Firefox 6 Çıktı
-
Yeni versiyonları pompalarken Opera'dan bişeyler araklasalar fena olmayacak. Ne biliyim yeni versiyonu yükleyince heyecanla baktım arayüzde hiçbir değişiklik olmamış hayal kırıklığı yaşattılar. En azından butonları değiştirsinler.
Bu arada adres çubuğunda domain dışındaki kısımları IE'deki gibi soluklaştırmışlar.
-
Kullanıcı adı ve parola istiyor,
-
Robinson_Crusoe bunu yazdı:
-----------------------------
Kullanıcı adı ve parola istiyor,
-----------------------------önce kullanıcı adını seç dene olmaz ise yönetici olarak çalıştırmayı denermisin bendede ilk öyle dedi sonra yükledi
-
BlackApple bunu yazdı:
-----------------------------fenerist07
firefoxun yeni stratejisi bu artık daha sık güncelleme yapıcak, google chromedan geri kalmamak için
-----------------------------update yapmasın demiyoruz hacıt, 4.1 ,4.2 ,4.3 gibi gider sonra kökten yenilikci 5.0 gelir sonra 6.0 gelir bu her firmada her üründe böyledir. sonucta major update denen bişey var. bu hızla giderse seneye firefox 14 falan kullanıcaz.
-
Sık sık güncellenmesi güvenlik açısından çok iyi bence :) IE gibi değil en azından. Bi tane çıkarıp 3 sene beklemiyoruz :)
EDIT/ Baya hızlıymış :) -
ana sayfasında neden duyurulmuyor? beta mı bu?
-
eklenti desteği. :/
-
Thanks for your interest in Firefox 6
We aren't quite finished qualifying Firefox 6 yet. You should check out the latest Beta.
When we're all done with Firefox 6 it will show up on Firefox.com.
-
yarın resmi sitede duyrulması bekleniyor , yarın ya da ondan sonraki gün kesinlikle görürsünüz ana sayfasında
-
BlackApple bunu yazdı:
-----------------------------
yarın resmi sitede duyrulması bekleniyor , yarın ya da ondan sonraki gün kesinlikle görürsünüz ana sayfasında
-----------------------------ben bi hafta bekleyip öyle denicem, eklentiler güncellenmiş olsun. yoksa eklentisiz firefox pek işe yaramıyor.
