Facebookta Açtığım Sayfa İçin ..
-
ne sayfası bu ? ne sayfası olduğuna göre hayranlarını çoğaltabilrim, hit sağlarım.Ama önce ne sayfası bilmem, görmem lazım.İşine gelirse, kural böyle.
-
Bence öncelikle sayfanı ne üzerine kuracaksın ona karar ver. Bir göz attım da gerçekten hiç bir alana ait bişiler yok, ayrıca ismi de allahlık denebilir. Ama romantizm ve aşk üzerine bişiler kasabilirsin. Bence standard uygulama 1 kadın 1 erkek vidyoları paylaşarak başla, sonra kült aşk filmlerinden sahneler falan.
Not: Holy bu 1kadın1sap olayına kızmaz umarım, malum di*iturk:DD
Not2: Gerçekten o gözlere sahip değilsin dimi??
-
angels_demos bunu yazdı:
-----------------------------aşkitom ne yahu
-----------------------------sayfa ismi için düşünürken geniş aileyi izliyordum ve oradaki bir replikten esinlendim öyle oldu pişmanım :)
-
senem35 bunu yazdı:
-----------------------------
angels_demos bunu yazdı:
-----------------------------aşkitom ne yahu
-----------------------------sayfa ismi için düşünürken geniş aileyi izliyordum ve oradaki bir replikten esinlendim öyle oldu pişmanım :)
-----------------------------
sayfanın ismi aşkitom mu ? facenin sahibi olsam o sayfaya hit vermeyi bırak, hit almasını engellerdim. -
senem35 bunu yazdı:
-----------------------------
angels_demos bunu yazdı:
-----------------------------aşkitom ne yahu
-----------------------------sayfa ismi için düşünürken geniş aileyi izliyordum ve oradaki bir replikten esinlendim öyle oldu pişmanım :)
-----------------------------
Pişmanmış, gereği düşünüldü, beraat yazıldı serbestsin. 1 daha böyle bir olayla karşıma çıkma tıkarım maphusanaya :|
O değilde, uygulamlarla yükseltiyorlar bende sormuştum bunu.. apps. yani.. -
Aşkitom sayfası kime hitap ediyor ? İsim çok kötü.Sahte bir bayan hesabı açıp bir iki tane abazan ekliyeceksin.Onlar yamaçtan atılan kar topu gibi büyüyor zaten (: Sonra sayfanın reklamını orda yapacaksın.Üye çekebilirsin böylelikle.
-
Bu isim konusunda bayağı eğlendiniz anlaşılan ) İsme takılacak olursak okadar s.ktriboktan isimler varki çok beğeni alan bence paylaşımlara bakmak lazım. ben bu konuda kendime güveniyorum :xD
-
face'deki profil resmin sana mı ait merak ettim :)
-
TBT bunu yazdı:
-----------------------------
face'deki profil resmin sana mı ait merak ettim :)
-----------------------------
evet benim niye merak ettin ) -
senem35 bunu yazdı:
-----------------------------Bu isim konusunda bayağı eğlendiniz anlaşılan ) İsme takılacak olursak okadar s.ktriboktan isimler varki çok beğeni alan bence paylaşımlara bakmak lazım. ben bu konuda kendime güveniyorum :xD
-----------------------------Daha çok video paylaşmaya önem versen daha iyi olur bence...
