folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Final Soruları Elime Geçti Yardım ?



Final Soruları Elime Geçti Yardım ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    kasv4 bunu yazdı
    torpedo_XL bunu yazdı

    Buyur kitabı paylaştım. Bir zahmet okursan eğer oradaki bütün soruları götünle cevaplarsın.

    Peyami Safa - Dokuzuncu Hariciye Koğuşu.epub
    http://www15.zippyshare.com/v/WVGJMHf3/file.html

     

    hocam kitabı okumaya vaktim yok bugun ögrendim kitabtan sordugunu

    yuh amk cıdden yuh okutman okuyun dıye kıtap lıstesı vermıstır. onu da gıdıp okumayıp cevapları ıstıyorsun . ben boyle rezillik görmedim arkadaş.

    hadi cok detay denklem olur vs sorarsın spesifik bir konu olur sorarsın tamam da bu kadar basıt bır olayı ıcın . boşuna gıtmeyın okula zamanınızı harcıyorsunuz. 

    buradan da cıkar bırı ıbnelıgıne  o hocaya gıdıp boyle boyle yapıyor derse apışırsın hiç mi aklına gelmıyor .


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AslanAmca
    AslanAmca's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2010
    Erkek
    hipokondriyak bunu yazdı
    kasv4 bunu yazdı
    torpedo_XL bunu yazdı

    Buyur kitabı paylaştım. Bir zahmet okursan eğer oradaki bütün soruları götünle cevaplarsın.

    Peyami Safa - Dokuzuncu Hariciye Koğuşu.epub
    http://www15.zippyshare.com/v/WVGJMHf3/file.html

     

    hocam kitabı okumaya vaktim yok bugun ögrendim kitabtan sordugunu

    yuh amk cıdden yuh okutman okuyun dıye kıtap lıstesı vermıstır. onu da gıdıp okumayıp cevapları ıstıyorsun . ben boyle rezillik görmedim arkadaş.

    hadi cok detay denklem olur vs sorarsın spesifik bir konu olur sorarsın tamam da bu kadar basıt bır olayı ıcın . boşuna gıtmeyın okula zamanınızı harcıyorsunuz. 

    buradan da cıkar bırı ıbnelıgıne  o hocaya gıdıp boyle boyle yapıyor derse apışırsın hiç mi aklına gelmıyor .

    Aramızda okadar yavşak olduğunu sanmıyorum ? Bizde de vardı 20 tane kitap verdiler vize ve final için ayrı ayrı 20 kitap nasıl okucaksın acaba? 


    ZalımMadam.10.07.24
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Günde 150 sayfa okumak maksimum birkaç saatini alır hocam yapma gözünü seviyim 10-20 değil 50 kitap bile okunur.

    Hocanın elini ayağını öpünvalla


    www.kriptopedi.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek
    PathfindeR00 bunu yazdı

    Üniversite felaket kolaylaşmış. Geçen bir ekonometri 4. sınıf öğrencisi vize yerine geçecek bir ödev almış. Yardım eder misin dedi. Sorulardan birini söyleyeyim. 

    Denklem kökü nasıl bulunur ?

    Evet b2-4ac :/

    Rezillik lan.


    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamhakli
    adamhakli's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2015
    Erkek
    Pisibaliqi bunu yazdı
    PathfindeR00 bunu yazdı

    Üniversite felaket kolaylaşmış. Geçen bir ekonometri 4. sınıf öğrencisi vize yerine geçecek bir ödev almış. Yardım eder misin dedi. Sorulardan birini söyleyeyim. 

    Denklem kökü nasıl bulunur ?

    Evet b2-4ac :/

    denklemine göre değişir sayın abim :) 

    O dediğinde kök değil diskriminantıdır. Dif denki var karakteristik denki var yani karışır biraz :D

    Hocamız burada haklı, karakteristik kök bulma işlemidir o sorulan soru. Ve Diskriminant ile alakası yoktur. Ayrıca Sayısal Ekonometri okumak her baba yiğidin harcı da değildir...


    Diskriminant: İkinci dereceden büyük herhangi bir polinomun'un köklerinin bulunması için de bu kavram, köklerin toplamıiçin gereken ifadenin ve köklerin çarpımı için gereken ifadenin bulunması suretiyle genişletilmiştir.(Viki)
    Karakteristik Denklem Modeli: 
    Olasılık kuramı içinde herhangi bir rassal değişken için karekteristik fonksiyon bu değişkenin olasılık dağılımını bir bütün olarak tanımlar.(Viki) Bkz: https://www.youtube.com/watch?v=xaASew-lfm8


    Hayat savaştır, ölümden korkan YAŞAMASIN. https://www.tahribat.com/forum/cekilis-2020-bal-satisi-basladi---siparisler-ali-247037
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    lisede bir dönem boyunca 30 kitap okunmamız istenmişti

    yumurta döte dayanıncaya kadar ihmal ettik hepimiz

    sonra pazarlık ile 20'ye düşürdük kitap sayısını

    15 tatilde 20 kitap okumuştum, baya faydasını gördüm

    olmayacak şey değil

    1 günde 300 sayfalık bir kitap gayet rahat okunur

    kaldı ki dokuzuncu hariciye koğuşu incecik kitaptı, 100-150 sayfa falan olması lazım?

