folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilişim Güvenliği
linefolder Full Güvenlik İçin Kullandıklarınız



Full Güvenlik İçin Kullandıklarınız

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    Mağlum tek program yetmiyo bu devirde.

    PCde kullandığınız tüm güvenlik programları nelerdir? Ve Neden?

     

    Eset Smart Security (Nod32) aslında firewall muhabbeti de var bunda. Kasper kurdum geçen bin pişman oldum yine buna döndüm. 0 gün tehditlerinde ödüllü programdır. Kullanması gayet kolay olduğu gibi gayet de işlevseldir. Anlık taraması da super.

    Spyware doctor numarasını pek anlamadım ama herkes iyi dediği için kullanıyorum. Nod32 ile çok uyumlu olması da benim için avantaj. Sistemi yavaşlatması ise dezavantaj ama arama bulma silmede bi yanlışını görmedim.

    Norton Antibot yeni kurdum. yeni nesil antivirüs diyo ne olduğunu anlayabilmiş değilim ama yararını görüyorum. Anlık tarama yapmak işi. Aynı işlevde spybot var onu kurmayı istiyorum aslında. Mesela bi program registrye müdahale etti hemen haber verip onay istiyo uygulansın mı diye.

     

    Firewall olarak bişey kullanmıyorum özellikle bu konuda öneri bekliyorum.

    @konuların doğru yerlerde olmasına özen gösteriniz. güvenlik ile ilgili bir konunun genelde işi ne?


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dos_Attach
    Dos_Attach's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2007
    Erkek

    Kaspersky Kullanıyorum Sadece, Kafam Rahat Oluyor...


    Dolar Ve Euro zulada elimde çek defteri, bir imzayla işin tamam arabanı çek serseri.!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    nod 32 var bende başkada bişi yok güvenlik duvarı bile kapalı


    Living Death
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSH
    SSH's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    manuel  artık :D girip çıktığım yerin sayısı 3-5 olunca kaspersky de bazen pasif konumda oluyor
    bundan 2 sene önce firewalllar antivirüsler hey gidi günler hey


    sırıtma la.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    avast/kaspersky antivirüs
    comodo firewall
    defense wall hips/ids
    spyware-doctor.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    egalix
    egalix's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2004
    Erkek
    bi dosyanin virus olup olmadigini anlamak icin antivirus yetmez ama yinede kaspersky kullaniyorum

    en iyi antivirus insanin zekasidir.

    ignotum per ignotius obscurum per obscurantius
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    egalix bunu yazdı:
    -----------------------------
    bi dosyanin virus olup olmadigini anlamak icin antivirus yetmez ama yinede kaspersky kullaniyorum

    en iyi antivirus insanin zekasidir.
    -----------------------------
    evet insan zekası bulaştıktan sonra çok iyi anlıyo virüs mü değil mi :D

     

    Anti hocam niye comodo niye defence wall hips?


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JUSTICE
    JUSTICE's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2007
    Erkek

    AntiOksidan bunu yazdı:
    -----------------------------

    avast/kaspersky antivirüs
    comodo firewall
    defense wall hips/ids
    spyware-doctor.


    -----------------------------

     

    pc çöker hocam ne yaptın ya

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    selim_pusat
    selim_pusat's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    spy ware doctor

    nod31

    bu kadar :D


    Anne sevinin, sevinin artık Eve dönemedik diye üzülme Ağıtlar yakıp ta sürme yüzüne Sevinin, biz meydanlarda ölsek de Siz sanmayın, şehit kanı kalır yerlerde Bir önder çıkacaktır elbet Bizleri bekliyor simdi Hilal’in gösterdiği şehirde Ben huzur bulacağım Ve karanfiller yetişecek üzerimizde
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JUSTICE
    JUSTICE's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2007
    Erkek

    spy ware doctorun yaptığı işi nod32i yapamıyor mu anlamadım

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    JUSTICEtr bunu yazdı:
    -----------------------------

    spy ware doctorun yaptığı işi nod32i yapamıyor mu anlamadım


    -----------------------------
    nod32 bir antivirüs programı,
    spyware doctor is bir anti-spyware programı anladın mı?

    dipnot:konunun yeri burası değil pc güvenliği veya güvenlik & security bölümü olmalı.

Toplam Hit: 21649 Toplam Mesaj: 56