folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Galatasaray Lı Olmayasım Var...



Galatasaray Lı Olmayasım Var...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nautilus
    Nautilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    ben  carşamba  günü ne  öylebi

    mükemmbel oynayan  BJK  gördüm  nede  perşembe

    günü böyle salak  salak  oynayan

    bi GS

    3 pas yapamadık arkadaşyaaa   bir  atıyoz  iki  atıyoz  top  onlarda

    yok  yok   zaten   sahada  GS takımı  yokdu   sanki başka birileri  vardı  :(((((((


    şizofren olabilirsiniz yardım alın!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmotioN
    EmotioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2005
    Erkek

    fenerliyim diye sölemiom ama fb avrupa maçlarında diğer türk takımlarına göre daha iyi oynuo !

    gs şampiyonlar ligindeykende yenildi bu takıma , insan hırs yapar rövanş için oynar aq o bile yoktu..hakketiler yenilgiyi.

    ilerisi için başarılar dilerz..


    bazıları için karanlık , korkunun kaynağıdır.bazılarınında tek bildiği şey..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    Bu Takımın Linc0ln'e İhtiyacı Oldugu Lincoln Olmasada Bir Lidere İhtiyacı Oldugu Ap Açık Ortada...

    Ayrıca Galatasaraylı olmamaklada bi alakası yok yenince oh süper biz şampiyonuz yenilincede aha gitti tamam ya biz kupa falan kazanamayız gruptan bile çıkamayız yok böle yok şöle...Yenseydik eğer 0 Galatasaraya bak uefayı alacak kesin yine süper oynadı ya bu takım süper vs vs kelimelerin yazılacağı belliydi neyse sağlık olsun gidip  2 maçlık kombine alcam zaten :)
    Ayrıca Deplasmanda Çok Kötüyüz Ya beraberliğe yatcaz yada yürekten cesaretle 2000 yılındaki gibi dalacaz başka caresi yok :)

    Pazara Kadar Değil Mezara Kadar Galatasaray...!

    [22817//kaanabak]
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Posmort3m
    Posmort3m's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    yaw bu anasını sattıgımın topu yuvarlak degil mi?ilk yarı 1 gol atılsaydı galatasaraylı olasım var mi dicektin?bu aynı zamanda şans işi de..

    Ara sıra reklam izleyin ne diyor reklamda hep destek tam destek(Adını Vermiyim reklam Olmasın :P) bunu başaramıyoruz hemen 1 mac yenilince veya birşey olunca başlıyoruz boyle ağlamaya zırlamaya.

Toplam Hit: 1871 Toplam Mesaj: 15