Fit Bir Vücut

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    HeyQirs bunu yazdı

    müdür çapada uzunsan boya bakmazlar ;) çapayı büyütmeye bak :D

    Ahahauaha:D


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    d3lete
    d3lete's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2014
    Erkek

    Hocam p90x var ona bak istersen

     

    edit: 1.85 80 kiloydum 3 ayda 12 kilo verdim  :( .Tekrar nasıl kilo alacam var mı bildiğiniz yol yordam müritler.

     

    d3lete tarafından 19/Ağu/15 09:28 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roark
    Roark's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2011
    Erkek

    Yorumlariniz icin hepinize tesekkur ederim:) 

    Simdi arkadasimin biri bulk doneminden bahsetmis lakin ben zaten , obezite tarzi biriydim sonra yag yakmaya ve kas yapmaya basladim. Simdi ki amacim olan yagi yakmak ve parcali vucut cikarmak. :) 

    Benimde aklima sokak calismasi gelmisti , yani frank medronado ve cam gigandet icin cunku adamların vucutlari gercekten sizin icin kotu nirmal altinda ya da hos durmasa da benim cok hosuma gidiyor:) 

    Simdi sormak istedigim olay ; bu cam gigandet in vejeteryan oldugunu bimiyordum. Ben simdi zaten hayatimda ( yag yakici , protein tozu ) tarzi birsey kullanmadim. :) ama.mesela tavuk gogusü en sevdigim sey :) Arkadas yersen o korktugun ggoruntuye ulasirsin demiş o yuzden aklima takildi. Bu elemanlar sabah kalkinca yumurta sut yogurt yemiyor mu ya da aksam ne bileyim göğüş ton baligi ya da balik yemiyor mu ? :) Guzel bir konu oolacagina inaniyorum:) 

    Ve ben kilo vermek istemiyorum dedigim gibi olan kilomdan asagi dusersem bu seferde iskelete gibi kalacagim :) o yuzden su anda olan vücutumu parçalamak ve yag yakmak verdigim hedeflere ulasmak istiyorum:)

    Ve ; Bu adamlar eline agirlik almiyor mu surekli kendi agirliklari ile mi calisiyorlar yani:)

    Roark tarafından 19/Ağu/15 10:48 tarihinde düzenlenmiştir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NaZi_
    NaZi_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2010
    Erkek

    165 cm boy kısa değildir hocam. Ortalamanın biraz altındadır. Yaptığın sporla ilgili, eğer teknik Açıdan gerekmiyorsa boyun pek bir Önemi yoktur. Hatta senin boylarında bir insan vücut geliştirmede kendi Ağırlığı ile çok daha rahat ve dengeli çalışabilir. Dövüş sporlarına girmiyorum.

    Ilk ve en sık yapıla hata şu ki; dergi kapaklarındaki adamları görüp, ben böyle olmak istiyorum, demektir. Bu bir bakıma imkansızdır. Vücut yapısı; kas, kemik ve çalışma Şekline göre değişir ve zaten bu nedenle bilinçsiz ve uzmansız yapılmaması gerekir. Kimi insanın kolları inanılmaz derecede irileşirken, Göğüs bölgesi top.arlanmaz veya trapezi çok çalışırsın ve çirkin bir görüntü oluşur. Sorunun cevabı düzenli ve ne yaptığını bilerek çalışmaktır.

    Ayrıca bahsettiğin adamlar Planlı ve Programlı Çalışmanın yanı sıra Allah vergisi orantılı vücutlara sahip oldukları için oradalar ve o vücut ile para kazanıyorlar. Seks yaparken ve yazın bir kaç kere tişört çıkaran vatandaşlarız. Parçalı olsa ne olur, olmasa ne olur.

    NOT: böyle diyorum ama senelerdir ben de parçalı olmak için çabalıyor ne gerekiyorsa yapıyorum. Sonuçta makul kerte parçalı ve fit bir vücudum var, eyvallah ancak, pek bir boka yaradığı yok. Sağlık adına düzenli egzersiz yeterli bence 

     


    Kendimi bir akşam toplumun ete kemiğe bürünmüş hali ile yemeğe çıkarken hayal ediyorum şimdi; yemekler gelmiş ve çiğnemeye devam ediyoruz. Tam o sırada topluma doğru bakıyorum, ben aseksüel olmaya karar verdim, diyorum ve toplumun yüzü düşüyor. Başlıyor neden ve sonuçlarını sorgulamaya, felaket senaryoları anlatmaya ve yer yer yaftalamaya. Hayal ediyorum, yerimden kalkıyorum ve masanın etrafında bir yarım tur atıyorum, artık toplumun yanı başında, tabiri caizse ensesindeyim. Bir kolumu masaya dayıyorum ve kısa kollu tişörtümden uzanan kollarım yılların emeği sonucu bir kas yığını şeklinde, tam da toplumun bakacağı yerde duruyor. Kulağına doğru eğiliyorum ve şöyle diyorum; desene sen her bi sikimi çok iyi biliyorsun lan ?!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tR0jaN
    tR0jaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    Parçalı bir vücut istiyorsan çok çalışman gerekiyor ve destek gerekir, protein, bcaa ve amino asit vs vs. Uyku düzenine dikkat edeceksin yemeklerine dikkat edeceksin kolay bir şey değil. Profesyonel bilgi almadan sakın kendi kafana göre işlem yapma, güzel bir fitness salonuna git orada bi yağ oranlarını vs vs ölçüm yapsınlar orada anlat derdini öyle yapabilirsin


