Final Soruları Elime Geçti Yardım ?
-
kasv4 bunu yazdıtorpedo_XL bunu yazdı
Buyur kitabı paylaştım. Bir zahmet okursan eğer oradaki bütün soruları götünle cevaplarsın.
Peyami Safa - Dokuzuncu Hariciye Koğuşu.epub
http://www15.zippyshare.com/v/WVGJMHf3/file.htmlhocam kitabı okumaya vaktim yok bugun ögrendim kitabtan sordugunu
yuh amk cıdden yuh okutman okuyun dıye kıtap lıstesı vermıstır. onu da gıdıp okumayıp cevapları ıstıyorsun . ben boyle rezillik görmedim arkadaş.
hadi cok detay denklem olur vs sorarsın spesifik bir konu olur sorarsın tamam da bu kadar basıt bır olayı ıcın . boşuna gıtmeyın okula zamanınızı harcıyorsunuz.
buradan da cıkar bırı ıbnelıgıne o hocaya gıdıp boyle boyle yapıyor derse apışırsın hiç mi aklına gelmıyor .
-
hipokondriyak bunu yazdıkasv4 bunu yazdıtorpedo_XL bunu yazdı
Buyur kitabı paylaştım. Bir zahmet okursan eğer oradaki bütün soruları götünle cevaplarsın.
Peyami Safa - Dokuzuncu Hariciye Koğuşu.epub
http://www15.zippyshare.com/v/WVGJMHf3/file.htmlhocam kitabı okumaya vaktim yok bugun ögrendim kitabtan sordugunu
yuh amk cıdden yuh okutman okuyun dıye kıtap lıstesı vermıstır. onu da gıdıp okumayıp cevapları ıstıyorsun . ben boyle rezillik görmedim arkadaş.
hadi cok detay denklem olur vs sorarsın spesifik bir konu olur sorarsın tamam da bu kadar basıt bır olayı ıcın . boşuna gıtmeyın okula zamanınızı harcıyorsunuz.
buradan da cıkar bırı ıbnelıgıne o hocaya gıdıp boyle boyle yapıyor derse apışırsın hiç mi aklına gelmıyor .
Aramızda okadar yavşak olduğunu sanmıyorum ? Bizde de vardı 20 tane kitap verdiler vize ve final için ayrı ayrı 20 kitap nasıl okucaksın acaba?
-
Günde 150 sayfa okumak maksimum birkaç saatini alır hocam yapma gözünü seviyim 10-20 değil 50 kitap bile okunur.
Hocanın elini ayağını öpünvalla
-
PathfindeR00 bunu yazdı
Üniversite felaket kolaylaşmış. Geçen bir ekonometri 4. sınıf öğrencisi vize yerine geçecek bir ödev almış. Yardım eder misin dedi. Sorulardan birini söyleyeyim.
Denklem kökü nasıl bulunur ?
Evet b2-4ac :/
Rezillik lan.
-
Pisibaliqi bunu yazdıPathfindeR00 bunu yazdı
Üniversite felaket kolaylaşmış. Geçen bir ekonometri 4. sınıf öğrencisi vize yerine geçecek bir ödev almış. Yardım eder misin dedi. Sorulardan birini söyleyeyim.
Denklem kökü nasıl bulunur ?
Evet b2-4ac :/
denklemine göre değişir sayın abim :)
O dediğinde kök değil diskriminantıdır. Dif denki var karakteristik denki var yani karışır biraz :D
Hocamız burada haklı, karakteristik kök bulma işlemidir o sorulan soru. Ve Diskriminant ile alakası yoktur. Ayrıca Sayısal Ekonometri okumak her baba yiğidin harcı da değildir...
Diskriminant: İkinci dereceden büyük herhangi bir polinomun'un köklerinin bulunması için de bu kavram, köklerin toplamıiçin gereken ifadenin ve köklerin çarpımı için gereken ifadenin bulunması suretiyle genişletilmiştir.(Viki)
Karakteristik Denklem Modeli: Olasılık kuramı içinde herhangi bir rassal değişken içinkarekteristik fonksiyon bu değişkenin olasılık dağılımını bir bütün olarak tanımlar.(Viki) Bkz: https://www.youtube.com/watch?v=xaASew-lfm8 -
lisede bir dönem boyunca 30 kitap okunmamız istenmişti
yumurta döte dayanıncaya kadar ihmal ettik hepimiz
sonra pazarlık ile 20'ye düşürdük kitap sayısını
15 tatilde 20 kitap okumuştum, baya faydasını gördüm
olmayacak şey değil
1 günde 300 sayfalık bir kitap gayet rahat okunur
kaldı ki dokuzuncu hariciye koğuşu incecik kitaptı, 100-150 sayfa falan olması lazım?
