F/P Akıllı Saat Tavsiye

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    banneduser
    banneduser's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Nisan/2013
    Erkek
    RitmFarbRacourci bunu yazdı
    Mylitta bunu yazdı
    OverLord bunu yazdı
    cuneyd bunu yazdı
    DJ_Alper bunu yazdı

    mı band 6 da konuşma özelliği gelecekmiş bekleyin :)

    Mi band 7'de görüntülü görüşme olacakmış hocam, Beklemeye devam :)))) 

    Mi band 8 de internette gezinme gelecekmiş hocam bekleyin

    mi band 9'da zeki müren de bizi görecek mi?

    ^^D`,

    ~@~

    niyeyse sana Band saat veya Akıllı saat değil de, Casio edifice 312d modelini öneresim geldi. yalnız Saat'in kasası bileğine biraz küçük gelebilir gibi.

    Vay bee hastasiydim su edifice'larin .d


    ride or die..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Darkparadise
    Darkparadise's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Dişi
    Mylitta bunu yazdı
    OverLord bunu yazdı
    cuneyd bunu yazdı
    DJ_Alper bunu yazdı

    mı band 6 da konuşma özelliği gelecekmiş bekleyin :)

    Mi band 7'de görüntülü görüşme olacakmış hocam, Beklemeye devam :)))) 

    Mi band 8 de internette gezinme gelecekmiş hocam bekleyin

    mi band 9'da zeki müren de bizi görecek mi?

    Mi band 10’da projeksiyon cihazı gibi görüntüyü yansıtabilecekmiş kesin bekleyin 😅


    Dışarıda Issızlık Bensiz, Bendeyse Yalnızlık Issız...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JuMaN
    JuMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2012
    Erkek

    Xioami amazfit kullanıyorum a101 den aldım. Baya güzel adım sayar nabız vs normal mesaj ve WhatsApp mesajları da düşüyor direk. Sarjı da uzun gidiyor, su geöirme olayı da yoktur.


    [URL=https://meettomy.site] Pretty Womans from your city[/URL]
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoktaliVirgul
    NoktaliVirgul's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    Mylitta bunu yazdı
    OverLord bunu yazdı
    cuneyd bunu yazdı
    DJ_Alper bunu yazdı

    mı band 6 da konuşma özelliği gelecekmiş bekleyin :)

    Mi band 7'de görüntülü görüşme olacakmış hocam, Beklemeye devam :)))) 

    Mi band 8 de internette gezinme gelecekmiş hocam bekleyin

    mi band 9'da zeki müren de bizi görecek mi?

    mi band 10'da biz zeki müreni görebilecekmişiz. 10u bekleyin


    If my calculations are correct, when this baby hits eighty-eight miles per hour... you"re gonna see some serious shit.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Delegado_Zero
    Delegado_Zero's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    Baslikta Akilli Saat yaziyor herkes band tavsiyesi vermis.  Ben Gearbest'ten gecen sene bir tane almistim, adim sayar, nabiz ölcer vs vs hersey var görünüyordu. ama tuttugu veriler vs cok gercekci gelmedi bana, sarji da 1 gün gidiyordu biraktim kullanmiyorum artik. sonra kardesim apple watch series 4 verdi bana. saat dedigin budur kardesim dedim. is yerinde calisirken telefonu hic üzerime almiyorum. gelen bildirimleri görüyorum, cevaplamam gerektiklerini cevaplayabiliyorum. siri cok iyi calisiyor. hesap makinesi islemlerini bile siriye yapiyorum. telefon eger cok uzaklarda degilse telefon görüsmelerimi de saat üzerinden yapabiliyorum, ama eger uzakta ise ve bulundugum yerde wifi var ise facetime gorusmesi de yapabiliyorum telefon olmadan. simdi buna alistiktan sonra para olsa da series 5 alsam diyorum.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xylgn_
    xylgn_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Homo

    Saat adım saysa nabız ölçse ne olacak ölçmese ne olacak? Akıllı saatler çok içi boş geliyor bana.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    Darkparadise bunu yazdı
    Mylitta bunu yazdı
    OverLord bunu yazdı
    cuneyd bunu yazdı
    DJ_Alper bunu yazdı

    mı band 6 da konuşma özelliği gelecekmiş bekleyin :)

    Mi band 7'de görüntülü görüşme olacakmış hocam, Beklemeye devam :)))) 

    Mi band 8 de internette gezinme gelecekmiş hocam bekleyin

    mi band 9'da zeki müren de bizi görecek mi?