    TÜRK insanı kağıt para gibidir, ışığa tut içinde "ATATÜRK" yoksa sahtedir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    Spor kısmı tamamen senin zevkine kalmış o yüzden ona bişey diyemem, ama hacim kazanmak istiyorsan body, kondisyon ve stres atmak içinse dövüş öneririm.
    Öte yandan diyet kısmı bunun cidden en önemli kısmı. Hayatından şekeri tamamen çıkar, çaydan, kahveden, hepsinden. İşlenmiş gıda tüketmemeye çalış ya da etiketlerine bak mısır şurubu glikoz falan görürsen terket ortamı. 
    Beyaz ekmek yerine tam tahıllı ekmek ye ve tuzu azalt. Ayrıca günde 2 konserve ton balığı, tavuk göğsü ya da birkaç tane yumurta yemeye çalış. Makarna falan alırkende kepeklisinden al.

    Yıllardır benimle gelen simiti ahanda böyle erittim.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ceoden
    Ceoden's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2015
    Erkek
    Maddox bunu yazdı

    Yorumlariniz icin hepinize tesekkur ederim:) 

    Simdi arkadasimin biri bulk doneminden bahsetmis lakin ben zaten , obezite tarzi biriydim sonra yag yakmaya ve kas yapmaya basladim. Simdi ki amacim olan yagi yakmak ve parcali vucut cikarmak. :) 

    Benimde aklima sokak calismasi gelmisti , yani frank medronado ve cam gigandet icin cunku adamların vucutlari gercekten sizin icin kotu nirmal altinda ya da hos durmasa da benim cok hosuma gidiyor:) 

    Simdi sormak istedigim olay ; bu cam gigandet in vejeteryan oldugunu bimiyordum. Ben simdi zaten hayatimda ( yag yakici , protein tozu ) tarzi birsey kullanmadim. :) ama.mesela tavuk gogusü en sevdigim sey :) Arkadas yersen o korktugun ggoruntuye ulasirsin demiş o yuzden aklima takildi. Bu elemanlar sabah kalkinca yumurta sut yogurt yemiyor mu ya da aksam ne bileyim göğüş ton baligi ya da balik yemiyor mu ? :) Guzel bir konu oolacagina inaniyorum:) 

    Ve ben kilo vermek istemiyorum dedigim gibi olan kilomdan asagi dusersem bu seferde iskelete gibi kalacagim :) o yuzden su anda olan vücutumu parçalamak ve yag yakmak verdigim hedeflere ulasmak istiyorum:)

    Ve ; Bu adamlar eline agirlik almiyor mu surekli kendi agirliklari ile mi calisiyorlar yani:)

    Hocam medranonun vücudu 5 yıldızdır kimsenin hoşuna gittirememe lüksü yoktur, zaten benim hoşuma giden vucudunun görünümü değil kendini nasıl tartabildiği ve cambazlıklarıdır.

    Bahsettiğim et kırmızı et.. Kaslarını besleyebiliyorsan yağlarını yakmaktan yani kilo vermekten korkmayacaksın.. Zaten olan kilonun hiç bozulmadan kasa dönüşmesi görülmemiştir görülemez.. 1 kilo kas 1 kilo yağdan daha zor oluşur.. Sen çalışmaya devam et kilo verdim diye bırakma protein, kalsiyum temel olmak uzere iyi besle kendini..

    bu konudaki kısa düşüncem;

    Çok çalış

    Çok ye

    Çok uyu

     

    ve dediğim gibi ağırlığı ve fazladan abidik gubidik hareketleri aklına sokma bile.. Temel belli 4 hareket.. 

    + medranoyu senelerdir takip ederim bir kez ağırlıkta görmedim (ağırlığı kendine bağlaması haricinde :) ) gözden de kaçırmış olabilirim tabi.. Tekerleğe takla attırdığını hatırlıyorum o da çok yönlü kas geliştirir zaten.


