Forumlar Hakkında Bir Acıklama...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    arkadaşlar şu varki sadece moddan değil.Bende zamanında dashaq team gibi kandırdık, başka msnden başka birşeymiş gibi hallettik.Şu var ki bende msn alıp farklı bir nickle girip ne olduğunu öğrenip şikayet edebilirim.Yada herhang bir üye bunu şikayet edebilir.

    Türkiye de forum gibi olması lazım her birey rejimi bozacakları şikayet edecek karşı duracak fakat ülkede gerekeni yapacak adaleti hukuku.

    Yani sizde ispiyonlaya bilirsiniz.Şu var bir işyeri sahibi nasıl bütün çalışanlarını tanımak ister.sivi dir şudur budur ister hatta dükkansa aileleri yemeğe çağırır vs..İşte Türkiye bunu yapamaz başbakalnar hepinizi tanıyamaz bu nedenle mit,jiterm vardır.Fakat bu forumda da oluyor.Adminler modlar sizinledir.Herkezin listeisnde admin moddur.

    İşte bu kötü birşeymidir hayır.Siz eğer bir şeyi yanlışlıkla yaptığınızda adminler sizin yapmayacağınızı biliyorsa yaa yapmaz o yanlışlıkla der ve siz eninde sonunda doğruya ulaşırsınız.Fakat siz kötüyseniz adminler modlar der ki bu adam bunu yapabilecek kapasitede o zaman işiniz bitik.

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CLK-J35
    CLK-J35's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    Komik geldi :)

    Sadece kendi seviyelerini düşürdüler ellerine bundan başka bir şey geçemedi...

    CeLeKatireJeotuzbeş
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wassh
    wassh's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek

    walla rene and friends watching us :D korktum valla :D

    ya hala bu banazlar var yaaa ne diim eline saglık desem en uygunu sanırım. valla forum olarak internette bir cok yere kaydımı yaptırmısımdır. ama dogru durust foruma yazılanları okudugum ve cevap verileceklere verdigim tek forum tbt.forum...

    tahribata uzanan eller kırılsın.. yok yok kırılmasın rene kendi elleri kırsın daha zevkli olur :d


    cin alinin mına koyam bana bişi olmasın...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    8mm
    8mm's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2003
    Erkek
    Gündem Yasaklari

    ►Derin Konular bölümünde yaratılan en ufak bir küfür, hakaret, tartışma ortamı, bunu yaratan üyelerin süreli-süresiz banlanmasına sebep olacaktır.
    ►Sitemizin esas amacının teknoloji ve güvenlik olduğunu unutarak, siteye sadece siyasi konular açmak için üye olan arkadaşlarımız üyelikleri iptal edilecektir ve açtıkları konular silinecektir...


    Kimse sana özgürlük veremez. Kimse sana eşitlik veya adalet veya başka birşey veremez. Eğer adamsan, sen alırsın. 8mm@tahribat.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    bazı mesajlarımın sonuna hoşuma gittiği için "selametle" yazıyodum  ben o gruptan değilim heaa :)

    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    renegadealien
    ...golgeler ve saz arkadaşları...
    --------------------------------

     

    :D:D uha aaa nıhaaa ğğğhaaaa :D


    sanılanın aksine...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kalibre
    kalibre's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2006
    Erkek
    beyler bahsettiniz adam emirreis ben böle bişi beklemem şahsen ama tabii görecelidir herkes benim gibi düşünmeyebilir

    Herkesin hayatına kimse karışamaz
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    yazık..hemde çok yazık..
    düştüğümüz durumlara bak..
    gölgeler 1 sene önce süper bi insandı..gerçi hala harika benim gözümde ama bu olayı şimdi öğrendim ve şok oldum..
    yazık oldu..

    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ravage
    Ravage's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek

    bu -arkadaşların- zaten niyetlerinin "Tahr(i)stihbarat" farkında olduğunu biliyorum. :c]

    Bu arkadaşlaırn İhraçları bence uygun çok yoruma gerek görmüyorum... 


    Buralar bizden sorulur... Ravage@tahribat.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSH
    SSH's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    heryüze gülen dost değil arkadaşlar
    bknz: gölgeler ve saz arkadaşları veletler ya:D büyüsünler biraz daha 

    sırıtma la.
Toplam Hit: 5938 Toplam Mesaj: 38