3 saatte biterdi yaylana yaylana
-
ben üniversitede hoca falan olsam üniversite öğrencisi adama hariciye koğuşunu oku gel demeye utanırım adam okumadım derken gurur duyuyor, 4 saat sürer en fazla o kitabı komple bitirmen çay kahve sigara içerek rahat rahat yani
memleketin okul okuyanı bile okumaktan aciz olunca elini sallasan sığıra çarpıyor haliyle
ek: ya mk sorulara baktım şimdi karakter analizi bilmem ne bile sormamış bildiğin olay sormuş yani kitabın üzerine düşünmeyeceksin (gerçi zaten yapamazsın) bile
Lotus tarafından 04/Oca/16 09:43 tarihinde düzenlenmiştir -
Kitap 120 sayfa haydi basımı farklı yerden olsun, düz hesap 150 sayfa olsun. Ortalama bir üniversite öğrencisi bunu bir oturuşta bitirmeli. Soruları bulmuş cevapları da arıyor. Arsızlık.
Sonra mezun olunca ben üniv. mezunuyum iş yok yaa :( diye ağlaşanlara örnek gösterilebilecek bir müridimiz.
Bazı bölümlerde okuyanlara hak veririm. Mesela kafası basmadığı halde mühendislik okumaya yeltenmiştir. Kapasite odur, üzerine koymadığı için de fibonacci algoritmasını bile yazamaz. Ona bir derece eyvallah denir de. Arkadaş, bu bölümde okuyup şunun gibi sorulara cevap verememek için nasıl bir eksikliğin olması lazım bilmiyorum. Üniversitelere kapsamlı temizlik yapılsa, farklı şartlar getirilse, geçme, değerlendirme daha farklı olsa ülkedeki mezun sayısı 10'da 1'e düşer. Sektör de boğulmaktan kurtulur. Her sene elini sallasan onlarca mezun çıkıyor. Yarısı bu zihniyette. Yazık.
Austen tarafından 04/Oca/16 11:02 tarihinde düzenlenmiştir -
bende dpü deyim evet dpü de okumak bu kadar kolay 4. sınıfım sadece 1 ders yoruma dayalı klasik oldu
özellikle iibf deysen yata yata okursun
edit: konu gizli değil sen yürek mi yedin kardeşim
numune tarafından 04/Oca/16 11:16 tarihinde düzenlenmiştir -
nevorapat bunu yazdıhipokondriyak bunu yazdıkasv4 bunu yazdıtorpedo_XL bunu yazdı
Buyur kitabı paylaştım. Bir zahmet okursan eğer oradaki bütün soruları götünle cevaplarsın.
Peyami Safa - Dokuzuncu Hariciye Koğuşu.epub
http://www15.zippyshare.com/v/WVGJMHf3/file.htmlhocam kitabı okumaya vaktim yok bugun ögrendim kitabtan sordugunu
yuh amk cıdden yuh okutman okuyun dıye kıtap lıstesı vermıstır. onu da gıdıp okumayıp cevapları ıstıyorsun . ben boyle rezillik görmedim arkadaş.
hadi cok detay denklem olur vs sorarsın spesifik bir konu olur sorarsın tamam da bu kadar basıt bır olayı ıcın . boşuna gıtmeyın okula zamanınızı harcıyorsunuz.
buradan da cıkar bırı ıbnelıgıne o hocaya gıdıp boyle boyle yapıyor derse apışırsın hiç mi aklına gelmıyor .
Aramızda okadar yavşak olduğunu sanmıyorum ? Bizde de vardı 20 tane kitap verdiler vize ve final için ayrı ayrı 20 kitap nasıl okucaksın acaba?
Standart calculus kitaplari 1700 sayfa civarinda. Ustelik o bunun tavuguna kist demis, adamin yengesi olmus sonra hortlamis diye hikaye anlatilmiyor. Hayatinda daha once gormedigin seyler, genel kultur degil. Satir satir anlaman ogrenmen gereken ustune tonla soru cozmen gereken 1.sinif dersi. Ozeti yok. Dikkatin dagilir uc cumle kacirirsan on sayfa anlamazsin. Onlarca soru varyasyonu var.
Yapmaya niyetlenince oluyor yani.
