Gaziantep‘Te Kürtçe TV‘Ye Hayır
-
madem türk kürd kardeş nie ozmn kürtce tv karşınız ödünüz bokunuza karışıyo bi tane tv mi bu ulkeyi birbirne katacak :P:P
-
avluka bunu yazdı:
-----------------------------
madem türk kürd kardeş nie ozmn kürtce tv karşınız : türkiye türklerin yaşadığıyer manasına gelir kürtçe tv açmanın altıda yatan nedense kürdiyeyi oluşturmakki bunun böle olup olmadını tartışmıycam uğraşmak istemiyorum
ödünüz bokunuza karışıyo : valla gayet rahatım şuanda
bi tane tv mi bu ulkeyi birbirne katacak :P:P : küçük büyük farketmez kötü niyetli her hareketin karşısında olucaz 5kuruşumun çalınması beni batırmaz peki bu hırsızı suçsuzmu kılar
----------------------------- -
Ülke birbirine karışınca bizimkiler tıkarlar seninkinede pamuğu adam olun adam bugün yarın Bursa,Kars,İzmir,Malatya,İstanbul vs ayaklanıpta artık kardeşliği bitirdik ne kürtten ne başkasından kardeşliğimiz yoktur derse bu milliet ; sizi allahınız kurtaramaz onun için siz siz olun madem Türk-Kürt kardeştir diyorsunuz bu kardeşliğin kıymetini bilin ona göre hareket edin.
-
ha gayret Az kaldı TV yi açmıyacaklar biraz daha birbirimize gireLim Rene yada holy Gelsin 3 5 tane Ban atsin Emin olun ozaman TV falan açmazlar :))
-
Kurtcebe bunu yazdı:
-----------------------------
Bandit bunu yazdı:
-----------------------------
Kurtcebe bunu yazdı:
-----------------------------
@Baranbilmemne
ulan tarihiniz milliyetiniz yok daha soyunuzu sopunuzu bilmiyorsunuz Allahın garibanları şimdi bide son yıllarda kendilerine tarih bulma çabasına girdi ara geçiş formları :) Deniz Gezmiş dediğin lümpeni tuttukları gibi ensesinden vurdular tasmayı boynuna sen daha neyin hesabını yapıyon :)
-----------------------------
ve sende bununla övünüyosun öylemi?
vay bu ülkücülerin haline..
türk-kürt karedştir diyen adama gel burda söv ondan sonra karı gibi kıvırtın,siyaset yapın öle deil böyle şöyle diye
bunların alayı böyle :)
-----------------------------Bak sen KARS lı hemşerime :) Az çok kafkaslı olanları tanırsın ülkücülerin madem öyle ona göre konuşun dün ne diyorsam bu günde aynısını söylerim o kıvırtma lafını da sana monte ederim canım benim.
Bana göre Türküm Devletim Türkiye Cumhuriyeti dilim Türkçe diyen kürdün başımın üstünde yeri var ama yukardaki Baranbcx adlı kardeşlik ayağına lümpenlik yapan soysuzlarıda itin götüne sokup çıkarmayı bilirim :) Bak şimdi anlayacağınız dilden konuştum demi aybalam ;)
-----------------------------
evet az çok tanırım karsın ülkücüsünü,devrimcisini,kürdünü,türkünü ve ona göre konuşurum zaten :)
çoğu kürt ülkesini Türkiye cumhuriyeti olarak benimsemiştir bunda bi sıkıntı yok. ama sen kalkıp bir kürde dilim türkçe türk deil kürdüm dedirtmeye kalkışırsan onlar seni alıp itin götüne sokup çıkartır bunuda bilesin... GULAMIN :) -
Kurtcebe bunu yazdı:
-----------------------------
Ülke birbirine karışınca bizimkiler tıkarlar seninkinede pamuğu adam olun adam bugün yarın Bursa,Kars,İzmir,Malatya,İstanbul vs ayaklanıpta artık kardeşliği bitirdik ne kürtten ne başkasından kardeşliğimiz yoktur derse bu milliet ; sizi allahınız kurtaramaz onun için siz siz olun madem Türk-Kürt kardeştir diyorsunuz bu kardeşliğin kıymetini bilin ona göre hareket edin.
-----------------------------Abi bu sözün üstüne artık bu konuya yorum yazanın ben aklından şüphe ederim abi baksanıza adam ne diyor "bizimkiler" "kardeşliği bitirdik" "ne kürtten ne başkasından kardeşliğimiz yok" "sizi Allahınız kurtaramaz (tövbe)" Herif sıyırmış siz daha bunu ciddiye alıp cevap mı yazacaksınız ?
-
Kurtcebe bunu yazdı:
-----------------------------
Ülke birbirine karışınca bizimkiler tıkarlar seninkinede pamuğu adam olun adam bugün yarın Bursa,Kars,İzmir,Malatya,İstanbul vs ayaklanıpta artık kardeşliği bitirdik ne kürtten ne başkasından kardeşliğimiz yoktur derse bu milliet ; sizi allahınız kurtaramaz onun için siz siz olun madem Türk-Kürt kardeştir diyorsunuz bu kardeşliğin kıymetini bilin ona göre hareket edin.
-----------------------------abi Sen nesin Boyle ya Ajanmısın Mit misin nesin Bukadar Büyük Konusuyorsun ? bu bilgiler nereden GEliyor sana. Yoksa senmisin milleti ayaklandiran :)))
-
Peşmergeler bastı sayfayı o kadar çok seven varsa memleketini seven kürdo gelsin konuşalım yoksa neymiş madem o zaman konu TV den açıldıda bu kadar çok içini dökmeye çalışan açılımcı gelsin tartışalım yoksa cahil cühella üç beş tospağa yüzünden ban yeme niyetinde değilim.
-
tahribat .com a psikolog isteruk :) Birde Siteye girenlere Soguk su Verilsin Sicak hava iyi gelmiyor :)
-
Kurtcebe bunu yazdı:
-----------------------------
Peşmergeler bastı sayfayı o kadar çok seven varsa memleketini seven kürdo gelsin konuşalım yoksa neymiş madem o zaman konu TV den açıldıda bu kadar çok içini dökmeye çalışan açılımcı gelsin tartışalım yoksa cahil cühella üç beş tospağa yüzünden ban yeme niyetinde değilim.
-----------------------------
memleketini seven kürdo burda buyur konuş... sen yaranı göster ben sana uygun bi ilaç bulurum ayıb ettin gulamin :)
