Firefox 6 Çıktı
-
Firefox 6′nın 16 Ağustos’da piyasaya sürülmesi bekleniyordu.
Mozilla Firefox 6′yı indirmek için
ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/6.0/win32/tr/
düzenleme: resmi sitesinde de yayınlanmıştır: http://europe.mozilla.org/tr/
-
çıkması iyi güzelde eklentiler çok sıkıntı yaratıyor..
-
eskiden 200-300 ram yerdi şimdi 135 yiyor ve açılışta bekletmiyor anında açılıyor , firefox 7 yi sabırsızlkla bekliyoruz oda sonbahara doğru çıkacak
-
aylık dergi gibi oldu buda sürekli yenisi cıkıyor
-
Firefox 6 daha çıkmadan beta sürümünü kullanıyordum gayet güzel oldu hız problemi nisbeten çözüm bulunmuş gibi ama daha çok yol alması gerekiyor...
-
eskiden derken ff5 i mi kastettin yoksa genel olarak mı black?
edit: sonbahara doğru da ff7 ckcakmış. chrome a cekti bu meret. doğurup doğurup salıyo :|
-
SyspioniC bunu yazdı:
-----------------------------
eskiden derken ff5 i mi kastettin yoksa genel olarak mı black?
-----------------------------eski sürüm yani ff5ten bahsettim ama biraz iyimser davrandım 400-500 gördüğüde oluyordu :)
fenerist07
firefoxun yeni stratejisi bu artık daha sık güncelleme yapıcak, google chromedan geri kalmamak için
-
Firefox 6yı sevdim, linuxde kullanıyorum, sorunsuz ve çok hızlı.
-
fenerist07 bunu yazdı:
-----------------------------
aylık dergi gibi oldu buda sürekli yenisi cıkıyor
----------------------------- -
Önceki sürümüne göre hızlı geldi ama bakalım.
-
banada gayet hızlı geldi ama bakalım..
