Firefox Güzel Bir Eklenti
-
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------
sizde benim gibi yapın. sadece iconları bırakın isimlerini silin. baya site sığıyor.
ayrıca firefox un uygulama sekmesi olayıda çok kullanışlı soldaki kutu sekmeler o şekilde. hem az yer kaplıyor hemde kapatıp açtığımda o sekmeler hiç kapanmıyor sürekli açık oluyor.
-----------------------------aynen hepsini ikon yaptım 2 satır yetiyor artık
-
Eklenti görmemişiniz kankalar

-
HolyOne bunu yazdı:
-----------------------------Eklenti görmemişiniz kankalar

-----------------------------vay amk tiridi lan
-
HolyOne bunu yazdı:
-----------------------------Eklenti görmemişiniz kankalar

-----------------------------dağılın beyler fazla söze gerek kalmadı galiba :D asdfasdfasdf:D aklıma mycity geldi amk :D
-
hepsini ikon yapıyorum..yetiyor şimdilik.. :D
-
HolyOne bunu yazdı:
-----------------------------Eklenti görmemişiniz kankalar

-----------------------------holy konuyu bide kilitleseydin en iyisi olurdu heralde üstüne bişi yazmayalım :D
amaç ne bunda :D
-
holy nin şifresinin en az 10 haneli olduğunuda gördük :)
-
Edit Buldum
-
-
HolyOne bunu yazdı:
-----------------------------Eklenti görmemişiniz kankalar

-----------------------------
10 tane şifreleme takdiği kullanmışsın şehim :D

