Full Güvenlik İçin Kullandıklarınız
-
Mağlum tek program yetmiyo bu devirde.
PCde kullandığınız tüm güvenlik programları nelerdir? Ve Neden?
Eset Smart Security (Nod32) aslında firewall muhabbeti de var bunda. Kasper kurdum geçen bin pişman oldum yine buna döndüm. 0 gün tehditlerinde ödüllü programdır. Kullanması gayet kolay olduğu gibi gayet de işlevseldir. Anlık taraması da super.
Spyware doctor numarasını pek anlamadım ama herkes iyi dediği için kullanıyorum. Nod32 ile çok uyumlu olması da benim için avantaj. Sistemi yavaşlatması ise dezavantaj ama arama bulma silmede bi yanlışını görmedim.
Norton Antibot yeni kurdum. yeni nesil antivirüs diyo ne olduğunu anlayabilmiş değilim ama yararını görüyorum. Anlık tarama yapmak işi. Aynı işlevde spybot var onu kurmayı istiyorum aslında. Mesela bi program registrye müdahale etti hemen haber verip onay istiyo uygulansın mı diye.
Firewall olarak bişey kullanmıyorum özellikle bu konuda öneri bekliyorum.
@konuların doğru yerlerde olmasına özen gösteriniz. güvenlik ile ilgili bir konunun genelde işi ne?
-
Kaspersky Kullanıyorum Sadece, Kafam Rahat Oluyor...
-
nod 32 var bende başkada bişi yok güvenlik duvarı bile kapalı
-
manuel artık :D girip çıktığım yerin sayısı 3-5 olunca kaspersky de bazen pasif konumda oluyor
bundan 2 sene önce firewalllar antivirüsler hey gidi günler hey -
avast/kaspersky antivirüs
comodo firewall
defense wall hips/ids
spyware-doctor. -
bi dosyanin virus olup olmadigini anlamak icin antivirus yetmez ama yinede kaspersky kullaniyorum
en iyi antivirus insanin zekasidir. -
egalix bunu yazdı:
-----------------------------
bi dosyanin virus olup olmadigini anlamak icin antivirus yetmez ama yinede kaspersky kullaniyorum
en iyi antivirus insanin zekasidir.
-----------------------------
evet insan zekası bulaştıktan sonra çok iyi anlıyo virüs mü değil mi :DAnti hocam niye comodo niye defence wall hips?
-
AntiOksidan bunu yazdı:
-----------------------------avast/kaspersky antivirüs
comodo firewall
defense wall hips/ids
spyware-doctor.
-----------------------------pc çöker hocam ne yaptın ya
-
spy ware doctor
nod31
bu kadar :D
-
spy ware doctorun yaptığı işi nod32i yapamıyor mu anlamadım
-
JUSTICEtr bunu yazdı:
-----------------------------spy ware doctorun yaptığı işi nod32i yapamıyor mu anlamadım
-----------------------------
nod32 bir antivirüs programı,
spyware doctor is bir anti-spyware programı anladın mı?
dipnot:konunun yeri burası değil pc güvenliği veya güvenlik & security bölümü olmalı.
