Gazze'ye Giden Gemiler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    hiç sevmem arapları bence yardımı israile yapalım.3. dünya savaşı çıksa bu araplar bizi yine satar boş iş bence...

    ikincisi adam zaten yakıp yıkıyo sen önüne daha çok yıksın diye malzeme koyuyosun onuda yıkıcak :D çocuğuna balık tutmayı öğret be adam balık verme eline pişirip pişirip

    bi misket bombası ki içinde ki o küçük bombaların sayısı 1.5-2k arasında 3k$ civarında senin tonla yardım toplayıp gönderdiğin şeyi adamların yıkma maliyeti çok düşük.

    ve bide sorum olucak :

    organizasyonu kim yapıyo? yani tüm bu gemiler gidiyo bu yardımın başında kim var kim yönetiyo halkı yardımları nereye ne gitsin gitmesin vs vs ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By_Mihni
    By_Mihni's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Şubat/2009
    Erkek

    FireX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Gemilere Nazi amblemi koysunlar. İt sürüsü gibi kaçışırlar :D


    -----------------------------

     

    Zaaaa güzel fikir :D hatta hitler gibi bıyık bıraksınlar :D


    Peyami Rullaz Penguen Rullaz
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    By_Mihni bunu yazdı:
    -----------------------------

    FireX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Gemilere Nazi amblemi koysunlar. İt sürüsü gibi kaçışırlar :D


    -----------------------------

     

     

    Zaaaa güzel fikir :D hatta hitler gibi bıyık bıraksınlar :D


    -----------------------------

    sarperi koysunlar yeter

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    By_Mihni bunu yazdı:
    -----------------------------

    FireX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Gemilere Nazi amblemi koysunlar. İt sürüsü gibi kaçışırlar :D


    -----------------------------

     

     

    Zaaaa güzel fikir :D hatta hitler gibi bıyık bıraksınlar :D


    -----------------------------

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NonStop
    NonStop's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek

    Bu olayın öyle olaysız biteceğini sanmıyorum , yardımlar belki ulaşır ama israil'in rahat duracağını sanmıyorum.


    darker than black...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    weskeyy
    weskeyy's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Ne kadar Türkiye de amerika israil yanlısı vatikan katolik islamcıları varsa orada.yazar çizer takımına bakın.boş işler.araplara methiye yağıyo.Çin deki uygurlar bunlardan daha yakın musulda ki kerkük teki insanlar onlardan daha yakın nahcivan daki insanlar o benim dedemlerimi mekke den kudüsten taşlayarak kovalayan kışkıran lavuklar için kılımı kıpırdatmam.Meseleyi her zaman kendi menfaatleri kurgusuna uygun devlet politikası olarak gütmekten en ingiliz düşünce olamaz.bu açıdan oradaki olay boş işlerle zaman geçirme işi.


    Bedenin BAKİRE olmasi onemli degil,Yeterki ruhun OROSPU olmasin!!!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    umit
    umit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    önce kendi memleketime yardım edelim. sonra baskalarını düşünürüz


    le le le sakine
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PaBLo_eSCoBaR
    PaBLo_eSCoBaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2004
    Erkek

    mrphs bunu yazdı:
    -----------------------------

    önce kendi memleketime yardım edelim. sonra baskalarını düşünürüz


    -----------------------------

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    mrphs bunu yazdı:
    -----------------------------

    önce kendi memleketime yardım edelim. sonra baskalarını düşünürüz


    -----------------------------

    bende her zaman önce memleketi bi düzeltelim diyorum ama İsrail'in bugün yaptığı şeyler inançlarına dayanarak böyle yapmamız gerekiyor diyrek yaptığı şeyler. ki Avrupa belki buna sessiz kalabilir ama Türkiye'nin sessiz kalma lüksü olmamalı bu duruma, niye dersen Arapları çoks evdiğimden vs değil. olayın tabi birde insanlık boyutu var, dünya üzerindeki hiç bir insanın yaşamaması gereken şeyleri Amerika-İsrail günümüzde bir çok devlete uyguladılar..  ama olayın insanlık boyutunu geçtim Türkiye boyutuna gelirsek bu İsrail denen memleketin derdi Filistinle ya da Filistinlilerde değildir, dertleri "vaadedilen topraklar" denilen toprakları almak, o toprakalra yerleşmek vs.dir. o topraklarda sadece filistin in bulunduğu topraklar değildir. amaçalrını gerçekleştirmek için o topraklardan başlamışlardır sadece ki kurulduğu 46 yılından bu yanada neredeyse Filistini yok etmiştir. 1-2 de resim eklemek isterim;

    bu resimde israilin kurulduğu yıldan 2000 yılına kadar ki toprak durumu gösteriliyor, yeşil ksıımlar Filistin'i - Beyaz kısımlar İsrail'i temsil ediyor.

    israil-filistin

     

    alttaki resimde de İsrail'in Filistin'e yaptığı zulmün Filistin'le alakası olmadığını, amaçlarının ilk adımları olduğunu gösteriyor. İsrail'in bilinen amacı budur;

    israilin%20amacı

     

    Tekrar söylüyorum, bir ülkenin önce iç meselelerini haleltmesi gereklidir ancak, ileriyi de düşünerek - açıkça gelen bir tehdit varken - dış meselelerle de ilgilenmesi gerekir. Arapları sevdiğimden söylemiyorum yani bunları :)


    .
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DiKeyEy
    DiKeyEy's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2010
    Erkek

    ihh şuan, Uluslarası kara sularında serbestçe gezme hakları olmasına rağmen İsrail savaş gemilerinin kendilerini taciz ettiği ve somalili korsanlardan farkları olmadığını söyledi. 

    Gemi Gazze karasularına girmeden uluslararası sular içerisinde tacize uğramaya başladı. Gemi yolcuları can yeleklerini herhangi bir duruma göre giydi ve gaz maskeleri de dağıtıldı. Ayrıca İsrail geminin tüm iletişimlerini kesmeye çalışıyor.

    Ayrıca açıklamasında, Bülent Yıldırım, Somalili korsanlara müdahele eden Amerika ve Birleşmiş Milletler'in şu an neden müdahele etmediğini de sormak istediğini belirtti.

    İsrail savaş gemilerinin Marmara Gemisi kaptanına telsiz yolu ile ulaşıp sorular sorduklarını ve durmadan telsiz ile de tacize devam ettiklerini ekledi.


    haklı öğüt egoyu öfkelendirir.
Toplam Hit: 13201 Toplam Mesaj: 85