Fit Bir Vücut
-
HeyQirs bunu yazdı
müdür çapada uzunsan boya bakmazlar ;) çapayı büyütmeye bak :D
Ahahauaha:D
-
Hocam p90x var ona bak istersen
edit: 1.85 80 kiloydum 3 ayda 12 kilo verdim :( .Tekrar nasıl kilo alacam var mı bildiğiniz yol yordam müritler.
d3lete tarafından 19/Ağu/15 09:28 tarihinde düzenlenmiştir -
Yorumlariniz icin hepinize tesekkur ederim:)
Simdi arkadasimin biri bulk doneminden bahsetmis lakin ben zaten , obezite tarzi biriydim sonra yag yakmaya ve kas yapmaya basladim. Simdi ki amacim olan yagi yakmak ve parcali vucut cikarmak. :)
Benimde aklima sokak calismasi gelmisti , yani frank medronado ve cam gigandet icin cunku adamların vucutlari gercekten sizin icin kotu nirmal altinda ya da hos durmasa da benim cok hosuma gidiyor:)
Simdi sormak istedigim olay ; bu cam gigandet in vejeteryan oldugunu bimiyordum. Ben simdi zaten hayatimda ( yag yakici , protein tozu ) tarzi birsey kullanmadim. :) ama.mesela tavuk gogusü en sevdigim sey :) Arkadas yersen o korktugun ggoruntuye ulasirsin demiş o yuzden aklima takildi. Bu elemanlar sabah kalkinca yumurta sut yogurt yemiyor mu ya da aksam ne bileyim göğüş ton baligi ya da balik yemiyor mu ? :) Guzel bir konu oolacagina inaniyorum:)
Ve ben kilo vermek istemiyorum dedigim gibi olan kilomdan asagi dusersem bu seferde iskelete gibi kalacagim :) o yuzden su anda olan vücutumu parçalamak ve yag yakmak verdigim hedeflere ulasmak istiyorum:)
Ve ; Bu adamlar eline agirlik almiyor mu surekli kendi agirliklari ile mi calisiyorlar yani:)
Roark tarafından 19/Ağu/15 10:48 tarihinde düzenlenmiştir -
165 cm boy kısa değildir hocam. Ortalamanın biraz altındadır. Yaptığın sporla ilgili, eğer teknik Açıdan gerekmiyorsa boyun pek bir Önemi yoktur. Hatta senin boylarında bir insan vücut geliştirmede kendi Ağırlığı ile çok daha rahat ve dengeli çalışabilir. Dövüş sporlarına girmiyorum.
Ilk ve en sık yapıla hata şu ki; dergi kapaklarındaki adamları görüp, ben böyle olmak istiyorum, demektir. Bu bir bakıma imkansızdır. Vücut yapısı; kas, kemik ve çalışma Şekline göre değişir ve zaten bu nedenle bilinçsiz ve uzmansız yapılmaması gerekir. Kimi insanın kolları inanılmaz derecede irileşirken, Göğüs bölgesi top.arlanmaz veya trapezi çok çalışırsın ve çirkin bir görüntü oluşur. Sorunun cevabı düzenli ve ne yaptığını bilerek çalışmaktır.
Ayrıca bahsettiğin adamlar Planlı ve Programlı Çalışmanın yanı sıra Allah vergisi orantılı vücutlara sahip oldukları için oradalar ve o vücut ile para kazanıyorlar. Seks yaparken ve yazın bir kaç kere tişört çıkaran vatandaşlarız. Parçalı olsa ne olur, olmasa ne olur.
NOT: böyle diyorum ama senelerdir ben de parçalı olmak için çabalıyor ne gerekiyorsa yapıyorum. Sonuçta makul kerte parçalı ve fit bir vücudum var, eyvallah ancak, pek bir boka yaradığı yok. Sağlık adına düzenli egzersiz yeterli bence
-
Parçalı bir vücut istiyorsan çok çalışman gerekiyor ve destek gerekir, protein, bcaa ve amino asit vs vs. Uyku düzenine dikkat edeceksin yemeklerine dikkat edeceksin kolay bir şey değil. Profesyonel bilgi almadan sakın kendi kafana göre işlem yapma, güzel bir fitness salonuna git orada bi yağ oranlarını vs vs ölçüm yapsınlar orada anlat derdini öyle yapabilirsin
-
Spor kısmı tamamen senin zevkine kalmış o yüzden ona bişey diyemem, ama hacim kazanmak istiyorsan body, kondisyon ve stres atmak içinse dövüş öneririm.
