Gazze'ye Giden Gemiler
-
hiç sevmem arapları bence yardımı israile yapalım.3. dünya savaşı çıksa bu araplar bizi yine satar boş iş bence...
ikincisi adam zaten yakıp yıkıyo sen önüne daha çok yıksın diye malzeme koyuyosun onuda yıkıcak :D çocuğuna balık tutmayı öğret be adam balık verme eline pişirip pişirip
bi misket bombası ki içinde ki o küçük bombaların sayısı 1.5-2k arasında 3k$ civarında senin tonla yardım toplayıp gönderdiğin şeyi adamların yıkma maliyeti çok düşük.
ve bide sorum olucak :
organizasyonu kim yapıyo? yani tüm bu gemiler gidiyo bu yardımın başında kim var kim yönetiyo halkı yardımları nereye ne gitsin gitmesin vs vs ?
-
FireX bunu yazdı:
-----------------------------
Gemilere Nazi amblemi koysunlar. İt sürüsü gibi kaçışırlar :D
-----------------------------Zaaaa güzel fikir :D hatta hitler gibi bıyık bıraksınlar :D
-
By_Mihni bunu yazdı:
-----------------------------
FireX bunu yazdı:
-----------------------------
Gemilere Nazi amblemi koysunlar. İt sürüsü gibi kaçışırlar :D
-----------------------------Zaaaa güzel fikir :D hatta hitler gibi bıyık bıraksınlar :D
-----------------------------sarperi koysunlar yeter
-
By_Mihni bunu yazdı:
-----------------------------
FireX bunu yazdı:
-----------------------------
Gemilere Nazi amblemi koysunlar. İt sürüsü gibi kaçışırlar :D
-----------------------------Zaaaa güzel fikir :D hatta hitler gibi bıyık bıraksınlar :D
----------------------------- -
Bu olayın öyle olaysız biteceğini sanmıyorum , yardımlar belki ulaşır ama israil'in rahat duracağını sanmıyorum.
-
Ne kadar Türkiye de amerika israil yanlısı vatikan katolik islamcıları varsa orada.yazar çizer takımına bakın.boş işler.araplara methiye yağıyo.Çin deki uygurlar bunlardan daha yakın musulda ki kerkük teki insanlar onlardan daha yakın nahcivan daki insanlar o benim dedemlerimi mekke den kudüsten taşlayarak kovalayan kışkıran lavuklar için kılımı kıpırdatmam.Meseleyi her zaman kendi menfaatleri kurgusuna uygun devlet politikası olarak gütmekten en ingiliz düşünce olamaz.bu açıdan oradaki olay boş işlerle zaman geçirme işi.
-
önce kendi memleketime yardım edelim. sonra baskalarını düşünürüz
-
mrphs bunu yazdı:
-----------------------------
önce kendi memleketime yardım edelim. sonra baskalarını düşünürüz
----------------------------- -
mrphs bunu yazdı:
-----------------------------
önce kendi memleketime yardım edelim. sonra baskalarını düşünürüz
-----------------------------bende her zaman önce memleketi bi düzeltelim diyorum ama İsrail'in bugün yaptığı şeyler inançlarına dayanarak böyle yapmamız gerekiyor diyrek yaptığı şeyler. ki Avrupa belki buna sessiz kalabilir ama Türkiye'nin sessiz kalma lüksü olmamalı bu duruma, niye dersen Arapları çoks evdiğimden vs değil. olayın tabi birde insanlık boyutu var, dünya üzerindeki hiç bir insanın yaşamaması gereken şeyleri Amerika-İsrail günümüzde bir çok devlete uyguladılar.. ama olayın insanlık boyutunu geçtim Türkiye boyutuna gelirsek bu İsrail denen memleketin derdi Filistinle ya da Filistinlilerde değildir, dertleri "vaadedilen topraklar" denilen toprakları almak, o toprakalra yerleşmek vs.dir. o topraklarda sadece filistin in bulunduğu topraklar değildir. amaçalrını gerçekleştirmek için o topraklardan başlamışlardır sadece ki kurulduğu 46 yılından bu yanada neredeyse Filistini yok etmiştir. 1-2 de resim eklemek isterim;
bu resimde israilin kurulduğu yıldan 2000 yılına kadar ki toprak durumu gösteriliyor, yeşil ksıımlar Filistin'i - Beyaz kısımlar İsrail'i temsil ediyor.

alttaki resimde de İsrail'in Filistin'e yaptığı zulmün Filistin'le alakası olmadığını, amaçlarının ilk adımları olduğunu gösteriyor. İsrail'in bilinen amacı budur;

Tekrar söylüyorum, bir ülkenin önce iç meselelerini haleltmesi gereklidir ancak, ileriyi de düşünerek - açıkça gelen bir tehdit varken - dış meselelerle de ilgilenmesi gerekir. Arapları sevdiğimden söylemiyorum yani bunları :)
-
ihh şuan, Uluslarası kara sularında serbestçe gezme hakları olmasına rağmen İsrail savaş gemilerinin kendilerini taciz ettiği ve somalili korsanlardan farkları olmadığını söyledi.
Gemi Gazze karasularına girmeden uluslararası sular içerisinde tacize uğramaya başladı. Gemi yolcuları can yeleklerini herhangi bir duruma göre giydi ve gaz maskeleri de dağıtıldı. Ayrıca İsrail geminin tüm iletişimlerini kesmeye çalışıyor.
Ayrıca açıklamasında, Bülent Yıldırım, Somalili korsanlara müdahele eden Amerika ve Birleşmiş Milletler'in şu an neden müdahele etmediğini de sormak istediğini belirtti.
İsrail savaş gemilerinin Marmara Gemisi kaptanına telsiz yolu ile ulaşıp sorular sorduklarını ve durmadan telsiz ile de tacize devam ettiklerini ekledi.