    Mi band 10’da projeksiyon cihazı gibi görüntüyü yansıtabilecekmiş kesin bekleyin 😅

    Yalan söyleme !

    mi band 10 chip serisi ile deri altına yerleştirip içinizde hissedeceksininiz. 

     


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RitmFarbRacourci
    RitmFarbRacourci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2008
    Erkek
    banneduser bunu yazdı
    RitmFarbRacourci bunu yazdı
    Mylitta bunu yazdı
    OverLord bunu yazdı
    :)))) 

    Mi band 8 de internette gezinme gelecekmiş hocam bekleyin

    mi band 9'da zeki müren de bizi görecek mi?

    ^^D`,

    ~@~

    niyeyse sana Band saat veya Akıllı saat değil de, Casio edifice 312d modelini öneresim geldi. yalnız Saat'in kasası bileğine biraz küçük gelebilir gibi.

    Vay bee hastasiydim su edifice'larin .d

    açıkçası, ben Edifice model'leri pek beğen'miyorum. Ama bu Modeli, istisna.

    Hattâ şöyle söyleyeyim, bu 312 modeli'nin bir adet içi Beyaz olan Kadranlı'sı ve Bir de özellikle Siyah kadranlısı hoşuma gidiyor. Bunun kasası Daire şeklinde; ama Edifice'lerin diğer modellerine göre ,Kasa'sı biraz Küçük.  yanısıra 1Kurma kolu ve 1tuş var ki, ayarlama işi 5 adet gösterge'de  sıkıntı olur.

    bunun bir de Aynı özelliklerde Kare Kasalı modeli var, bak o da hiç hoşuma gitmiyor. 

    bu Bir üsttekinde, Saat'e baktığında, kolayca Görsel olarak; 12Saat'i, 24saat'i, Haftanın Gününü, 1-31 Tarihi, Yılın Ay'larını, görebiliyorsun. 

    tek eksik özelliği bence Kasa'sı küçük işte. ve Bir de Geceleyin Ekran okunabilir mi sorusu kalıyor. Aydınlatması yok. 

    Meselâ, diğer Edifice modellerinde Kadran'lar çok şekilli-şukullu cafcaflı, neye baktığını anlayamıyorsun. tabi bence.,

    eski ekran, Dijital olan saatlerde, ekran okunmuyor.

    Ama Akıllı Band veya Saatlerde, renkli ekran olduğundan daha Kolay okunabilir gibi. işte bunlarında Sensör'leri ve Telefonla etkileşimi, insanın aklını çeliyor. 

     

    (ha bi'de, titremiyor. ve alarm'ı da yok. ^^D`)