Öte yandan diyet kısmı bunun cidden en önemli kısmı. Hayatından şekeri tamamen çıkar, çaydan, kahveden, hepsinden. İşlenmiş gıda tüketmemeye çalış ya da etiketlerine bak mısır şurubu glikoz falan görürsen terket ortamı.
Beyaz ekmek yerine tam tahıllı ekmek ye ve tuzu azalt. Ayrıca günde 2 konserve ton balığı, tavuk göğsü ya da birkaç tane yumurta yemeye çalış. Makarna falan alırkende kepeklisinden al.Yıllardır benimle gelen simiti ahanda böyle erittim.
-
Maddox bunu yazdı
Yorumlariniz icin hepinize tesekkur ederim:)
Simdi arkadasimin biri bulk doneminden bahsetmis lakin ben zaten , obezite tarzi biriydim sonra yag yakmaya ve kas yapmaya basladim. Simdi ki amacim olan yagi yakmak ve parcali vucut cikarmak. :)
Benimde aklima sokak calismasi gelmisti , yani frank medronado ve cam gigandet icin cunku adamların vucutlari gercekten sizin icin kotu nirmal altinda ya da hos durmasa da benim cok hosuma gidiyor:)
Simdi sormak istedigim olay ; bu cam gigandet in vejeteryan oldugunu bimiyordum. Ben simdi zaten hayatimda ( yag yakici , protein tozu ) tarzi birsey kullanmadim. :) ama.mesela tavuk gogusü en sevdigim sey :) Arkadas yersen o korktugun ggoruntuye ulasirsin demiş o yuzden aklima takildi. Bu elemanlar sabah kalkinca yumurta sut yogurt yemiyor mu ya da aksam ne bileyim göğüş ton baligi ya da balik yemiyor mu ? :) Guzel bir konu oolacagina inaniyorum:)
Ve ben kilo vermek istemiyorum dedigim gibi olan kilomdan asagi dusersem bu seferde iskelete gibi kalacagim :) o yuzden su anda olan vücutumu parçalamak ve yag yakmak verdigim hedeflere ulasmak istiyorum:)
Ve ; Bu adamlar eline agirlik almiyor mu surekli kendi agirliklari ile mi calisiyorlar yani:)
Hocam medranonun vücudu 5 yıldızdır kimsenin hoşuna gittirememe lüksü yoktur, zaten benim hoşuma giden vucudunun görünümü değil kendini nasıl tartabildiği ve cambazlıklarıdır.
Bahsettiğim et kırmızı et.. Kaslarını besleyebiliyorsan yağlarını yakmaktan yani kilo vermekten korkmayacaksın.. Zaten olan kilonun hiç bozulmadan kasa dönüşmesi görülmemiştir görülemez.. 1 kilo kas 1 kilo yağdan daha zor oluşur.. Sen çalışmaya devam et kilo verdim diye bırakma protein, kalsiyum temel olmak uzere iyi besle kendini..
bu konudaki kısa düşüncem;
Çok çalış
Çok ye
Çok uyu
ve dediğim gibi ağırlığı ve fazladan abidik gubidik hareketleri aklına sokma bile.. Temel belli 4 hareket..
+ medranoyu senelerdir takip ederim bir kez ağırlıkta görmedim (ağırlığı kendine bağlaması haricinde :) ) gözden de kaçırmış olabilirim tabi.. Tekerleğe takla attırdığını hatırlıyorum o da çok yönlü kas geliştirir zaten.
