

Favori Kaleminiz Nedir?
-
kurşun kalem :D
-
fark etmezdi kalem
lisede kaleme para verdim bide dersanede
dersane kalemini bayagı bi kullandım
markasını bilmiyomda şöle kahverengi üçgen şeklinde bi kalemdi tombul
sınava girip birine hediye edecektim sınavdan 1 hafta önce falan kayboldu amk
ünide kalem kullandıgımı hatırlamam fazla sınavlarda tükenmez kullanırdım hocalardan alıyodum -
Sınav/Eskiz
-
12 sene boyunca elime uçlu kalem almadım zorda kalmadıkça.. kurşun kalem, silgi, kalemtraş..
-
Benim hiç kalemim olmadı abi :)
sınav zamanı sağdan soldan bulurduk bişeyler.
Lise 2 de birisinden kırmızı bi kalem almıştım. Bütün sınavlara onla girdim. Hala da giriyorum.
-
Faber Castell Grip Bilmem Kaç 0.7 ( ince versiyon - hızlı not almak için ideal )
Faber Castell Grip Hedele Hödölö 0.7 ( kalın versiyon - güzel ve simetrik yazı yazmak için vazgeçilmez )
-
Şu anda kullandığım 3 kalem var üçüde bir birinden güzel
1.İkinci sınıfta aldığım Rotring 0.5
2.Üçüncü sınıfta ablamın hediye ettiği Faber 0.5
3.Altıncı sınıfta hediye gelen Pentel 0.5
bu üç kalemden başka bir kalemle yazarsam yazım çok çirkin oluyor ama bu kalemlerle çok güzel yazıyorum
-
Faber castell grip 1247 :D
Toplam Hit: 10574 Toplam Mesaj: 79