    RitmFarbRacourci tarafından 18/Tem/20 14:39 tarihinde düzenlenmiştir

    I'şıkY'ılı;^^`) Zk't^^` RnSySyTk.Ödl.SpRtÇzBşBkYd Kryptia.agogE Sa'd-l'Suûd az.ç'k 'lmyn'Dşn Pnct'tnAnNttn Blgi,YpBlgi 'Ct'nDrm.CmdyDrm.MdrnDrm hRşYdşR ClptcPth'Strsm M'nPhs' Ld,X/Y YrYnZmnGrçklk,AlgBzklğ KrzFrst'tr Tiytr' Pugchv,Jtrn,İmmlmn,FllngLef,Pik' SuprmcySprrty CoBehTh elFnmno:NzrioRonldo AdnKy TkSs,TkHrf(?) .RtNsTk.KvMp.Mk.TrmDyn ScklkNmRzgr ŞkHcBy ccp.kky Snrlr'Çz SnaSnLzmsn 'NsnKsknçtr BgDppr.MagllnCl'ds.S'thCro's Ch'kW'ng CreazioneDiAdamo^^`, Arctrs.Spic' ArcScnd,YySnye TrbProp,TrbJet,TrbFan ~3.10^5km/sn~343m/sn ~900-1240m/snMacH RamJt,ScRamJt Przdi^^' Tbu.XL Prsek MAtv^^` mLAT G'dWllHnting(f). 3id't^^` TareZmenPr ParaMotor TrflrVArsİlşklr (-)+.(/)*,~ ZminŞkil . ..Bu imza @SubZero tarafindan degistirilmistir. "Bu kadar uzun karmakarisik bir imza yapma diye uyardim ama heeheeeey(^^D)_hey kim söylüyor, kim dinliyor." Imzanizi SubZero'ya bilgi vermeden degistirmeyiniz. Tesekkurler...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mylitta
    Mylitta's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2008
    Erkek

    Aslına bakarsanız benim problemim şu, normal analog saatleri okumakta zorlanıyorum.

    Yani zorlanıyorum diyince de eşşek gibi okuyamıyorum zannetmeyin. İlk bakışta şak diye olmuyo.

    Kaçı kaç geçiyo amına koyayım oluyorum bazen kafam güzelken :D

    Dijital saatleri benzin bile içsem okuyorum, karanlıkta tuşuna basıyorum ışığı yanıyo. Ama dijital saatler çocuk saatine benziyor. Annemin ufakken bana pazardan aldığı saatler gibi.

    Adım sayması falan çok önemli değil. Dijital gibi olsun, belki whatsapp bildirimlerini falan da gösterebilir. Alarm çaldığında kolumda titreyebilir. 

    Öyle basit şeyler. Atla deve değil yani.


    Ayılıp bayılıp ayılıyoruz, bütün sokakları ayıkıyoruz
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RitmFarbRacourci
    RitmFarbRacourci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2008
    Erkek

    ^^D` işte gece sıkıntı, bu Saat'te. ne okumuşum be r...nu  ^^`

    Bir'de siyah kasa'lısı ve Siyah metal kordonlu'su yok,alüminyum. ^^P`


    I'şıkY'ılı;^^`) Zk't^^` RnSySyTk.Ödl.SpRtÇzBşBkYd Kryptia.agogE Sa'd-l'Suûd az.ç'k 'lmyn'Dşn Pnct'tnAnNttn Blgi,YpBlgi 'Ct'nDrm.CmdyDrm.MdrnDrm hRşYdşR ClptcPth'Strsm M'nPhs' Ld,X/Y YrYnZmnGrçklk,AlgBzklğ KrzFrst'tr Tiytr' Pugchv,Jtrn,İmmlmn,FllngLef,Pik' SuprmcySprrty CoBehTh elFnmno:NzrioRonldo AdnKy TkSs,TkHrf(?) .RtNsTk.KvMp.Mk.TrmDyn ScklkNmRzgr ŞkHcBy ccp.kky Snrlr'Çz SnaSnLzmsn 'NsnKsknçtr BgDppr.MagllnCl'ds.S'thCro's Ch'kW'ng CreazioneDiAdamo^^`, Arctrs.Spic' ArcScnd,YySnye TrbProp,TrbJet,TrbFan ~3.10^5km/sn~343m/sn ~900-1240m/snMacH RamJt,ScRamJt Przdi^^' Tbu.XL Prsek MAtv^^` mLAT G'dWllHnting(f). 3id't^^` TareZmenPr ParaMotor TrflrVArsİlşklr (-)+.(/)*,~ ZminŞkil . ..Bu imza @SubZero tarafindan degistirilmistir. "Bu kadar uzun karmakarisik bir imza yapma diye uyardim ama heeheeeey(^^D)_hey kim söylüyor, kim dinliyor." Imzanizi SubZero'ya bilgi vermeden degistirmeyiniz. Tesekkurler...
Toplam Hit: 3870 Toplam Mesaj: 27
çünkü bende yok akıllı saat