-
Maddox bunu yazdı
Yorumlariniz icin hepinize tesekkur ederim:)
Simdi arkadasimin biri bulk doneminden bahsetmis lakin ben zaten , obezite tarzi biriydim sonra yag yakmaya ve kas yapmaya basladim. Simdi ki amacim olan yagi yakmak ve parcali vucut cikarmak. :)
Benimde aklima sokak calismasi gelmisti , yani frank medronado ve cam gigandet icin cunku adamların vucutlari gercekten sizin icin kotu nirmal altinda ya da hos durmasa da benim cok hosuma gidiyor:)
Simdi sormak istedigim olay ; bu cam gigandet in vejeteryan oldugunu bimiyordum. Ben simdi zaten hayatimda ( yag yakici , protein tozu ) tarzi birsey kullanmadim. :) ama.mesela tavuk gogusü en sevdigim sey :) Arkadas yersen o korktugun ggoruntuye ulasirsin demiş o yuzden aklima takildi. Bu elemanlar sabah kalkinca yumurta sut yogurt yemiyor mu ya da aksam ne bileyim göğüş ton baligi ya da balik yemiyor mu ? :) Guzel bir konu oolacagina inaniyorum:)
Ve ben kilo vermek istemiyorum dedigim gibi olan kilomdan asagi dusersem bu seferde iskelete gibi kalacagim :) o yuzden su anda olan vücutumu parçalamak ve yag yakmak verdigim hedeflere ulasmak istiyorum:)
Ve ; Bu adamlar eline agirlik almiyor mu surekli kendi agirliklari ile mi calisiyorlar yani:)
Hocam protein tarzı şeyler yiyeceksin tabi ki.Günlük ihtiyacı karşılayamazsa hem gelismez hem de çok yavaş bi şekilde oksa da kas kaybı olur.Ama cabuk yağa dönüşen yiyecekler hep en güzel yiyecekler,icicecekler...Hamur isi , ekmek tuzu bıraktığında ciddi bir fark gördüm ben.Adonisim varmış benim dedim.Ama buradaki olay kilo değil su.Çünkü kilomda değişiklik olmadan çıktı adonisler.
Eğer 2 3 gun cips kolaya yuklensem gözle gorulur şekilde bir değişim oluyor.
Ağırlık kaldıran vardır tabi de benim okuduklarim fazla ağırlık hacim kazandırır hafif ağırlık sekil...kendimde tecrübe ettim.Mesela su an 18 kilo dambilla calisiyorum biceps ler kalın ama hic şekilli değil.Diğer yandan göğüs için sadece sınav cektim , göğüs kasları hem şekilli hem de gayet büyük.
Ayrıca sinavda şöyle bi güzellik var, bilenler omuz hizasında calisinca triceps çalıştırıyor.Su an triceps lerim de gayet sekilli ve büyük.
Yani vücut ağırlığıyla yaptığım tüm antremanlarda güzel sonuç verdi.Dambilla ise hacim kazandım.Bu benim tecrübe.Başka birinde farkli sonuc verir vermez orasını bilemem.Ben profesyonel deilim.O yüzden her dediğim de doğru olmayabilir.
-
Hacım sen bu konuyu burda açmayaydın iyiydi.Çünkü tecrübelerime göre bu sitede bu sporla 1 ay uğraşıpda bir araba dolusu yalan yanlış tavsiye veren müridler var.Müridlerden biri demiş gir bodyforum a yada ingilizce dökümanlara onları oku.
Frankie Edgar ve Urjah Fabere bak internetten.Bu adamlarda aşağı yukarı senin boyunda-kilonda adamlar.
-
u235 bunu yazdı
Hacım sen bu konuyu burda açmayaydın iyiydi.Çünkü tecrübelerime göre bu sitede bu sporla 1 ay uğraşıpda bir araba dolusu yalan yanlış tavsiye veren müridler var.Müridlerden biri demiş gir bodyforum a yada ingilizce dökümanlara onları oku.
Frankie Edgar ve Urjah Fabere bak internetten.Bu adamlarda aşağı yukarı senin boyunda-kilonda adamlar.
Hocam onların yanında gerçekten prof olanlarda var buna inanıyorum:) onlara güvenerek actım konuyu zaten. senin yorumun içinde tesekkür ederim , ve artı olarak " Urjah Fabere " isimli elemanın vücudu gerçekten cok iyi.
@slim_38 ; kendi agırlıgım ile calısmaya baslıyacagım sanırım hocam:)
@NaZi_ ; Öncelikle yorumun için teşekkür ederim hocam , dergi kapaklarında ziyade kendi vücut seklimi sınırlarımı bilmedigim için belli bir hedefde veya sekilde ilerlemek istiyorum demistim :)
@Ceoden ; Ben vejetaryan denilince tamamen ( dana , tavuk , ) yani kırmızı beyaz filan hiç et yemiyorlar diye düsündüm ama sanırım protein için tavuk , yumurta , ve protein içerikli seyler ile besleniyorlar.
@tROjaN ; umarım bu konuda " spor salonunu" para kazanmak için açmış değilde gerçekten işinde " kalite " olmak için açmış kişileri bulurum hocam
