Favori Kaleminiz Nedir?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheWorm
    TheWorm's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2009
    Erkek
    kurşun kalem :D
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    svs
    svs's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2007
    Erkek
    fark etmezdi kalem
    lisede  kaleme  para verdim bide dersanede 
    dersane kalemini bayagı bi kullandım
    markasını bilmiyomda şöle kahverengi üçgen şeklinde bi kalemdi tombul
    sınava girip birine  hediye edecektim sınavdan 1 hafta önce falan kayboldu amk


    ünide kalem kullandıgımı  hatırlamam  fazla  sınavlarda  tükenmez kullanırdım hocalardan  alıyodum

    Hep kardeş olacak değiliz ya, yaşasın halkların sevgililiği...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek

    Sınav/Eskiz

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    boyfromsmyrna
    boyfromsmyrna's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2008
    Erkek
    12 sene boyunca elime uçlu kalem almadım zorda kalmadıkça.. kurşun kalem, silgi, kalemtraş..

    bu gün biri bana 67. yorumumu yapçak.... :p çok klasik adamım.. kalsın böle.. en az bi yıldır bu deişmedi:).. yapıver sende şu yorumu:p..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolygaN
    HolygaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2007
    Erkek

    Benim hiç kalemim olmadı abi :)

    sınav zamanı sağdan soldan bulurduk bişeyler. 

    Lise 2 de birisinden kırmızı bi kalem almıştım. Bütün sınavlara onla girdim. Hala da giriyorum. 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KafirImam
    KafirImam's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    Faber Castell Grip Bilmem Kaç      0.7 ( ince versiyon - hızlı not almak için ideal )

    Faber Castell Grip Hedele Hödölö      0.7 ( kalın versiyon - güzel ve simetrik yazı yazmak için vazgeçilmez )

     

     


    O da yok.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mercer
    Mercer's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2009
    Erkek

    Şu anda kullandığım 3 kalem var üçüde bir birinden güzel

    1.İkinci sınıfta aldığım Rotring 0.5

    2.Üçüncü sınıfta ablamın hediye ettiği Faber 0.5

    3.Altıncı sınıfta hediye gelen Pentel 0.5

    bu üç kalemden başka bir kalemle yazarsam yazım çok çirkin oluyor ama bu kalemlerle çok güzel yazıyorum


    benim imzamda bu olsun :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fdumanli
    Fdumanli's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Mayıs/2009
    Erkek
    Faber castell grip 1247 :D
Toplam Hit: 10574 Toplam Mesaj: 79