    3 saatte biterdi yaylana yaylana

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lotus
    Lotus's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2012
    Homo

    ben üniversitede hoca falan olsam üniversite öğrencisi adama hariciye koğuşunu oku gel demeye utanırım adam okumadım derken gurur duyuyor, 4 saat sürer en fazla o kitabı komple bitirmen çay kahve sigara içerek rahat rahat yani

    memleketin okul okuyanı bile okumaktan aciz olunca elini sallasan sığıra çarpıyor haliyle

    ek: ya mk sorulara baktım şimdi karakter analizi bilmem ne bile sormamış bildiğin olay sormuş yani kitabın üzerine düşünmeyeceksin (gerçi zaten yapamazsın) bile 

    Lotus tarafından 04/Oca/16 09:43 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Austen
    Austen's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2012
    Erkek

    Kitap 120 sayfa haydi basımı farklı yerden olsun, düz hesap 150 sayfa olsun. Ortalama bir üniversite öğrencisi bunu bir oturuşta bitirmeli. Soruları bulmuş cevapları da arıyor. Arsızlık.

    Sonra mezun olunca ben üniv. mezunuyum iş yok yaa :( diye ağlaşanlara örnek gösterilebilecek bir müridimiz.

    Bazı bölümlerde okuyanlara hak veririm. Mesela kafası basmadığı halde mühendislik okumaya yeltenmiştir. Kapasite odur, üzerine koymadığı için de fibonacci algoritmasını bile yazamaz. Ona bir derece eyvallah denir de. Arkadaş, bu bölümde okuyup şunun gibi sorulara cevap verememek için nasıl bir eksikliğin olması lazım bilmiyorum. Üniversitelere kapsamlı temizlik yapılsa, farklı şartlar getirilse, geçme, değerlendirme daha farklı olsa ülkedeki mezun sayısı 10'da 1'e düşer. Sektör de boğulmaktan kurtulur. Her sene elini sallasan onlarca mezun çıkıyor. Yarısı bu zihniyette. Yazık.

     

     

    Austen tarafından 04/Oca/16 11:02 tarihinde düzenlenmiştir
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    numune
    numune's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek

    bende dpü deyim evet dpü de okumak bu kadar kolay 4. sınıfım sadece 1 ders yoruma dayalı klasik oldu 

    özellikle iibf deysen yata yata okursun

     

    edit: konu gizli değil sen yürek mi yedin kardeşim

    numune tarafından 04/Oca/16 11:16 tarihinde düzenlenmiştir

    Götüyle inatlaşan donuna sıçar
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mürşide
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi
    nevorapat bunu yazdı
    hipokondriyak bunu yazdı
    kasv4 bunu yazdı
    torpedo_XL bunu yazdı

    Buyur kitabı paylaştım. Bir zahmet okursan eğer oradaki bütün soruları götünle cevaplarsın.

    Peyami Safa - Dokuzuncu Hariciye Koğuşu.epub
    http://www15.zippyshare.com/v/WVGJMHf3/file.html

     

    hocam kitabı okumaya vaktim yok bugun ögrendim kitabtan sordugunu

    yuh amk cıdden yuh okutman okuyun dıye kıtap lıstesı vermıstır. onu da gıdıp okumayıp cevapları ıstıyorsun . ben boyle rezillik görmedim arkadaş.

    hadi cok detay denklem olur vs sorarsın spesifik bir konu olur sorarsın tamam da bu kadar basıt bır olayı ıcın . boşuna gıtmeyın okula zamanınızı harcıyorsunuz. 

    buradan da cıkar bırı ıbnelıgıne  o hocaya gıdıp boyle boyle yapıyor derse apışırsın hiç mi aklına gelmıyor .

    Aramızda okadar yavşak olduğunu sanmıyorum ? Bizde de vardı 20 tane kitap verdiler vize ve final için ayrı ayrı 20 kitap nasıl okucaksın acaba? 

    Standart calculus kitaplari 1700 sayfa civarinda. Ustelik o bunun tavuguna kist demis, adamin yengesi olmus sonra hortlamis diye hikaye anlatilmiyor. Hayatinda daha once gormedigin seyler, genel kultur degil. Satir satir anlaman ogrenmen gereken ustune tonla soru cozmen gereken 1.sinif dersi. Ozeti yok. Dikkatin dagilir uc cumle kacirirsan on sayfa anlamazsin. Onlarca soru varyasyonu var.

    Yapmaya niyetlenince oluyor yani. 


    sigara değil, balık olan.
Toplam Hit: 3624 Toplam Mesaj: 25
#ödev