Firefox Güzel Bir Eklenti
-
arkadaşlar yer imlerini çok satır yapmak için güzel bir eklenti

link:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/multirow-bookmarks-toolbarplus/ -
Hocam web sitelerine garezin mi var anlamadım :D Ekran çözünürlüğün zaten düşük. Sekmelerin başlık çubuğunda değil ve Menün gözüküyor. Başlat çubuğunu iki satır yapmışın. 4 Satır da yer imi :D
-
hocam 4 satır yetmez 3 4 satır daha ekle.
-
gece gece ii güldüm :D
-
chrome + bookolio
yok böyle harika birşey
-
firefox u kullanmamamın en büyük sebeplerinden biri sekmelerin enine çok yer kaplaması mesela. ama sen işi baya abartmışsın hocam :) o ekran görüntüsü beni hasta etti şuan :)
-
bütün yerimlerini ikon yapsan da geçici olanları yer imi klasöründe başka bir klasöre atsan hoş olmaz mı? :)
-
elini korkak alıştırma at 1-2 satır daha ne olacak :)
-
satırfox yapmışsın hocam tarayıcıyı demekki sen de bundan hoşlanıyorsun :D
-
Eklenti dediğin böyle olur kanka :D

-

sizde benim gibi yapın. sadece iconları bırakın isimlerini silin. baya site sığıyor.
ayrıca firefox un uygulama sekmesi olayıda çok kullanışlı soldaki kutu sekmeler o şekilde. hem az yer kaplıyor hemde kapatıp açtığımda o sekmeler hiç kapanmıyor sürekli açık oluyor.
