Firefox Güzel Bir Eklenti
-
iconların ismini siliyoruz yetiyor da
birde bunları en küçük hale getirme vardı onu bulamadım bir daha onu bilen var mı? -
sanane bunu yazdı:
-----------------------------aha da bu galiba
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/tilt/
-----------------------------bunu nerden etkinleştiriyoruz kurdukta 3D göstermek içün neyapicaz :D
-
Ctrl+Shift+M tuşlarına bas sonra mouse u oynat
Web tasarımcılar için geliştirilmiş bi eklenti sanırım. Sitenin kodlarını falan inceliyosun.
-
sanane bunu yazdı:
-----------------------------Ctrl+Shift+M tuşlarına bas sonra mouse u oynat
Web tasarımcılar için geliştirilmiş bi eklenti sanırım. Sitenin kodlarını falan inceliyosun.
-----------------------------aynen çok güzelmş yahu alttan evet kodlara da bakılabiliyormuş webmasterların işine yarayabilir bişey :))
-
HolyOne bunu yazdı:
-----------------------------Eklenti görmemişiniz kankalar

-----------------------------3d haricinde firebug çok daha iyi gibi?
