Fetih 1453 Trailer

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    :) dizisi tuttu ya filmini yapmışlar.

     

    para kaygısı ile yapıldığı belli.

     

    birde tarihimiz diyenlere  

     

    şimdilerde çöp toplayııp zamanında ben çok zengindim diye böbürlenen tiplere benzetmişimdir hep.

     

    şimdi şu anda birşeyin yoksa yoktur.

     

    geçmişimizi düşünüp mastırbasyona gerek yok.

     

    şimdiye bakalım 

     

     

    filmin görselli güzelmmiş ama yeni yeni iyi şeyler çıkarıcaklar gibi

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    lazımdı böyle bir şey.


    enjoy i'm vaccinated
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Tam emin olmamakla beraber bu yapımlarda recep ivediğin ya da abisinin bir ilişkisi varmı ayrıca fragmandan anladığım kadarı ile çok vasat duruyor 50-60 bin dolarla çevrilen bi pi filmi gibi yapımlar çıkmıypr arkdaş ya, ne ile yaptılar acaba çizimleri paintle filan mı,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Desiqner
    Desiqner's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    Robinson_Crusoe bunu yazdı:
    -----------------------------

    Tam emin olmamakla beraber bu yapımlarda recep ivediğin ya da abisinin bir ilişkisi varmı ayrıca fragmandan anladığım kadarı ile çok vasat duruyor 50-60 bin dolarla çevrilen bi pi filmi gibi yapımlar çıkmıypr arkdaş ya, ne ile yaptılar acaba çizimleri paintle filan mı,


    -----------------------------

    Yapımcısı Faruk Aksoy.Recep ivediğinde yapımcısıydı.Fetih 1453 filmiyle ilgili iddialı konuşmuştu.17 Milyon Dolar bütçesi var filmin efektlerde o kadar kötü değil yani...


    Anladım işi, sanat Allah'ı aramakmış; Marifet bu, gerisi yalnız çelik-çomakmış...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    Robinson_Crusoe bunu yazdı:
    -----------------------------

    Tam emin olmamakla beraber bu yapımlarda recep ivediğin ya da abisinin bir ilişkisi varmı ayrıca fragmandan anladığım kadarı ile çok vasat duruyor 50-60 bin dolarla çevrilen bi pi filmi gibi yapımlar çıkmıypr arkdaş ya, ne ile yaptılar acaba çizimleri paintle filan mı,


    -----------------------------

    hocam afedersin ama sende herşeye bok atıyorsun. her yazın bi muhalefetlik kaygısı taşıyor.

    Filmin efektleri görünümü felan çok kötü değil yani. hatta normalin biraz üzerinde..

    Dizisi tuttu filmini yaptı diyenlerde yanılıyor. bu filmin projesine 3 sene önce başlandı. o zaman dizi mizi ayağı yoktu.

    Faruk Aksoy iddaalı konuşmuştu 17 milyon dolar bütçeyle çekcez, süper olcak felan gibisinden.

     

    kendi yorumumda  300 spartalı gibi bi film 80 milyon dolarla çekildi. bu film taş çatlasa 20 milyon dolar.  ona göre kıyaslayın yani


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    fikir fena değil ama bence çok az masrafla yapımı gerçekleşmiştir. Fragmanında bile buram buram dandiklik kokuyor.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayamann
    ayamann's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2003
    Erkek

    bu sefer olmus,seytanin bacagi kirilmis gibimi duruyor ne

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aref
    aref's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2011
    Erkek

    İyi iyi bekliyoruz

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek

    Arkadaş filmi izlemeden atıp tutuyorsunuz... İzleyin bakalım... Nasıl olmuş, beğenecek misiniz yoksa sonra yapımcılara sövecek misiniz?

    koluma takıp götürecem diyen arkadaşa buradan sesleniyorum: Benide götü ve...

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TurkForces
    TurkForces's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2010
    Erkek

    Pikacu bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arkadaş filmi izlemeden atıp tutuyorsunuz... İzleyin bakalım... Nasıl olmuş, beğenecek misiniz yoksa sonra yapımcılara sövecek misiniz?

    koluma takıp götürecem diyen arkadaşa buradan sesleniyorum: Benide götü ve...


    -----------------------------

     


    Digital Marketing Manager / Health Tourism
Toplam Hit: 9571 Toplam Mesaj: 80