Firefox 6 Çıktı
-
online üyelerden baktımda hala 6.0 ı kulananlar var güncelleme çıktı 6.0.1 haberi olmayanlara haber veriyim dedim :|
-
an itibariyle 6.0.2 çıkmıştır güncelleme yapmayı unutmayınız
-
BlackApple bunu yazdı:
-----------------------------
an itibariyle 6.0.2 çıkmıştır güncelleme yapmayı unutmayınız
-----------------------------yapsın kendi a.q :D bide onunlamı uğraşacam :D
edit: Güncellemiş zaten geç kalmışsın hoca :D
-
daha 5.0 ın eklentileri tam değil bide 6 ilemi uğraşam :|
Eklentileri olmadan ff koca bi " 0 "
-
iLLuMiNaTi bunu yazdı:
-----------------------------
daha 5.0 ın eklentileri tam değil bide 6 ilemi uğraşam :|
Eklentileri olmadan ff koca bi " 0 "
-----------------------------joomla ile firefoxun nekadar cok ortak yönü var :P
-
http://www.tahribat.com/Haber-Mozilla-Firefox-7-Cikti-Indirin-6891/
-
7.0.1 güncellendi :|
-
BlackApple bunu yazdı:
-----------------------------
7.0.1 güncellendi :|
-----------------------------Hocam Mozilla içinmi çalışıyosun nedir bu :)
