Fetih 1453 Trailer
-
:) dizisi tuttu ya filmini yapmışlar.
para kaygısı ile yapıldığı belli.
birde tarihimiz diyenlere
şimdilerde çöp toplayııp zamanında ben çok zengindim diye böbürlenen tiplere benzetmişimdir hep.
şimdi şu anda birşeyin yoksa yoktur.
geçmişimizi düşünüp mastırbasyona gerek yok.
şimdiye bakalım
filmin görselli güzelmmiş ama yeni yeni iyi şeyler çıkarıcaklar gibi
-
lazımdı böyle bir şey.
-
Tam emin olmamakla beraber bu yapımlarda recep ivediğin ya da abisinin bir ilişkisi varmı ayrıca fragmandan anladığım kadarı ile çok vasat duruyor 50-60 bin dolarla çevrilen bi pi filmi gibi yapımlar çıkmıypr arkdaş ya, ne ile yaptılar acaba çizimleri paintle filan mı,
-
Robinson_Crusoe bunu yazdı:
-----------------------------Tam emin olmamakla beraber bu yapımlarda recep ivediğin ya da abisinin bir ilişkisi varmı ayrıca fragmandan anladığım kadarı ile çok vasat duruyor 50-60 bin dolarla çevrilen bi pi filmi gibi yapımlar çıkmıypr arkdaş ya, ne ile yaptılar acaba çizimleri paintle filan mı,
-----------------------------Yapımcısı Faruk Aksoy.Recep ivediğinde yapımcısıydı.Fetih 1453 filmiyle ilgili iddialı konuşmuştu.17 Milyon Dolar bütçesi var filmin efektlerde o kadar kötü değil yani...
-
Robinson_Crusoe bunu yazdı:
-----------------------------Tam emin olmamakla beraber bu yapımlarda recep ivediğin ya da abisinin bir ilişkisi varmı ayrıca fragmandan anladığım kadarı ile çok vasat duruyor 50-60 bin dolarla çevrilen bi pi filmi gibi yapımlar çıkmıypr arkdaş ya, ne ile yaptılar acaba çizimleri paintle filan mı,
-----------------------------hocam afedersin ama sende herşeye bok atıyorsun. her yazın bi muhalefetlik kaygısı taşıyor.
Filmin efektleri görünümü felan çok kötü değil yani. hatta normalin biraz üzerinde..
Dizisi tuttu filmini yaptı diyenlerde yanılıyor. bu filmin projesine 3 sene önce başlandı. o zaman dizi mizi ayağı yoktu.
Faruk Aksoy iddaalı konuşmuştu 17 milyon dolar bütçeyle çekcez, süper olcak felan gibisinden.
kendi yorumumda 300 spartalı gibi bi film 80 milyon dolarla çekildi. bu film taş çatlasa 20 milyon dolar. ona göre kıyaslayın yani
-
fikir fena değil ama bence çok az masrafla yapımı gerçekleşmiştir. Fragmanında bile buram buram dandiklik kokuyor.
-
bu sefer olmus,seytanin bacagi kirilmis gibimi duruyor ne
-
İyi iyi bekliyoruz
-
Arkadaş filmi izlemeden atıp tutuyorsunuz... İzleyin bakalım... Nasıl olmuş, beğenecek misiniz yoksa sonra yapımcılara sövecek misiniz?
koluma takıp götürecem diyen arkadaşa buradan sesleniyorum: Benide götü ve...
-
Pikacu bunu yazdı:
-----------------------------Arkadaş filmi izlemeden atıp tutuyorsunuz... İzleyin bakalım... Nasıl olmuş, beğenecek misiniz yoksa sonra yapımcılara sövecek misiniz?
koluma takıp götürecem diyen arkadaşa buradan sesleniyorum: Benide götü ve...
-----------------------------