    DBD 3docean.net/user/nokuf exarch.artstation.com Instagram.com/exarch.art
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slim_38
    slim_38's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ekim/2012
    Erkek
    Maddox bunu yazdı

    Yorumlariniz icin hepinize tesekkur ederim:) 

    Simdi arkadasimin biri bulk doneminden bahsetmis lakin ben zaten , obezite tarzi biriydim sonra yag yakmaya ve kas yapmaya basladim. Simdi ki amacim olan yagi yakmak ve parcali vucut cikarmak. :) 

    Benimde aklima sokak calismasi gelmisti , yani frank medronado ve cam gigandet icin cunku adamların vucutlari gercekten sizin icin kotu nirmal altinda ya da hos durmasa da benim cok hosuma gidiyor:) 

    Simdi sormak istedigim olay ; bu cam gigandet in vejeteryan oldugunu bimiyordum. Ben simdi zaten hayatimda ( yag yakici , protein tozu ) tarzi birsey kullanmadim. :) ama.mesela tavuk gogusü en sevdigim sey :) Arkadas yersen o korktugun ggoruntuye ulasirsin demiş o yuzden aklima takildi. Bu elemanlar sabah kalkinca yumurta sut yogurt yemiyor mu ya da aksam ne bileyim göğüş ton baligi ya da balik yemiyor mu ? :) Guzel bir konu oolacagina inaniyorum:) 

    Ve ben kilo vermek istemiyorum dedigim gibi olan kilomdan asagi dusersem bu seferde iskelete gibi kalacagim :) o yuzden su anda olan vücutumu parçalamak ve yag yakmak verdigim hedeflere ulasmak istiyorum:)

    Ve ; Bu adamlar eline agirlik almiyor mu surekli kendi agirliklari ile mi calisiyorlar yani:)

    Hocam protein  tarzı şeyler yiyeceksin tabi ki.Günlük ihtiyacı karşılayamazsa hem gelismez hem de çok yavaş bi şekilde oksa da kas kaybı olur.Ama cabuk yağa dönüşen yiyecekler hep en güzel yiyecekler,icicecekler...Hamur isi , ekmek tuzu bıraktığında ciddi bir fark gördüm ben.Adonisim varmış  benim dedim.Ama buradaki olay kilo değil su.Çünkü kilomda değişiklik olmadan çıktı adonisler.

    Eğer 2 3 gun cips kolaya yuklensem gözle gorulur şekilde bir değişim oluyor.

    Ağırlık kaldıran vardır tabi de benim okuduklarim fazla ağırlık hacim kazandırır hafif ağırlık sekil...kendimde tecrübe ettim.Mesela su an 18 kilo dambilla calisiyorum biceps ler kalın ama hic şekilli değil.Diğer yandan göğüs için sadece sınav cektim , göğüs kasları hem şekilli hem de gayet büyük.

    Ayrıca sinavda şöyle bi güzellik var, bilenler omuz hizasında calisinca triceps çalıştırıyor.Su an triceps lerim de gayet sekilli ve büyük.

    Yani vücut ağırlığıyla yaptığım tüm antremanlarda güzel sonuç verdi.Dambilla ise hacim kazandım.Bu benim tecrübe.Başka birinde farkli sonuc verir vermez orasını bilemem.Ben profesyonel deilim.O yüzden her dediğim de doğru olmayabilir.


    Münferidin münasıbı mükafatından mütefekkir olandır
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Hacım sen bu konuyu burda açmayaydın iyiydi.Çünkü tecrübelerime göre bu sitede bu sporla 1 ay uğraşıpda bir araba dolusu yalan yanlış tavsiye veren müridler var.Müridlerden biri demiş gir bodyforum a yada ingilizce dökümanlara onları oku.

    Frankie Edgar ve Urjah Fabere bak internetten.Bu adamlarda aşağı yukarı senin boyunda-kilonda adamlar.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roark
    Roark's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2011
    Erkek
    u235 bunu yazdı

    Hacım sen bu konuyu burda açmayaydın iyiydi.Çünkü tecrübelerime göre bu sitede bu sporla 1 ay uğraşıpda bir araba dolusu yalan yanlış tavsiye veren müridler var.Müridlerden biri demiş gir bodyforum a yada ingilizce dökümanlara onları oku.

    Frankie Edgar ve Urjah Fabere bak internetten.Bu adamlarda aşağı yukarı senin boyunda-kilonda adamlar.

    Hocam onların yanında gerçekten prof olanlarda var buna inanıyorum:) onlara güvenerek actım konuyu zaten. senin yorumun içinde tesekkür ederim , ve artı olarak " Urjah Fabere " isimli elemanın vücudu gerçekten cok iyi.

     @slim_38 ; kendi agırlıgım ile calısmaya baslıyacagım sanırım hocam:) 
     @NaZi_ ; Öncelikle yorumun için teşekkür ederim hocam , dergi kapaklarında ziyade kendi vücut seklimi sınırlarımı bilmedigim için belli bir hedefde veya sekilde ilerlemek istiyorum demistim :) 
     @Ceoden ; Ben vejetaryan denilince tamamen ( dana , tavuk , ) yani kırmızı beyaz filan hiç et yemiyorlar diye düsündüm ama sanırım protein için tavuk , yumurta , ve protein içerikli seyler ile besleniyorlar.
     @tROjaN ; umarım bu konuda " spor salonunu" para kazanmak için açmış değilde gerçekten işinde " kalite " olmak için açmış kişileri bulurum hocam

Toplam Hit: 3765 Toplam Mesaj: 27
fit vücud