giderken nasıl insan oluşsun diyoruz. bilim keşfettikçe bizde araştırdıkça öğrenip bu işin çok detaylı ve yüksek zeka ürünü olduğu, ayrıca bir insanın midesine hitap eden nasıl bu kadar meyve ağaç olduğunu da görünce, o kadar molekülün atomun mutlaka eşzamanlı çalışması gerektiğini anlayıp demekki bir amaçlı icad ediş var diyoruz.

    sadece yorum farkı. islam bilime karşı değil. kuranda 100ü geçik ayette, yere göğe yıldızlara bakmaz mısın, deveye karıncaya bakmazmısın diye ayetler var. onların hakikatlerinin öğrenilmesi islamda zorunlu gereklilik yani farzdır. öğrenmeyen varsa müslümanlığı eksiktir. öğrenmeyen insanların varlığıda, islamın özünü etkilemez

    DNA'nın rastgele oluşma ihtimalini nasıl hesaplamışlar hahahahahaha? Kaynak? Kaç bazlık bir DNA'dan bahsediyoruz? Halkasal mı, ipliksel mi? Hesapta kullanılan değerler neler? 

    Edit: He gerçi siz şimdi DNA'yı zınk diye oluştu diye düşünüyorsunuz tabi. Bunu da oku hacı: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/books/NBK6360/ DNA'nın evrimi.

    krypt tarafından 22/Eki/12 20:58 tarihinde düzenlenmiştir

    while (1<2)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CHaRMaNDeR
    CHaRMaNDeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2003
    Erkek
    KrypT bunu yazdı
    CHaRMaNDeR bunu yazdı
    Arlong bunu yazdı
    CHaRMaNDeR bunu yazdı
    Arlong bunu yazdı

    ışık hızını falan bilmem ama evrenin big bangten hatta daha öncesinden başlayarak günümüze kadar gelişini anlatan en güzel belgesel var

    http://www.gityat.com/s/belgesel/1729-Dunyamizin-bugune-kadar-basina-gelenlerin-hikayesi-Dunya-Bir-Gezegenin-oykusu-Earth-Ma


    ama dawkins ne derse ona uymaya devam. müslümanlar peygamber ne derse uyunca sorun oluyor ama, bugünün insanı dawkins ne derse bir sebebi vardır deyip ona uyunca sorun olmuyor

    charmender dawkisi nerede çıkardın? müslüman peygamber ne derse sorun oluyor demişsin birde:)

    ben videoyu verdimki anlattıkları bana gayet mantıklı geldi beğendim ve sizlerinde görmesini istedim,  müslümanların "allah yarattı" demekten başka açıklaması veya böyle bir videosu varsa linki verde oradan öğrenelim doğrusunu??

    bu tür mantık hatalarını yok sayınca banada mantıklı geliyor. mantık kişinin kabullerinden ortaya çıkan bilinçaltı ürünüdür, sadece kesin delilleri kabul ederse bir nebze etkilenir.

    Allah yarattı deyip gerisini boşvermiyoruz, diyoruz ki, bir dna nın rastgele oluşma ihtimali 2üzeri 300 se, bunun böyle olmasını istyen bir irade vardır diyoruz. anlayışımıza da uyan açıklamayıda islam yaptığı için müslümanız diyoruz.

    yada bir karbon atomunun aklı olsa, bilinen 3 milyon 600 bin farklı şekilde nasıl diğer atomlarla birleşme yöntemi olsun onlar molekülleri oluştursun, onun üstünde vs.vs.vs. giderken nasıl insan oluşsun diyoruz. bilim keşfettikçe bizde araştırdıkça öğrenip bu işin çok detaylı ve yüksek zeka ürünü olduğu, ayrıca bir insanın midesine hitap eden nasıl bu kadar meyve ağaç olduğunu da görünce, o kadar molekülün atomun mutlaka eşzamanlı çalışması gerektiğini anlayıp demekki bir amaçlı icad ediş var diyoruz.

