Forumlar Hakkında Bir Acıklama...
-
arkadaşlar şu varki sadece moddan değil.Bende zamanında dashaq team gibi kandırdık, başka msnden başka birşeymiş gibi hallettik.Şu var ki bende msn alıp farklı bir nickle girip ne olduğunu öğrenip şikayet edebilirim.Yada herhang bir üye bunu şikayet edebilir.
Türkiye de forum gibi olması lazım her birey rejimi bozacakları şikayet edecek karşı duracak fakat ülkede gerekeni yapacak adaleti hukuku.
Yani sizde ispiyonlaya bilirsiniz.Şu var bir işyeri sahibi nasıl bütün çalışanlarını tanımak ister.sivi dir şudur budur ister hatta dükkansa aileleri yemeğe çağırır vs..İşte Türkiye bunu yapamaz başbakalnar hepinizi tanıyamaz bu nedenle mit,jiterm vardır.Fakat bu forumda da oluyor.Adminler modlar sizinledir.Herkezin listeisnde admin moddur.
İşte bu kötü birşeymidir hayır.Siz eğer bir şeyi yanlışlıkla yaptığınızda adminler sizin yapmayacağınızı biliyorsa yaa yapmaz o yanlışlıkla der ve siz eninde sonunda doğruya ulaşırsınız.Fakat siz kötüyseniz adminler modlar der ki bu adam bunu yapabilecek kapasitede o zaman işiniz bitik.
-
Komik geldi :)
Sadece kendi seviyelerini düşürdüler ellerine bundan başka bir şey geçemedi... -
walla rene and friends watching us :D korktum valla :D
ya hala bu banazlar var yaaa ne diim eline saglık desem en uygunu sanırım. valla forum olarak internette bir cok yere kaydımı yaptırmısımdır. ama dogru durust foruma yazılanları okudugum ve cevap verileceklere verdigim tek forum tbt.forum...
tahribata uzanan eller kırılsın.. yok yok kırılmasın rene kendi elleri kırsın daha zevkli olur :d
-
Gündem Yasaklari
►Derin Konular bölümünde yaratılan en ufak bir küfür, hakaret, tartışma ortamı, bunu yaratan üyelerin süreli-süresiz banlanmasına sebep olacaktır. ►Sitemizin esas amacının teknoloji ve güvenlik olduğunu unutarak, siteye sadece siyasi konular açmak için üye olan arkadaşlarımız üyelikleri iptal edilecektir ve açtıkları konular silinecektir... -
bazı mesajlarımın sonuna hoşuma gittiği için "selametle" yazıyodum ben o gruptan değilim heaa :)
-
renegadealien
...golgeler ve saz arkadaşları...
--------------------------------:D:D uha aaa nıhaaa ğğğhaaaa :D
-
beyler bahsettiniz adam emirreis ben böle bişi beklemem şahsen ama tabii görecelidir herkes benim gibi düşünmeyebilir
-
yazık..hemde çok yazık..
düştüğümüz durumlara bak..
gölgeler 1 sene önce süper bi insandı..gerçi hala harika benim gözümde ama bu olayı şimdi öğrendim ve şok oldum..
yazık oldu.. -
bu -
arkadaşların- zaten niyetlerinin "Tahr(i)stihbarat" farkında olduğunu biliyorum. :c]Bu arkadaşlaırn İhraçları bence uygun çok yoruma gerek görmüyorum...
-
heryüze gülen dost değil arkadaşlar
bknz: gölgeler ve saz arkadaşları veletler ya:D büyüsünler biraz daha
