Forumlar Hakkında Bir Acıklama...
-
3mr3 bunu yazdı:
-----------------------------
heryüze gülen dost değil arkadaşlar
bknz: gölgeler ve saz arkadaşları veletler ya:D büyüsünler biraz daha
-----------------------------3mr3 sana noluyo la ?
-
anlamadıgım tek şey var..daha dün tbtye üye olmus insanların (kim olursa olsun)onlar hakkında vay salaklar vay itler vs... konusması... ayrıca hala inanamıorm onların bole bişe yapcağına ayrıca bi ara chat acıkken gene ayaklanma olmusdu ozaman omuz omuzayız o yoksa bizde yokuz muhabbeti yapanlar şimdi adamlr banlanınca neden bole konusuor... tek sözüm ayıb..varsa biliginiz konusun yoksa susun tek sözüm budur..ben ne oldugunu tam olarak anlıyamadıgım için bişey diyemiorm..
-
sipidik bunu yazdı:
-----------------------------
anlamadıgım tek şey var..daha dün tbtye üye olmus insanların (kim olursa olsun)onlar hakkında vay salaklar vay itler vs... konusması... ayrıca hala inanamıorm onların bole bişe yapcağına ayrıca bi ara chat acıkken gene ayaklanma olmusdu ozaman omuz omuzayız o yoksa bizde yokuz muhabbeti yapanlar şimdi adamlr banlanınca neden bole konusuor... tek sözüm ayıb..varsa biliginiz konusun yoksa susun tek sözüm budur..ben ne oldugunu tam olarak anlıyamadıgım için bişey diyemiorm..
-----------------------------haklı aq. bende bunu düşünmüştüm. bu konuda değil de başka konularda
-
Vay M.q Bak HeLe
-
ben diyim birde abi benim böyle işim olmaz ben tbt ye girerim arkadaşlara yardım ederim sabitimdir
maksat gönül hoş olsun insanlar faydalansın
-
siz banlansanız arkanızdan bu şekil bi muhabbet dönse hoş olmazdı sanırım.. bence herkez yoluna bakmalı.. banlanan banlanmıştır.. arkasında huaa ezikler falan filan gibi olaylara girmemeliyiz..
iyi günler.
-
banlanan arkadaşlar yoluna gitseydi bu konu açılmazdı madem beyenmiyon tbtyi sende kendine aç bi site admincilik modculuk oynayın içine istediğin kurallarıda koy ne uğraşıyon tbtnin felsefesiyle düşünceleriyle...