    sadece yorum farkı. islam bilime karşı değil. kuranda 100ü geçik ayette, yere göğe yıldızlara bakmaz mısın, deveye karıncaya bakmazmısın diye ayetler var. onların hakikatlerinin öğrenilmesi islamda zorunlu gereklilik yani farzdır. öğrenmeyen varsa müslümanlığı eksiktir. öğrenmeyen insanların varlığıda, islamın özünü etkilemez

    DNA'nın rastgele oluşma ihtimalini nasıl hesaplamışlar hahahahahaha? Kaynak? Kaç bazlık bir DNA'dan bahsediyoruz? Halkasal mı, ipliksel mi? Hesapta kullanılan değerler neler? 

    Edit: He gerçi siz şimdi DNA'yı zınk diye oluştu diye düşünüyorsunuz tabi. Bunu da oku hacı: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/books/NBK6360/ DNA'nın evrimi.

    Yoo, zınk diye değil. süreçle oluştu diyoruz. ama o sürecteki detayların bir planlayıcısı olmak zorunda yoksa bu kadar detaylı hale kör tesadüfler karar veremez diyoruz. kuranda 6 evre diyor. bing bang le kainatın yaratılma mantığına kuran 6 evrede yarattık diyor.

    Allah'ın yarattığına inanmasanızda, sonuçta bu kadar detaylı bir sistemin irade dışı olabileceğine ihtimal vermek bilimsellik olmamalı. yanlı bilim olur.

    evrime karşı değiliz biz, evrimde okutulsun ama, evrimle oluşması doğru bilgi değil diyoruz. yani mutlaka bir irade ile karar mekanizması ile oluşur, çünkü, topu atınca sadece gitmesi gereken yere düşer mantığı değil bu, katrilyonlarca atomun birleşip bir organizma ortaya getirmesinden bahsediyoruz. çünkü birbirinden habersizler ama haberli gibi tamamlayıcı işler yapıyorlar. örneğin insanın karaciğeri vs. gibi organlar. sonuçta oda herşey gibi birbirine veya başka bağlı olduğu için, tek irade olmak zorunda diyoruz mantık olarak. hem felsefi hemde bilimsel açıklıyoruz. 

     

    2üzeri 300 olayınıda bir bilimsel dergide okudum bilim ve teknikti sanırım.  

    CHaRMaNDeR tarafından 22/Eki/12 21:45 tarihinde düzenlenmiştir

    Düşünüyorum, o halde varım.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Neden bir planlayıcı olmak zorunda?


    while (1<2)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CHaRMaNDeR
    CHaRMaNDeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2003
    Erkek
    KrypT bunu yazdı

    Neden bir planlayıcı olmak zorunda?

    zorunda dan kasıt, o şekilde açıklanabilir. rastgele ve tesadüfle veya uzaydan geldi gibi ifadelerle açıklanamaz. bir yönü eksik kalır oda laflarla doldurulur delillerle değil.

    bilim en önemli algılama ve düşünme metodur. 

    örneğin atmosferin oluşumunda, içindeki varolacak varlıklardan nasıl haberi olacakta yüzde 71 azot vs tam insan akciğerine uyumlu olsun? adaptasyon süreci olmuşsa bile odahi irade ile olmuştur. birisi başlangıçta karar verecekki olsun. 

    yada ortama uyumlu bir sistemde kurulma ihtimali desek bile onun ne kadar oksijen alıp ne kadar karbondioksit verecek ve ağaçlarda ne kadar yine oksije. üretip odengeyi sağlayacak şeklinde hep kısır mantık döngüleri var. evrim teorisi bunları kesin hatlarla açıklayamıyor. açıklayamadığı gibi bunların net ifadeler olması bir irade ve kasıtlı icad veya bir araya getirme konusunu kesinleştiriyor

    CHaRMaNDeR tarafından 22/Eki/12 23:26 tarihinde düzenlenmiştir

    Düşünüyorum, o halde varım.
Toplam Hit: 12058 Toplam Mesaj: 73